• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015:09120000-6 - Газове паливо (природний газ (ДК 021:2015:09123000-7 -Природний газ))

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Більш детально викладно в Додатку № 4 до Вимог.

Завершена

199 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 5 994.00 UAH
Період оскарження: 23.07.2021 11:02 - 29.07.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги в тендерній документації

Номер: 6efa4ee4f1634495b33a6c4dfdbcb561
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-23-000675-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до п. 9 Таблиці 2 «Інші документи» Додатку 1 документу «Вимоги до предмета закупівлі» Вами вимагається надання від учасник в складі пропозиції сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001:2013. Ми, як потенційний учасник спрощеної закупівлі вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) та виключити зазначений пункт, як такий, що є дискримінаційним по відношенню до учасників закупівлі та порушує принципи проведення спрощеної процедури в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Вказана вимога є незаконною з наступних підстав: Стандарти інформаційної безпеки ДСТУ ISO / IEC 27001:2015 та ДСТУ ISO / IEC 27002:2015 розроблені за допомогою Національного банку України. Це адаптовані європейські стандарти з інформаційної безпеки, яких зобов’язані дотримуватись лише українські банки задля захисту інформації. Ми, як потенційний учасник закупівлі займаємося торгівлею природним газом та електричною енергією. Вищезазначений сертифікат не має жодного відношення до даної закупівлі і жодним чином не впливає на кваліфікаційні критерії предмета закупівлі, а також не дає Замовнику додаткових гарантій щодо постачання. Вищевказане обгрунтування також підтверджуються рішенням Антимонопольного комітету України по закупівлі UA-2021-02-05-012171-a. Додатково інформуємо Замовника про те, що наявність великої кількості абсолютно не потрібних та дискримінаційних вимог в складі документації, містить ознаки корупційної складової та сприяння до укладення договору з завідомо визначеним учасником, що в свою чергу є підставами для проведення перевірки в рамках відкритого кримінального провадження. Вимагаємо переглянути умови закупівлі та видалити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до преамбули Закону України "Про стандартизацію" цей Закон установлює правові та організаційні засади стандартизації в Україні і спрямований на забезпечення формування та реалізації державної політики у відповідній сфері.Відповідно до частини першої статті 1 вказаного Закону міжнародна організація стандартизації -організація, що займається стандартизацією, членство в якій відкрите для відповідних національних органів усіх держав; міжнародний стандарт -стандарт, прийнятий міжнародною організацією із стандартизації і доступний для широкого кола користувачів; національний орган стандартизації -орган стандартизації, визнаний на національному рівні, що має право бути національним членом відповідних міжнародних та регіональних організацій стандартизації; національний стандарт -стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів;Частиною другою статті 17 Закону України "Про стандартизацію" визначено, що Національні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них розробляються на основі, в тому числі, міжнародних стандартів.Частиною другою статті 21 вказаного Закону передбачено, що міжнародні стандарти та зміни до них приймаються як національні стандарти національним органом стандартизації.Відповідно до абзацу другого пункту 6 розділу VI "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про стандартизацію" Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк з дня опублікування цього Закону доручено забезпечити утворення або визначення державного підприємства, що не підлягає приватизації і виконує функції національного органу стандартизації. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 No 1163 "Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації" визначено, що державне підприємство "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" виконує функції національного органу стандартизації’.Наказом державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 18.12.2015 No 193 "Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, скасування національних стандартів України" вирішено прийняти національні стандарти України, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, з набранням чинності з 01 січня 2017, в тому числі, ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги (ISO/IEC 27001:2013; Сог 1:2014, IDT) На заміну ДСТУ ISO/IEC 27001:2010". Зазначене підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України РІШЕННЯ №22797-р/пк-пз від 09.12.2020.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 15:08