-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Будівництво спортивного майданчика Жорнавської гімназії Ставненської сільської ради Ужгородського району» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Торги відмінено
1 484 381.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 421.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 421.91 UAH
Період оскарження:
23.07.2021 13:27 - 29.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА щодо неправомірного визначення переможця закупівлі – ФОП Керецмана Романа Вікторовича за закупівлею «Будівництво спортивного майданчика Жорнавської гімназії Ставненської сільської ради Ужгородського району» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт), за номером закупівлі UA-2021-07-23-002504-c /на Prozorro/ на Dozorro.
Номер:
00d661722dc3491c8e872fe3e0c56043
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-002504-c.a1
Назва:
ВИМОГА
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі – ФОП Керецмана Романа Вікторовича за закупівлею «Будівництво спортивного майданчика Жорнавської гімназії Ставненської сільської ради Ужгородського району» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт), за номером закупівлі UA-2021-07-23-002504-c /на Prozorro/ на Dozorro.
Вимога:
За результатами розгляду уповноваженою особою Відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту, культури й туризму Ставненської сільської ради Сенич І.І., пропозиції учасника ФОП Керецмана Романа Вікторовича визначено неправомірно переможцем закупівлі, з даним рішення не погоджуємось.
Відповідно до вимог оголошення затверджене рішенням уповноваженої особи від 23 липня 2021 року, щодо проведення спрощеної закупівлі «Будівництво спортивного майданчика Жорнавської гімназії Ставненської сільської ради Ужгородського району» (ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт):
Відповідно до абзацу один сторінки шість оголошення:
Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим.
Відсутність накладеного кваліфікованого електронного підпису призведе до відхилення пропозиції без розгляду, як такої що не відповідає вимогам тендерної документації.
При перевірці файлу ”електронного підпису“, на сторінці державного онлайн сервісу перевірки ЕЦП https://czo.gov.ua/verify, що знаходиться в складі пропозиції ФОП Керецмана Романа Вікторовича виявлено, що учасником замість кваліфікованого електронного підпису накладено удосконалений електронний підпис (дивитись — тип підпису). ФОП Керецман Роман Вікторович використав ключ на ”незахищеному носії“ (тип підпису — удосконалений), а кваліфікований електронний підпис передбачає тип підпису — кваліфікований (тип носія — захищений).
Згідно Закону України ”Про електронні довірчі послуги“ визначено різні поняття удосконаленого підпису та кваліфікованого електронного підпису. Кваліфікований електронний підпис обов’язково має бути на захищеному носії, який є засобом кваліфікованого електронного підпису.
Враховуючи зазначене вище, учасник — переможець ФОП Керецман Роман Вікторович підписав документи пропозиції не кваліфікованим електронним підписом, як вимагалось умовами оголошенням, а звичайним удосконаленим електронним підписом. Накладений електронний підпис ФОП Керецман Роман Вікторович має тип носія особистого ключа “незахищений”, це означає, що на документи не накладено саме кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до абзацу три сторінки шість оголошення:
Усі документи, що готуються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою на фірмовому бланку (за наявності) та мають бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу і мають містити позначку про дату складання відповідного документу, номер тендеру в системі публічних закупівель та його вихідний номер.
Відповідно до абзацу шість сторінки шість оголошення:
У разі ненадання усіх необхідних документів або їх надання з порушення вищезазначених умов, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі.
Учасником подана довідка «Відомості про учасника», яка не відповідає даній вимогі оголошення. Адже учасником надано довідку «Відомості про учасника» №04/8 від 02.08.2021 року, яку адресовано Замовнику Уповноваженій особі Відділу освіти, молоді та спорту Тур’є – Реметівській сільській раді М. Мулеса Номер закупівлі в системі публічних закупівель UA-2021-07-12-002595-a.
Учасник ФОП Керецман Роман Вікторович надав довідку «Відомості про учасника» №04/8 від 02.08.2021 року з порушення вищезазначених умов, пропозиція ФОП Керецман Романа Вікторовича розгляду не підлягала та повинна була відхилятись як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно додатку №3 оголошення:
На залучене обладнання Учаснику необхідно надати у складі пропозиції інвентарні картки обліку основних засобів. В складі пропозиції ФОП Керецман Романа Вікторовича відсутні інвентарні картки обліку основних засобів на залучене обладнання.
Учасником подана довідка «Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази » №02/8 від 02.08.2021 року. Порядковий номер 8,9,10,11,12,13,14 довідки зазначено, що Учасник ФОП Керецман Роман Вікторович залучає спецтехніку на умовах договорів про надання послуг експлуатації будівельних машин та механізмів.
Згідно частини 14.2. Розділу 14 оголошення Інша інформація: У складі своєї пропозиції Учасник також повинен надати*:
Завірені копії сторінок паспорту та довідки про присвоєння ІПН (за наявності) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та Договору (всі сторінки) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI, зі змінами, завірені власним підписом такої особи.
Учасником ФОП Керецман Романом Вікторовичем подано файл під назвою Ідентифікаційний номер Керецман Р..pdf, в якому є копія ідентифікаційного номеру Керецман Р.В. вона є звірена, як Копія вірна, підпис та накладено печатку. Однак Учасником подано файл під назвою Паспорт Керецман Р.В..pdf, сторінки паспорту, якого є не завірені, як вимагалося Замовником відповідно до ч.14.2 оголошення. Виходячи з вище сказаного вважаємо, що учасник їх надав з порушенням вищезазначених умов, пропозиція ФОП Керецман Романа Вікторовича розгляду не підлягала та повинна була відхилятись як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі.
Згідно Додатку 1 оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «Будівництво спортивного майданчика Жорнавської гімназії Ставненської сільської ради Ужгородського району» (ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)» Відомість обсягів робіт де Замовником передбачено перелік необхідних робіт та витрат по предмету закупівлі, можна побачити, що в цій відомості відсутній такий розділ, як Устаткування.
Відповідно до завантаженого ФОП Керецман Романом Вікторовичем в складі пропозиції файлу під назвою Кошторис 3 pdf. Підсумкова відомість ресурсів можна побачити розрахунок та перелік товарів розділ Устаткування, а саме:
- Ворота футбольні 3*2м в комплекті з сіткою та баскетбольним кільцем в кількості 2 штуки;
- Стійки мобільні для сітки ( 2 шт. в комплекті з сіткою) в кількості 1 комплект;
- Лавка СВ-200 одностороння в кількості 4 штуки.
Якщо проектно-кошторисною документацією на виконання робіт Будівництво спортивного майданчика Жорнавської гімназії Ставненської сільської ради Ужгородського району» дійсно передбачено даний перелік устаткування. Можна дійти висновку, що між учасником та замовником є ознаки змови. Адже замовником не прописано ніде згідно оголошення та вимогам до предмета закупівлі даний перелік устаткування. Яке мали би змогу при розрахунку ціни врахувати всі зацікавлені особи для участі в даній закупівлі. Про це відомо та враховано лише одним учасником ФОП Керецман Романом Вікторовичем. Виходячи з вище сказаного та згідно умов оголошення та вимогам до предмета закупівлі вважаємо, що учасник надав розрахунки з порушенням вищезазначених умов, пропозиція ФОП Керецман Романа Вікторовича розгляду не підлягала та повинна була відхилятись як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі.
Наголошуємо, що Замовнику слід дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель згідно ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Один з яких є чесне і неупереджене ставлення замовником до проведення закупівель та учасників. Відсутність прихильності та надання переваг окремим його учасникам. Зниження суб’єктивізму під час прийняття рішень.
За порушення вимог, встановлених Законом, уповноважені особи та члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету, а в деяких випадках і особисто на керівника установи, в розмірі від 100 до 10 000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян (тобто від 1700 грн. до 170 000 грн).
Враховуючи вищезазначене, учасник — переможець закупівлі ФОП Керецман Роман Вікторович не виконав вимоги документації, встановлені замовником, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а його пропозиція підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. Замовник зобов’язаний дискваліфікувати пропозицію з наведених вище підстав.
З огляду, на вище викладене вимагаємо скасувати рішення про визначення пропозиції учасника переможцем ФОП Керецман Роман Вікторович, на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, як не виконання вимоги документації, встановлені замовником, відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 5 розділу VII «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України «Про електронні довірчі послуги».
У разі невиконання вищезазначених вимог Замовником, ми змушені будемо звернутися до громадських організацій у сфері публічних закупівель та контролюючих органів щодо перевірки проведення даної спрощеної закупівлі та проведення закупівель Замовником в цілому та притягнення уповноваженої особи до відповідальності за порушення проведення закупівель.
Додатково звертаємо увагу Замовника, що відповідно до ч. 20 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів будемо звернутися із заявою до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Жорнава.pdf 09.08.2021 18:10
- вимога1.doc 09.08.2021 18:10
- sign (25).p7s.zip 09.08.2021 18:10
- sign (25)_Validation_Report.pdf 09.08.2021 18:10
Дата подачі:
09.08.2021 18:10
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу UA-2021-07-23-002504-c.a1 відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо наступне:
ФОП Керецман Роман Вікторович надав довідку «Відомості про учасника» №04/8 від 02.08.2021 року, яка містить всю необхідну інформацію, що вимагалась згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення). Вказання іншого адресата у довідці є формальною помилкою, та не впливає на її зміст, а тому не є підставою для відхилення.
Подана «Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази » №02/8 від 02.08.2021 року. Порядковий номер 8,9,10,11,12,13,14 довідки зазначено, що Учасник ФОП Керецман Роман Вікторович залучає спецтехніку на умовах договорів про надання послуг експлуатації будівельних машин та механізмів. Згідно Додатку 3 до Оголошення Спецтехніка, що буде залучена для виконання умов договору має бути підтверджена шляхом надання:
- скан-копій діючих договорів оренди або лізингу або інші погоджені сторонами документи, що можуть підтвердити правочин разом з актами прийому-передачі відповідної техніки або інші документи, що посвідчують факт передачі;
- скан-копій всіх технічних паспортів/свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, самохідних механізмів, тощо;
На залучене обладнання Учаснику необхідно надати у складі пропозиції інвентарні картки обліку основних засобів.
Учасник виконав дану вимогу в повній мірі, оскільки на спецтехніку інвентарні картки обліку основних засобів не вимагаються.
Наданий паспорт ФОП Керецман Роман Вікторович є скан-копією з оригіналу та не потребує завірення. Надання оригіналу документу замість завіреної копії не може бути підставою для відхилення.
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Згідно Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в Оголошенні, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Закон також визначає, що пропозиція учасника спрощеної закупівлі (далі - пропозиція) - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. А отже, учасник подає інформацію та документи у складі своєї пропозиції що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Переможцем спрощеної закупівлі відповідно до Закону визнається учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною.
Оскільки пропозиція ФОП Керецмана Романа Вікторовича відповідає вимогам до предмета закупівлі, відповідає умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, всі документи, що вимагалась, завантажені в складі пропозиції, пропозиція учасника не містить суттєвих зауважень Замовник не бачить підстав для скасування рішення про визначення пропозиції учасника переможцем ФОП Керецман Роман Вікторович.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.08.2021 13:56