• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОСББ «КР ЗЛАГОДА», розташованої за адресою: 50029, вул.Ватутіна б.43/5, м.Кривий Ріг Дніпропетровської області

Завершена

904 595.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 522.98 UAH
Період оскарження: 23.07.2021 15:44 - 29.07.2021 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірні дії Замовника

Номер: 4b8e3fdcb10544039c6f7bb22973de99
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-23-003642-c.a1
Назва: Неправомірні дії Замовника
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "КР ЗЛАГОДА" було проведено закупівлю ID UA-2021-07-23-003642-c на Капітальний ремонт покрівлі будівлі ОСББ «КР ЗЛАГОДА», розташованої за адресою: 50029, вул.Ватутіна б.43/5, м.Кривий Ріг Дніпропетровської області. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ФОП Кірдяєв Олег Петрович 2. ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ 1.1" Ціна учасника ФОП Кірдяєв Олег Петрович була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через відсутність у складі пропозиції учасника календарного графіку виконання робіт. Детально проаналізувавши вимоги оголошення та пропозицію учасника ФОП Кірдяєв Олег Петрович, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації, а саме: Відповідно до умов Оголошення про проведення процедури спрощеної закупівлі Учасник повинен надати до початку аукціону в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема: п.14 Проект договору у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, без зазначення ціни (вартості), підписаного уповноваженою особою Учасника та посвідченого відбитком печатки (у разі використання). Учасник таким чином ознайомився з усіма пунктами договору та погоджується його підписати у такому вигляді та на таких умовах, які зазначені в оголошенні. На виконання зазначеної вимоги ФОП Кірдяєв Олег Петрович у складі пропозиції надав Проект договору у Додатку 2 (файл Проект договору.pdf), що повністю відповідає Додатку №2 до оголошення. Хочемо зауважити, що змістом п. 15 Додатку №2 (проекту договору) передбачена наявність додатків до цього договору, однак у складі додатку №2 зазначені додатки відсутні. Отже, учасник ФОП Кірдяєв Олег Петрович не порушив умови тендерної документації в цій частині, у зв’язку із чим його пропозицію замовник неправомірно відхилив на підставі вищенаведеного. Законом не встановлено, що не подання учасником додаткової інформації, яку замовник не вимагав, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Згідно з ч.1 ст.5 Закону України «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає вимогам Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (зі змінами) ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: 1. скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Кірдяєва Олега Петровича та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках ІНСТРУКЦІЇ ПРО ПОРЯДОК ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ СИСТЕМИ ЗАКУПІВЕЛЬ У РАЗІ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ Є МЕНШОЮ ЗА ВАРТІСТЬ, ЩО ВСТАНОВЛЕНА В АБЗАЦАХ 2 ТА 3 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 2 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами) та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути нашу вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки. В свою чергу повідомляємо Вас, що не прийняття Вами такого рішення змушує нас задля захисту своїх законних прав та інтересів залишити відгук та звернути увагу громадськості про непрозорість даної закупівлі на моніторинговому порталі dozorro.org, підготувати звернення до правоохоронних, контролюючих органів, а також до суду.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхили вимогу учасника спрощеної процедури
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.08.2021 16:39