-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Одяг для медичного персоналу
Завершена
3 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2021 13:22 - 05.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Замір
Номер:
7f000c53bf9549ab98ec762908fbcd33
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-004884-b.b1
Назва:
Замір
Вимога:
У пункті 2.3 вказано, що Обов’язковим є замір Постачальником кожного працівника безпосередньо на підстанціях СЕМД. Закупівля форменого одягу з попереднім заміром є послугою на індивідуальне пошиття. Просимо внести зміну до тендерної документації та визначити предмет закупівлі як послугу з індивідуального пошиття, або прибрати пункт 2.3 з тендрної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2021 13:13
Вирішення:
Відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до п. 1 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі - Порядок) цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Згідно п. 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно п. 21 ст. 1 Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Пунктом 34 ст. 1 Закону визначено, що товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;
З урахуванням перелічених норм права, а також враховуючи, що у Замовника наявна потреба у закупівлі одягу для медичного персоналу, що в повному обсязі відповідає визначенню товар, згідно ст. 1 Закону, то змінювати предмет закупівлі і проводити тендер, як закупівлю послуг – немає правових підстав.
Стосовно вимоги про необхідність проведення замірів Постачальником кожного працівника безпосередньо на підстанціях СЕМД слід вказати наступне.
В зв’язку з тим, що на ринку працює значна кількість виробників товарів легкої промисловості, в тому числі медичного одягу, які використовують різні методи визначення розмірів готових виробів (застосовують різну розмірну сітку), то для уникнення непорозумінь при здійсненні постачання, зокрема, в частині відповідності розмірів поставлених товарів необхідним для кожного працівника, Замовником прийнято рішення, що Постачальник самостійно має визначити, який саме розмір одягу виготовити (провести обміри працівників) для забезпечення працівників належним медичним одягом. Вказана вимога Тендерної документації, жодним чином не обмежує учасників в можливості подання пропозиції, а також відповідає приписам ст. 22 Закону. Відповідно, підстави для внесення змін до документації – відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено