-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2021-2023 роки
Місце надання послуг: 01032, м. Київ, вул. Назарівська, 3. Відокремлені підрозділи розташовані також у м. Київ, у м. Енергодар Запорізької обл., у м. Южноукраїнськ Миколаївської обл., у м. Вараш Рівненської обл., у м. Нетішин Хмельницької обл., у м. Славутич та у с. Шевченкове Київської обл., у м. Жовті Води Дніпропетровської обл.
Завершена
38 597 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 385 970.00 UAH
мін. крок: 1% або 385 970.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2021 10:59 - 21.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаційних критеріїв у тендерній документації
Номер:
45e1a52354174ff0ade67ccc58136d1f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-23-001173-c.b1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних критеріїв у тендерній документації
Вимога:
Пункт 2.2. Частини ІІ Тендерної документації "Довідка встановленої форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Додаток 8 до тендерної документації) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів)" серед іншого містить вимогу про необхідність підтвердження надання аналогічного досвіду учасником протягом останніх 5 (п'яти) років стосовно випуску єврооблігацій або репрофілювання єврооблігацій для компаній, основний бізнес та/або активи яких знаходяться в Україні.
Звертаємо вашу увагу, що під час проведення попередньої процедури закупівлі послуг Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2021-2023 роки (ідентифікатор закупівлі
UA-2021-05-25-002751-c, що була оголошена 25.05.2021), одним з учасників подавалася аналогічна за викладеним нижче змістом вимога щодо усунення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв. ДП "НАЕК "Енергоатом" відповів що "… Вимога буде вирішена шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, після їх погодження у встановленому в ДП «НАЕК «Енергоатом» порядку". Проте замовник не вжив заходів щодо внесення відповідних змін і жодних змін до тендерної документації стосовно цього питання внесено не було.
Невиконання замовником цієї вимоги призвело до обмеження кількості кваліфікованих учасників, і після відхилення пропозицій кількох учасників з числа тих, що подали свої тендерні пропозиції, закупівля була визнана такою, що не відбулася.
Зважаючи на фактори, викладені нижче, обмеження необхідності підтвердження досвіду Учасника стосовно випуску єврооблігацій або репрофілювання єврооблігацій для компаній, основний бізнес та/або активи яких знаходяться в Україні останніми п’ятьма роками виглядає необґрунтованим, оскільки:
1) Економічні умови здійснення діяльності в Україні упродовж останніх п'яти років, на жаль, не сприяли широкому залученню інвестиційного ресурсу підприємствами України, – як приватного, так і державного секторів, – що, за деякими виключеннями, зумовило практичну відсутність успішного розміщення цінних паперів на міжнародних ринках підприємствами реального сектору економіки України, і, як наслідок, призвело до низького рівня залученості великих міжнародних аудиторських компаній до супроводу операцій з випуску чи репрофілювання єврооблігацій для підприємств України упродовж цього періоду.
2) Залученість аудиторів до операцій супроводу випуску єврооблігації та інших цінних паперів полягає в проведенні певних процедур, необхідних для підготовки, обговорення та випуску листів-підтверджень (comfort letters) у зв'язку з емісією цінних паперів емітентом, які мають бути адресовані банкам-організаторам (андерайтерам) випуску цінних паперів.
Відповідальність аудитора при залученні до надання листів-підтверджень андерайтерам та деяким іншим сторонам чітко окреслюється та регулюється певними міжнародними правилами та положеннями, такими, наприклад, як положення Розділу 920 (AUC-C Section 920) "Листи андерайтерам та певним іншим сторонам" Міжнародної асоціації ринків капіталу (The International Capital Market Association), що є одним з головних застосовних в усьому світі положень щодо надання листів-підтверджень аудиторами під час випуску цінних паперів. Безпосередньо послуга надання листів-підтверджень андерайтерам була розроблена після прийняття Закону США про цінні папери 1933 року, і вимоги до аудитора, який надає лист-підтвердження – за деякими незначними поправками – залишаються незмінними протягом вже декількох десятирічь. При цьому інформація, що може вимагатися андерайтерами до включання до таких листів, має включати:
— Інформацію незалежність аудитора.
— Інформацію стосовно того, чи відповідає перевірена аудитом фінансова звітність, що включається до проспекту емісії цінних паперів, в усіх суттєвих аспектах, застосовним принципам та вимогам бухгалтерського обліку Закону про цінні папери 1933 року та відповідним правилам і положенням, прийнятим Комісією США з цінних паперів (або інших регуляторних органів або органів нагляду за ринками цінних паперів в інших регіонах світу).
— Інформацію про неперевірену аудитом фінансову звітність, скорочену проміжну фінансову інформацію, попередню фінансову інформацію, фінансові прогнози, обговорення та наліз керівництва, зміни в окремих статтях фінансової звітності протягом періоду після звітної дати та періоду після останньої фінансової звітності, що включена до проспекту емісії.
— Таблиці, статистичні дані та іншу фінансову інформацію, що включена до проспекту емісії.
— Негативне запевнення стосовно того, чи відповідає форма певної нефінансова інформації, що включена до проспекту емісії, в усіх суттєвих аспектах, вимогам Положення S-K або іншим застосовним правилам фінансового(их) ринку(ів) тощо.
З огляду на те, що (а) вимоги до залучення аудитора до надання листів-підтверджень під час випуску цінних паперів є сталими упродовж багатьох десятирічь; (б) надання таких послуг в Україні, унаслідок економічної ситуації, що не сприяла випуску цінних паперів широким колом комерційних підприємств, було надто обмежене протягом останніх п'яти років, наполегливо просимо внести зміни в тендерну документацію і усунити вимогу щодо необхідності підтвердження аналогічного досвід учасника саме протягом останніх п'яти років.
Усунення критерію стосовно п'ятирічного обмеження в учасника аналогічного досвіду надасть можливість розширити перелік потенційних учасників з числа великих міжнародних аудиторських фірм, які залучалися до надання послуг із супроводу операцій з випуску чи репрофілювання єврооблігацій для підприємств України протягом попередніх періодів, і жодним чином не применшуватиме і не впливатиме на кваліфікацію учасника, який має ресурси і досвід виконати завдання, що є предметом цієї закупівлі, що являтиме собою підтвердження принципу недискримінації з боку замовника при проведенні процедури закупівлі.
Залучення ширшого кола учасників до процедури закупівлі сприятиме ефективності та прозорості самої закупівлі за умов конкурентнішого середовища, що відповідає основним положенням та меті Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), на підставі якого замовник здійснює закупівлю зазначених послуг, і дозволить замовнику провести необхідну процедуру закупівлі із залученням більшої кількості кваліфікованих учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2021 23:32
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі - Бухгалтерією ДП «НАЕК «Енергоатом» з урахуванням інформації, наданої дирекцією з фінансів та бюджетування:
Обмеження необхідності підтвердження досвіду Учасника стосовно випуску єврооблігацій або репрофілювання єврооблігацій для компаній, основний бізнес та активи яких знаходяться в Україні останніми п’ятьма роками є обґрунтованим, оскільки: 1) за останні п’ять років було здійснено більше 25 випусків або репрофілювання єврооблігацій компаніями, основний бізнес та активи яких знаходяться в Україні; 2) зазначене у вимозі положення Розділу 920 (AUC-C Section 920) «Листи андерайтерам та певним іншим сторонам» Міжнародної асоціації ринків капіталу (The International Capital Market Association) було змінене Радою з аудиту (The Auditing Standards Board) та вказані зміни набули чинності з 15 грудня 2014 року. Необхідною умовою є досвід Учасника щодо надання послуг з надання впевненості щодо фінансової інформації після впровадження відповідних змін. Зважаючи на відсутність досвіду у Компанії з проведення процедур, необхідних для випуску єврооблігацій, важливим є наявність релевантного досвіду серед висококваліфікованих претендентів - суб'єктів аудиторської діяльності, які мають відповідний досвід надання таких послуг саме в останні роки.
Статус вимоги:
Відхилено