-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер DELL Vostro 3681 SFF/Intel i5-0400/8/256F/ODD/int/WiFi/kbm/W10P (30213000-5-Персональні комп’ютери), Ноутбук HP 470 G7 17.3FHD IPS AG/Intel i5-10210U/8/256F/R530-2/W10P/Silver (30213100-6-Портативні комп’ютери)
Тендерна пропозиція повинна готуватися українською мовою
Завершена
136 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 680.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2021 17:05 - 29.07.2021 08:00
Вимога
Відхилено
Тема 1
Номер:
7209382aee884a9389d6f54374b09e92
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-008619-b.c7
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2021 23:37
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вашу вимогу, щодо підтвердження наявності партнерських відносин з виробником товару у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати лист(и) від виробника(ів) або офіційного представника про підтвердження повноважень на поставку товару, що пропонується до постачання повідомляємо наступне, а саме: діяльність КНП «Мелітопольський міський пологовий будинок» ММР ЗО спрямована на забезпечення медичних гарантій пацієнта згідно Закону України № 2168 від 19.10.2017р. (Редакція від 20.03.2020). Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону . Також дана вимога забезпечить підтвердження того, що запропоновані товари придбані через офіційну мережу виробника обладнання, та, у разі необхідності, виконання гарантійного та/або після гарантійного обслуговування офіційні сервісні центри виконають якісний сервіс. На сьогодні не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційіного листа учаснику процедури закупівлі, якщо такий Учасник пропонує ліцензований товар, а не підробку. З метою недопущення зривів роботи медичного закладу вважаємо, що надання документів, які засвідчують походження товару в даній процедурі є необхідною складовою та дозволить знизити вищезазначені ризики.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Неконкретні вимоги
Номер:
70638bf9f5314c38bd0cb2d516ad861a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-008619-b.c6
Назва:
Неконкретні вимоги
Вимога:
Прошу замовника внести зміни в документацію.
"- Завірену підписом та печаткою учасника довідку, яка містить контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів учасника, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові,посада, контактний телефон.)" - робить неможливим участь ФОП - які не є компанією, що прямо протирічить Закону України "Про публічні закупівлі" та містить ознаки порушення 164-14 КУпАП.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2021 16:13
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вашу вимогу будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Неправомірна вимога
Номер:
0411ea6677c540e2869818bbc008b867
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-008619-b.c5
Назва:
Неправомірна вимога
Вимога:
Прошу замовника внести зміни в документацію в частині вимоги "До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю."
Через те, що ця вимога протирічить Податковому Кодексу України, а саме - витрити на придбання товару, ПДВ, транспорт етс. не може бути включено до розрахунку ціни, а значить податковий кредит є відсутній. Значить ПДВ та інші податки мають бути сплачені з повної суми договору, а не з доходу, що є збитковим та протирічить ПКУ.
Додатково інформую замовника, що відповідь на скаргу не є частиною ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2021 16:09
Вирішення:
Шановний Учаснику! Суб'єкти господарювання під час провадження господарської діяльності використовують вільні ціни. Згідно Ст.11 Вільні ціни встановлюються суб'єктами господарювання самостійно за згодою сторін на всі товари, крім тих, щодо яких здійснюється державне регулювання цін.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірна вимога
Номер:
f2aa077437c74ea5a990131976dc96f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-008619-b.c4
Назва:
Неправомірна вимога
Вимога:
Вимога ТД "а також відповідну інформацію про право на підписання договору(наказ про призначення, доручення тощо, тобто документ, що підтверджує право підпису)." є неправомірною через те, що наказ про призначення не є документом, який підтверджує право підпису.
Право підпису підтверджує документ із зазначенням повноважень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2021 16:01
Вирішення:
Шановний Учаснику! Якщо Вашими правилами документообігу, для підтвердження права на підписання договору, передбачено інші документи , в такому разі напишіть цю інформацію в довільній формі та надайте документи, що підтверджують дану вимогу. Замовник не вимагає документів, які не застосовуються у документообігу Учасника та розглядатиме будь-якій документ, що підтверджує право на підписання договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Неконкретні вимоги
Номер:
1ea94a90105841c086af6dcab6d63d84
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-008619-b.c3
Назва:
Неконкретні вимоги
Вимога:
Вимога Замовника: "Документи повинні містити розбірливі зображення та розміщені таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Документи в яких не буде чітких відображень, розглядатися не будуть."
Прошу Замовника вказати конкретно мінімальну розподільну здатність документу або dpi в документі на межі якого документи будуть прийматись.
"розбірливі зображення" - є неконкретна субєктивна вимога, через яку замовник може на свій розсуд відхиляти пропозиції через корупційні або інші причини.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2021 15:56
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вашу вимогу будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Неправомірна вимога
Номер:
461ca13ede3c4fe780e34859fb9304b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-008619-b.c2
Назва:
Неправомірна вимога
Вимога:
"Документи, які подаються Учасником в складі пропозиції, мають бути чинними на момент подання, ті що готуються безпосередньо Учасником - датованими не раніше дати виходу оголошення про проведення спрощеної закупівлі."
Прошу Замовника внести конкретні дані в ТД - якої саме спрощеної закупівлі стосується ця вимога.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2021 15:52
Вирішення:
Шановний Учаснику! Всі вимоги оприлюднені в межах даної спрощеної закупівлі стосуються лише поточної процедури, та не розповсюджуються на інші процедури, що проводяться Замовником. Дата оголошення закупівлі зазначена в оголошенні до спрощеної закупівлі та в електронній формі на https://prozorro.gov.ua/.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Неправомірна вимога
Номер:
71c8edd50ce64fe9be9a3a439a2c7c2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-008619-b.c1
Назва:
Неправомірна вимога
Вимога:
Вимога ТД "Якщо учасник не використовує печатку, надати довідку в довільній формі про те, відколи не використовує печатку і чим це підтверджується." протирічить Закону.
"КУпАП Стаття 166-24. Незаконні вимоги до документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування.
Вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального
засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Або зніміть вимогу, або скаржимось.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2021 15:47
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вашу вимогу будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено