Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозицію при виявленні формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру. До формальних (несуттєвих) помилок Замовником відносяться технічні помилки та описки, допущені Учасниками в документах, що подані ними в складі пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність Учасника. Опис та приклади деяких формальних (несуттєвих) помилок: - допущені орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях в документах, які надані у складі пропозиції; - надана копія документу замість оригіналу документу; - зазначена неправильна назва документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі (наприклад, надано лист-пояснення на вимогу надати довідку в довільній формі); - зазначений неповний перелік інформації в певному документі, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції учасника (наприклад, банківські реквізити не зазначені у відомостях про учасника, проте зазначені на фірмовому бланку учасника). - надано копію документа не в повному обсязі (у разі, якщо наданої інформації достатньо); - надано в складі пропозиції додаткові документи, які взагалі не вимагались умовами оголошення; - недотримання форми документу, що встановлена оголошенням, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам оголошення.
Період оскарження:23.07.2021 15:45 - 29.07.2021 01:00
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне відхилення
Номер:c429fbcfaebd461386f2cdc7e00d22e3
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ДОЗОР", UA-EDR 31030213
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-23-003868-c.a2
Назва:Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику, за результатом електронного аукціону, який відбувся 05.08.2021року о 16:05, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ДОЗОР» була найбільш економічно вигідною, однак Замовником було прийняте рішення дискваліфікувати учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОЗОР» про, що свідчить протокол Замовника від 10.08.2021 року.
Повідомляємо, що в Законі України «Про публічні закупівлі» не міститься визначення оновленої цінової пропозиції або тендерної пропозиції після аукціону. Натомість відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону наявне визначення тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція — це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації. А також відповідно до пункту 12 частини 1 статті 1 Закону наявне визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідна пропозиція — це пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону.
Відповідно до частини 1 статті 25 «Порядок подання тендерних пропозицій» Закону, сказано, що тендерну пропозицію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подають в електронному вигляді в результаті заповнення електронних форм з окремими полями [де зазначають інформацію про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації] та завантаження необхідних документів, які вимагає замовник у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подають в окремому файлі. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учасникові про отримання його пропозиції із зазначенням дати й часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах.
Згідно з частиною 3 статті 25 Закону, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймають, вони автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону, зазначено, що тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Водночас частиною 2 статті 21 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів, згідно з формами документів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22.03.2016 № 490, обов’язково зазначають кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Інформація щодо строку подання тендерних пропозицій повинна бути і в оголошенні про проведення закупівлі, і в тендерній документації.
Отже, тендерна пропозиція — це пропозиція, подана учасником до участі в закупівлі до моменту оцінки (аукціону), а далі це — найбільш економічно вигідна пропозиція. Отже, оновлена цінова пропозиція або тендерна пропозиція після аукціону не є тендерною пропозицією і тому не може бути частиною тендерної пропозиції, поданої до оцінки (аукціону).
Якщо Замовник установив, що неподання учасником оновленої цінової пропозиції або тендерної пропозиції після аукціону, то в замовника виникне колізія, оскільки, згідно із Законом, — це не частина тендерної пропозиції і в замовника відсутні законні підстави для відхилення.
Також повідомляємо, що на неправомірну вимогу Замовника щодо надання оновленої цінової пропозиції на електронну пошту Замовника, Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОЗОР» було двічі надіслано повідомлення на електронну пошту Замовника з файлом: «Оновлена пропозиція» 10.08.2021 року о 11 годині 38 хвилин та 05.08.2021 року о 17 годині 53 хвилини.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОЗОР» про, що свідчить протокол Замовника від 10.08.2021 року, повернутись до розгляду пропозицій та визначення переможця.
В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись до Державної аудиторської служби України.
Додатки:
1. Print Screen відправленого повідомлення датованого 05.08.2021 року о 17:53
2. Оновлена пропозиція
Вирішення:Згідно частини 3 статті 14 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне включити до оголошення, тобто інформація щодо оновлення пропозиції за результатами аукціону зазначена в пункті 2 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника. Також, слід зазначити, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції згідно частини 13 статті 29 Закону. При укладанні договору про закупівлю Замовник повинен чітко розуміти ціну за одиницю кожного вогнегасника, який передбачається обслужити. Умови такого договору не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю) згідно частини 4 статті 41 Закону.
Щодо надання «…оновленої цінової пропозиції на електронну пошту Замовника Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОЗОР» надісланого повідомлення на електронну пошту Замовника з файлом: «Оновлена пропозиція» 10.08.2021 року о 11 годині 38 хвилин та 05.08.2021 року о 17 годині 53 хвилини.», зазначаємо, що враховуючи те, що виникли нові обставини щодо подання документів пропозиції Учасника, а саме: ТОВ «ДОЗОР» відправив оновлену пропозицію, приведену у відповідність до результатів аукціону, протягом 2-х робочих днів з дня аукціону на електронну адресу tender.10vgso@ukr.net 05.08.2021 року о 17:53, про що свідчить додаток до вимоги UA-2021-07-23-003868-c.a2«PrintScreen відправленого повідомлення». Тому, виникла необхідність повторного розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ДОЗОР».
Таким чином, зазначаємо, що під час проведення закупівлі послуг технічного обслуговування вогнегасників 10 ВГРЗ, як Замовник даної спрощеної закупівлі, діє виключно у рамках Закону.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога від 10.08.2021 №UA-2021-07-23-003868-c.a2 щодо скасування рішення щодо дискваліфікації учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОЗОР» та повторного розгляду Вашої пропозиції буде задоволена.
Статус вимоги:Задоволено
Опис причини скасування:cancelled
Дата скасування:13.08.2021 13:13
resolved
cancelled
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне та незаконне відхилення пропощиції, яке суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:97e7b00c913b4806a0943b765c6ad175
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ДОЗОР", UA-EDR 31030213
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-23-003868-c.a1
Назва:Неправомірне та незаконне відхилення пропощиції, яке суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику, за результатами електронного аукціону, який проходив 05.08.2021, найбільш економічно вигідною стала пропозиція ТОВ «Дозор». Проте Замовником, пропозиція ТОВ «Дозор» була відхилена, про що свідчить протокол відхилення від 10 «серпня» 2021 р. Учасник ТОВ «Дозор» категорично не погоджується з рішенням Замовника. Повідомляємо, що вимога Замовника на надання оновленої спрощеної пропозиції є неправомірною, та такою, що порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Така вимога не відповідає жодним нормам Закону і наразі в учасника закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону. А значить і вимога надання оновленої цінової по електронній пошті також є неправомірною, та учасник на етапі кваліфікації ні в якому разі не повинен надсилати оновлену пропозицію Замовнику. Повідомляємо, що тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Тому всі документи, що було надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації. Також повідомляємо, що Учасник не має права надавати будь-які документи, виходячи з вимог частини 9 статті 14: “Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.” , адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій. Вимога Замовника надати оновлену цінову пропозицію прямо примушує порушувати Учасником Законодавство. Учасник ТОВ «Дозор» вимагає відмінити протокол дискваліфікації від 10 «серпня» 2021 р. У пазі ігнорування нашої вимоги ми, як Учасник права якого були напряму порушені Замовником, будемо змушені звернутися до державної аудиторської служби України, сповістити спільноту DOZORRO, також звернутися до органів прокуратури для притягнення до відповідальності винних. Також ми, як учасники закупівлі будемо змушені звернутися до керівництва ДЕСЯТОГО ВОЄНІЗОВАНОГО ГІРНИЧОРЯТУВАЛЬНОГО ЗАГОНУ для з детальним описом неправомірних дій уповноваженої особи для перевірки даної закупівлі.