• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект шкільних меблів (Стіл учнівський 1-місний, стілець учнівський)

Завершена

486 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 430.00 UAH
Період оскарження: 23.07.2021 11:07 - 04.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо визначення переможця

Номер: a7f316a8f7704751b236d67ee56d2f24
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-23-001280-c.a2
Назва: Щодо визначення переможця
Вимога:
вимога скасування рішення, щодо визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відділ освіти Люботинської міської ради, ознайомившись з вимогою ТОВ «РАННОВ» стосовно скасування рішення, щодо визначення переможця з закупівлі за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі (Комплект шкільних меблів (Стіл учнівський 1-місний, стілець учнівський)), ідентифікатор закупівлі (UA-2021-07-23-001280-c) повідомляє наступне: 1. Згідно п.2 додатку 2 до ТД Замовником поставлена вимога надати Довідку в довільній формі, що містить інформацію про нaявнiсть oблaднaння та мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бази, які учасник буде викopистoвувaти під час установки та доставки товарів, передбачених технічною специфікацією, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації (із зaзнaчeнням нaймeнувaння обладнання, кiлькoстi oдиниць, тeхнiчнoгo стaну тощо, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання). Для підтвердження інформації необхідно надати: - копію (копії) документа (документів), що підтверджує право власності та/або користування, та/або залучення: копії (копій) договору (договорів) купівлі-продажу, та/або копії актів введення в експлуатацію, та/або копію (копії) накладної (накладних) на придбання товару, та/або копію (копії) договору (договорів) оренди, та/або копію договору про співпрацю, та/або копію договору користування тощо. Учасник ТОВ «ФОРМАКС ГРУП» надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність матеріально-технічної бази, зокрема наявність приміщень та копію договору оренди такого приміщення. ЗУ «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовника перевіряти наявність такого приміщення або вимагати додаткових документів чи роз’яснень яким чином розміщені складські та офісні приміщення в Учасника. Крім того, учасником надано Акт прийому-передачі приміщення, в якому вказано, що передається приміщення офісне та складське. 2. Згідно ТД розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п. 1.8.12 Лист-згоду на обробку персональних даних учасника відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних за формою визначеною у Додатку 8 (Додаток додається): ДОДАТОК 8 до тендерної документації ФОРМА ЛИСТА-ЗГОДИ на обробку персональних даних учасника відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». І. Інформація про учасника процедури закупівлі: Найменування / прізвище, ім’я, по батькові учасника Місцезнаходження / місце проживання Код за ЄДРПОУ / ідентифікаційний номер Номер телефону / телефаксу ІІ. Інформація про згоду на обробку персональних даних учасника відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних». Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифіковані дані:номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процесі тендеру, цивільно-правових та господарських відносин. Учасник процедури закупівлі або інша уповноважена посадова особа _______________________________ (підпис) МП (за наявності) ___________ (ініціали та прізвище) У тендерній документації не вимагається лист-згоду від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції. Замовником зазначено надання листа-згоди від Учасника. Як відомо, виконання вимог встановленого режиму захисту персональних даних забезпечує сторона, що поширює ці дані. Тобто відповідно до вимог чинного законодавства отримання згоди своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних в електронній системі Прозорро покладено саме на учасника, а не на замовника. Відповідно до ст. 11 Закону «Про інформацію» інформація про фізичну особу (персональні дані) – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Неприпустимими є збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. Згідно зі ст. 2 Закону «Про захист персональних даних», база персональних даних – це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних. Володілець персональних даних – фізична або юридична особа, яка визначає мету оброблення персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх оброблення, якщо інше не визначено законом. Згода суб’єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на оброблення її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх оброблення, висловлення в письмовій формі або у формі, що дає змогу дійти висновку про надання згоди. Зважаючи на викладене, учасник зобов’язаний мати згоду своїх працівників на розголошення їхніх персональних даних у системі Прозорро. Якщо учасник подає тендерну пропозицію, яка містить персональні дані працівників, то цим він підтверджує, що згоду на їх розголошення він отримав.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо визначення переможця

Номер: 162f2dee078042a1b698e31d6afa4aea
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-23-001280-c.c1
Назва: щодо визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, як можна було визначити переможцем учасника з такою кількістю помилок та невідповідностей? 1. Замовником вимагається: "Документи, що складаються безпосередньо учасником повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання (лист або довідка повинні бути складені на фірмовому бланку, мати вихідний номер документу, дату складання документу (датованими не раніше ніж оголошена процедура закупівлі), кому адресований документ та назву документу, за власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі її використання). Надається скан-копія оригіналу документа." Прийом пропозицій: від 23.07.2021 11:07 до 08.08.2021 01:00 Учасником надано 8. Пропозиція.pdf у якій дата - 03.02.2021 року (вих.№ 19) Тобто, документ є датованими раніше ніж оголошена процедура закупівлі. 2. Вимагається: "Якщо працівники прийняті на роботу після 01.01.2015р. –надати повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби." Учасником надано наказ про призначення директора Баранова А.О., що її призначено в 2020 рокові, однак не надано повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби. 3. Замовником в Додатку 2 до ТД вказано, що «Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договори на постачання предмету закупівлі кінцевим споживачам». Учасник ТОВ «РАННОВ» надав аналогічні договори з ФОП Білуха Сергій Анатолійович, який не є кінцевим споживачем предмету закупівлі. 4. Від учасників вимагається: "Довідка в довільній формі, що містить інформацію про нaявнiсть oблaднaння та мaтepiaльнo-тeхнiчнoї бази, які учасник буде викopистoвувaти під час установки та доставки товарів, передбачених технічною специфікацією, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації (із зaзнaчeнням нaймeнувaння обладнання, кiлькoстi oдиниць, тeхнiчнoгo стaну тощо, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання)." Щодо МТБ учасником не зазначено їх технічного стану, а також щодо приміщень відсутня інформація про кількість. 5. Вимагається від учасників: "- копію (копії) документа (документів), що підтверджує право власності та/або користування, та/або залучення: копії (копій) договору (договорів) купівлі-продажу, та/або копії актів введення в експлуатацію, та/або копію (копії) накладної (накладних) на придбання товару, та/або копію (копії) договору (договорів) оренди, та/або копію договору про співпрацю, та/або копію договору користування тощо." Учасником надано Договір № 7 від 16.08.2020 щодо оренди нежитлового приміщення, але сам договір не містить інформації яке саме приміщення передається в оренду учаснику, при тому, що сам учасник у довідці МТБ зазначив його як офісне. Більше того, даний договір передбачає, що передання в оренду його оформлюється Актом приймання - передачі, але самого Акту немає у складі пропозиції учасника. У складі пропозиції учасника надано договір № 2 від 01 березня 2021 року, у якому не зазначено яке саме приміщення нежитлове передається в оренду не дивлячись на те, що учасник вказував таке приміщення у довідці МТБ, як "склад", при тому, що у самому договорі орендований об'єкт використовується як розміщення меблевої фабрики. + До цього договору не надано АКТ приймання передачі, який згадано у пунктах договору, як факт передачі такого МТБ учаснику. 6. Учасником надано довідку ст. 17 , яка раніше ніж дата закупівлі оформлена, а саме - вих.11 від 03.02.2021 р. 7. Вимагається: "Учасник обов’язково надає у складі пропозиції кольорове фото та технічні характеристик і запропонованого устаткування. Документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого устаткування, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик." Учасник не надав кольорове фото, натомість надав ескіз, що зроблений за допомогою комп’ютерної графіки, що не являється фото. Разом з цим наданий ескіз не відповідає ні технічним вимогам ні наданим Замовником фото. Замовник вимагав полозковий стілець, а не Т-подібний. Запропонований Учасником ТОВ «РАННОВ» Т-подібний стілець є менш міцним і дешевшим у виробництві, оскільки має по одній стійці з кожного боку, а не по дві. У складі своєї пропозиції ТОВ «РАННОВ» надав декларацію виробника і тех.паспорт виробника ТОВ «Меблева фабрика «МЕБЛІКС». Наданий учасником ескіз суттєво відрізняється від ескізів у документах виробника як по конструкції так і по опису. Все це свідчить про суттєву невідповідність між пропозицією Учасника і вимогами Замовника і стає незрозумілим, який товар буде постачатись. 10. Учасник надав висновок Санітарно-епідеміологічної експертизи та Сертифікат відповідності на групи меблів, але не на конкретний товар. Сертифікації підлягає кожна окрема одиниця товару і перевіряється на відповідність вказаних стандартів. Неможливо сертифікувати групу меблів. Надані сертифікати мають явні ознаки фальсифікації. Шановний Замовнику, наполегливо рекомендуємо вам переглянути своє рішення щодо визначення переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Ваша вимога задоволена в повному обсязі.
Статус вимоги: Задоволено