• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Котли центрального опалення

Завершена

1 250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 17.07.2017 11:10 - 31.07.2017 00:00
Вимога
Вирішена

ПОВТОРНО ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: 32c24c121d5143b998fadcf78e2399d7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-17-000458-b.b4
Назва: ПОВТОРНО ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Питання не стає в надійності та бажанні працювати з Замовником, питання стає в законності таких вимог. Не має такої трактовки у законі, що оскільки інформація доступна у відкритих реєстрах, то оригінали документів подає лише переможець. В законі чітко заначено, що замовник не має право вимагати надання інформації у будь-якому виді якщо така інформація містится у відкритих реєстрах. І так існують ускладнення з строками видачі довідок чи то по технічним причинам, чи то по іншим причинам. На даний час актуальна проблема про існуючи віруси, які блокують системи держ оранів, що унеможливлює надати інформацію в необхідні строки. Тому наполягаємо на виключенні пунктів 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена, відповідно до ситуації, що склалась.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: f16ed876b69141fea9af7e5df957b2dc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-17-000458-b.c3
Назва: ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Прохання виключити пункти 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога задоволена відповідно до ситуації, що склалась.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ФІНАНСОВОГО ХАРАКТЕРУ

Номер: ed1d2743c073404daae85f48b7bf44cb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-17-000458-b.b2
Назва: ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ФІНАНСОВОГО ХАРАКТЕРУ
Вимога:
В тендерній документації зазначені вимоги для учасника надати документи фінансового характера, які в собі несуть конфедеційну інформацію, а саме: 1.Копія Балансу підприємства за останній звітний період завірена печаткою Учасника; 2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період завірена печаткою Учасника; 3. Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період завірена печаткою Учасника. Прохання виключити з тендерної документації надання зазначених документів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь була надана, вимога відхилена
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ЩОДО НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ

Номер: f70a873bedfa4ce0812771608a25ec94
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-17-000458-b.a1
Назва: ЩОДО НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ
Вимога:
Доброго дня! У Вашому проекті договору поставки зазначені пунки, в яких передбачено надання постачальником додаткових послуг, а саме звертаємо увагу на наступні пункти проекту договору: 6.4. Тип контракту: поставка обладнання з додатковими послугами, що включають: перевірку робочого проекту, поставку, проведення навчання, а також нагляд і допомогу Замовнику і органам інспекції під час монтажних робіт і запуску в експлуатацію, при доведенні трубопровідної системи до повністю експлуатаційного стану. 6.5. Виконавець повинен надати відповідні інструкції по правильному монтажу і взяти участь в необхідних тестах та інспекціях та нести відповідальність за надані гарантії. 7.3. Постачальник зобов'язаний: - Проводити нагляд за монтажними роботами котлів, працювати з проектом модернізації котельні, проводити пуско-налагоджувальні роботи пальників та автоматики. Просимо надати відповідь по наступним питанням: 1. Чи є включення вищезазначених послуг у договір поставки законним? 2. Якщо так, то на підставі яких нормативних актів з посиланням на відповідні статті? 3. Яким договором або договорами буде визначатися конкретний об’єм додаткових послуг, оскільки в проекті договору даний об’єм досить розмитий та неконкретизований? 4. Які критерії оцінки надання додаткових послуг? 5. Яка оплата за надання конкретних додаткових послуг? 6. Яка відповідальність за несвоєчасне розрахування чи ненадання додаткових послуг? 7. Чи буде проведен розрахунок з постачальником за поставлений товар у строк 20 робочих днів з моменту поставки товару Замовнику без надання додаткових послуг? Прохання надати відповіді на зазначені питання в передбачені строки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На дані питання уже була надана відповідь.
Статус вимоги: Відхилено