• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт їдальні Джулинського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ рівнів Джулинської сільської ради по вул. Некрасова, 10 в с. Джулинка Гайсинського району Вінницької області»

Завершена

1 260 210.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 301.05 UAH
Період оскарження: 23.07.2021 15:53 - 29.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

некоректна відповідь

Номер: d08293e75f0d4faca0ad453717983707
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-23-003953-c.c4
Назва: некоректна відповідь
Вимога:
Ваша відповідь не є коректною. Складається враження, що ваша кваліфікація не відповідає зайнятій посаді Поняття "газонебезпечні роботи", що використовується у цих Методичних рекомендаціях, мав таке значення: роботи, пов'язані з оглядом, чищенням, ремонтом, розгерметизацією технологічного устаткування, комунікацій, у тому числі роботи всередині ємностей (до них належать колектори, тунелі, колодязі, приямки тощо), під час проведення яких існує чи не виключена можливість виділення у робочу зону вибухопожежонебезпечних чи шкідливих парів, газів і інших речовин, здатних призвести до вибуху, загоряння, шкідливо вплинути на організм людини, а також роботи при недостатньому вмісту кисню (нижче 20 % об'ємних) (п. 1.5 НПАОП 0.00-5.11-85).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Спрощена закупівля з Капітального ремонту їдальні Джулинського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ рівнів Джулинської сільської ради по вул. Некрасова, 10 в с. Джулинка Гайсинського району Вінницької області здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Замовник сам вирішує які кваліфікаційні критерії прикріпити до документів оголошення спрощеної закупівлі. Також звертаємо вашу увагу, що дана вимога не є дискримінаційною, так як дане навчання може пройти за необхідності будь-який працівник будь якого підприємства, і після успішного закінчення мати всі необхідні документи. Ще звертаємо вашу увагу, що оголошення містить вимогу про проходження навчання Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт. Типова інструкція по організації безпечного проведення газонебезпечних робіт містить вимоги щодо організації та документального оформлення газонебезпечних робіт; визначає обов'язки і відповідальність керівників і виконавців цих робіт; встановлює порядок підготовки і безпосереднього їх проведення; визначає основні заходи щодо забезпечення безпеки при веденні газонебезпечних робіт, в тому числі робіт, пов'язаних з перебуванням людей всередині апаратів, ємностей, колодязів, тунелів та іншого аналогічного устаткування і споруд. Повідомляємо, що кухонний блок обладнаний системою газового пожежогасіння, і ми повинні бути впевнені що всі роботи будуть виконуватись так, щоб унеможливити їх спрацювання, і вивільнення шкідливих для організму людини речовин.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Прохання усунути невідповідність

Номер: da97335cb1d14c8e85dfe8db3addc4c1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-23-003953-c.a3
Назва: Прохання усунути невідповідність
Вимога:
У Додатку № 3 до Оголошення п.3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовник вимагає Для електромонтера надати копії протоколів (витягів з протоколів) про проходження навчання з: НПАОП 0.00-5.11-85 Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт; правил роздрібного ринку електричної енергії». Ознайомившись із ДОДАТКОМ № 2 до Оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі», просимо надати пояснення на вищевикладену вимогу замовника та усунути невідповідність,так як роботи які виконуватимуться на об’єкті не потребують проходження даного навчання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Спрощена закупівля з Капітального ремонту їдальні Джулинського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ рівнів Джулинської сільської ради по вул. Некрасова, 10 в с. Джулинка Гайсинського району Вінницької області здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: 4b5d464d4cda4b80a57718769da5f29d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-23-003953-c.b2
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
У Додатку 3 до оголошення Замовник вимагає від учасника: З метою підтвердження дотримання вимог чинного законодавства з охорони праці, надати копію оригіналу сертифікату про провадження на підприємстві стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці»; Для підтвердження якості та екологічності матеріалів, та дотримання вимог законодавства з захисту довкілля, надати підтвердження впровадження на підприємстві стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління»; Чинних впродовж строку виконання робіт сертифікатів, що підтверджують відповідність системи управління організації Учасника вимогам : - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якості. Вимоги»; - ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції»; Повідомляємо, що сертифікати які вимагає замовник, є недоречною вимогою у спрощеній закупівлі. Рекомендуємо замовнику ознайомитись з методичним посібником публічних закупівель, щоб не виникло дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Спрощена закупівля з Капітального ремонту їдальні Джулинського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ рівнів Джулинської сільської ради по вул. Некрасова, 10 в с. Джулинка Гайсинського району Вінницької області здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином 3 наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині». Щодо сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління». Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 № 2013 в пункті 2 прийнято національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01.07.2016. Вимоги та настанови щодо застосування стандарту - застосовується в будь-якій організації незалежно від її розміру, типу або характеру діяльності, і застосовується до екологічних аспектів її діяльності, продуктів та послуг, щодо яких організація визначила, що вона може або контролювати, або впливати в рамках концепції життєвого циклу. Мета цього Міжнародного стандарту полягає в тому, щоб дати організаціям нормативну основу для захисту навколишнього середовища і відповіді на мінливі екологічні умови при дотриманні балансу з соціально-економічними інтересами. Сертифікат ISO 14001 підтверджує, що виробник/учасник товару також керується у своїй роботі принципами захисту довкілля і виробництво обладнання не завдає шкоди навколишньому середовищу. Переважна більшість сумлінних виробників, як українських, так і європейських та світових, вже впровадили в себе системи контролю і керування групи стандартів Міжнародної організації зі стандартизації ISO, таким чином, надання учасниками ISO 14001:2015 гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей при використанні товару та при дотриманні умов експлуатації. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 07.02.2020 року № 2407 -р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Це саме стосується і інших стандартів, так як їх може отримати будь-яка організація, що працює у відповідності до вказаних стандартів. Вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: a55d579ce3564ab4a97f1b739cfb3d4a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-23-003953-c.a1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Частиною 4 ст. 22 Закону «Про Публічні Закупівлі» заборонено Замовникам встановлювати вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Аби штучно звузити коло потенційних учасників торгів, замовник встановив наступні дискримінаційні умови у цьому оголошенні згідно вимог вказаних у Додатку 3 до оголошення «№ 13 Інші вимоги: •Довідку (довідки) з обслуговуючого банку про відсутність заборгованостей по кредитах та про наявність залишку коштів на рахунку в розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмета закупівлі (довідка (довідки) мають бути видані не раніше дати публікації оголошення про закупівлю)». ВИМАГАЄМО зняти дискримінаційну вимогу, яка штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі та порушує права Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Спрощена закупівля з Капітального ремонту їдальні Джулинського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ рівнів Джулинської сільської ради по вул. Некрасова, 10 в с. Джулинка Гайсинського району Вінницької області здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон). Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам до оголошення визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм частини 3 статті 14 Закону та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону. Зазначена вимога не містить жодних дискримінаційних умов, які б порушували Закон та основні принципи здійснення публічних закупівель. Також звертаємо вашу увагу, що терміни виконання робіт є стислими до 31 серпня 2021 року, з розрахунком після остаточної здачі об’єкта, тому замовник повинен бути впевнений, що потенційний учасник спроможний виконати роботи вчасно та без будь яких затримок.
Статус вимоги: Відхилено