-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Аптечка медична
Торги відмінено
332 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 660.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 660.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2021 16:35 - 04.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
887624b5c62348ce891f04c04ad44d30
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-008376-b.b1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник, просимо пояснити на яких підставах була відхилена наша пропозиція, яка була підписана УЕП, а не КЕП, адже за рахунок відхилення нашої пропозиції втрачена економія 30,00 тис державних коштів.
Коли Замовник, все ж, ставить за пріоритет ціну (при однакових технічних характеристиках), тоді не зважає на КЕП, чи УЕП. Так, наприклад, в закупівлі UA-2021-04-16-002471-с тендерна документація містила аналогічну вимогу, щодо підпису тільки КЕП, однак пропозиція переможця не була відхилена, хоча була підписана УЕП, а не КЕП.
Зокрема і в тендерних закупівлях, які були оголошені Головним управлінням Національної поліції в Миколаївській області (UA-2021-07-27-011121-b, UA-2021-07-28-008043-b , UA-2021-08-13-009634-a) є вимога використання УЕП/КЕП, адже використання УЕП діє ще до кінця 2021 року. Чим можна пояснити саме використання КЕП в даній закупівлі, щоб обмежити участь в тендері більшій кількості учасників?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2021 10:32
Вирішення:
Шановний Учаснику! По суті наданої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п.31 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст.22 Закону.
Згідно з п.1 ч.1 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Згідно п.32 ч.1 ст.1 Закону, тендерна пропозиція, подається учасником процедури закупівлі замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно ч.1 ст.26 Закону, тендерна пропозиція, подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст.17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно ч.3 ст.12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Так-як, всі закупівлі, які здійснюються Тендерним комітетом ГУНП в Миколаївській області здійснюються виключно за принципами передбаченими ст.5 Закону, а саме: достовірна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Та виходячи з того, що Тендерним комітетом ГУНП в Миколаївській області (Протокол №223 від 16.08.2021р.) вже прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем, а тому технічна можливість внесення змін до закупівлі, зокрема, оприлюднення нової редакції тендерної документації – відсутня. Також, відсутня технічна можливість повернення процедури закупівлі на попередню стадію.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Отже, у зв’язку з тим, шо усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є неможливим, та є підставою для відміни тендеру, на розгляд членам Тендерного комітету буде винесено питання стосовно відміни зазначеного тендеру.
Статус вимоги:
Відхилено