• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вулиці С.Бандери в с.Гірне Стрийського району Львівської області

Завершена

2 505 699.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 528.50 UAH
Період оскарження: 22.07.2021 16:48 - 18.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: deb08cd5ead04e2ba2e95c463a105ffb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-008912-b.c2
Назва: Вимога щодо порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Вимога (в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі») Шановний Замовник! Адміністрація ТзОВ «Агрошляхбудсервіс Стрий» звертається до Вас з вимогою усунення порушень законодавства України у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем закупівлі UA-2021-07-22-008912-b «Капітальний ремонт вулиці С.Бандери в с.Гірне Стрийського району Львівської області» за процедурою відкритих торгів Учасника фізичну особу-підприємця Саргсян Шаген Гарнікович (надалі - Учасник), пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) переможець закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Всупереч прийнятому Повідомленню про намір укласти договір від 08 вересня 2021 р. тендерна пропозиція (надалі - ТП) Учасника не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації (надалі - ТД) з огляду на наступне: 1. Відповідно до Розділу № 1 Додатку № 2 до ТД Учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. На виконання даної вимоги Учасником до Центральної Бази Даних Уповноваженого Органу (надалі - ЦБД) завантажено файл «74.1.мтб.pdf». Однак, всупереч вимогам ТД, Учасником не включена до Довідки більша частина транспортних засобів, обладнання та устаткування, передбачені розділом ІІ Підсумкової відомості ресурсів (файл «кошторис.rar»), та без наявності якої неможливо виконати роботи за предметом закупівлі, зокрема відсутні: - Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; - Автогудронатори, місткість 3500 л; - Екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; - Екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3; - Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т; - Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т; - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 18 т; - Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т; - Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВт [115 к.с.], глибина буріння 3,5 м; - Машини поливально-мийні, місткість 6000 л; - Розподільники щебеню та гравію; - Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]; - Трактори на гусеничному ходу, потужність до 59 кВт [80 к.с.]; - Укладальники асфальтобетону. 2. Відповідно до Розділу № 1 Додатку № 2 до ТД у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то подаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, лізингодавця), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. У складі ТП Учасника відсутні листи-підтвердження орендодавців (надавачів послуг, лізингодавців), щодо не заперечення використання їх машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також підтвердження, що договори є діючими на момент проведення закупівлі, а також, що за необхідності будуть продовжені на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 3. Відповідно до Розділу № 1 Додатку № 2 до ТД Додатково необхідно надати інформацію про наявність випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю згідно наведених нижче вимог: Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - сканкопію чинного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід`ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких)про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час (надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі; - документ (-ти)про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Такі документи у складі ТП Учасника відсутні. 4. Відповідно до п. 2 Розділу № 2 Додатку № 2 до ТД Кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. Такі документи у складі ТП Учасника відсутні. 5. Відповідно до п. 3 Розділу № 2 Додатку № 2 до ТД Наявність робітників та ІТР підтверджується: - копією Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності (або Додаток 4ДФ). Такий документ у складі ТП відсутній. 6. Відповідно до Розділу № 4 Додатку № 2 до ТД Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: - Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Такі документи у складі ТП Учасника відсутні. 7. Відповідно до п. 2 Розділу № 5 Додатку № 2 до ТД Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності): Для платників ПДВ: - сканована з оригіналу копія витягу з реєстру платників ПДВ Для платників єдиного податку: - сканована з оригіналу копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Такі документи у складі ТП відсутні. Додатково наголошуємо, що дані помилки Учасника не являються формальними, оскільки не передбачені ТД Замовника та безпосередньо впливають на зміст його ТП. Звертаємо увагу, що це далеко не повний перелік підстав, згідно яких ТП Учасника не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у ТД. Таким чином та зважаючи на такий суттєвий об`єм порушень ТД, ТП Учасника повинна бути відхилена відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Враховуючи вищевикладене та у відповідності до ч. 4 ст. 33 Закону вимагаємо відхилити пропозицію Учасника фізичної особи-підприємця Саргсян Шаген Гарнікович. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатись за захистом наших прав та охоронюваних законом інтересів до Антимонопольного Комітету України, Державної Аудиторської Служби України, Суду та повідомляти відповідні правоохоронні органи про виявлені порушення у сфері публічних закупівель та можливу складову корупційного правопорушення щодо надання незаконної переваги суб`єкту господарювання. З повагою, Адміністрація ТзОВ «Агрошляхбудсервіс Стрий» Вимога (в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі») Шановний Замовник! Адміністрація ТзОВ «Агрошляхбудсервіс Стрий» звертається до Вас з вимогою усунення порушень законодавства України у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем закупівлі UA-2021-07-22-008912-b «Капітальний ремонт вулиці С.Бандери в с.Гірне Стрийського району Львівської області» за процедурою відкритих торгів Учасника фізичну особу-підприємця Саргсян Шаген Гарнікович (надалі - Учасник), пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) переможець закупівлі – учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Всупереч прийнятому Повідомленню про намір укласти договір від 08 вересня 2021 р. тендерна пропозиція (надалі - ТП) Учасника не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації (надалі - ТД) з огляду на наступне: 1. Відповідно до Розділу № 1 Додатку № 2 до ТД Учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі. На виконання даної вимоги Учасником до Центральної Бази Даних Уповноваженого Органу (надалі - ЦБД) завантажено файл «74.1.мтб.pdf». Однак, всупереч вимогам ТД, Учасником не включена до Довідки більша частина транспортних засобів, обладнання та устаткування, передбачені розділом ІІ Підсумкової відомості ресурсів (файл «кошторис.rar»), та без наявності якої неможливо виконати роботи за предметом закупівлі, зокрема відсутні: - Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; - Автогудронатори, місткість 3500 л; - Екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; - Екскаватори одноковшові дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,5 м3; - Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т; - Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т; - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 18 т; - Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т; - Машини бурильні на тракторі потужністю 85 кВт [115 к.с.], глибина буріння 3,5 м; - Машини поливально-мийні, місткість 6000 л; - Розподільники щебеню та гравію; - Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.]; - Трактори на гусеничному ходу, потужність до 59 кВт [80 к.с.]; - Укладальники асфальтобетону. 2. Відповідно до Розділу № 1 Додатку № 2 до ТД у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, то подаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, лізингодавця), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. У складі ТП Учасника відсутні листи-підтвердження орендодавців (надавачів послуг, лізингодавців), щодо не заперечення використання їх машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також підтвердження, що договори є діючими на момент проведення закупівлі, а також, що за необхідності будуть продовжені на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 3. Відповідно до Розділу № 1 Додатку № 2 до ТД Додатково необхідно надати інформацію про наявність випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю згідно наведених нижче вимог: Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; - сканкопію чинного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід`ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких)про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час (надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі; - документ (-ти)про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. Такі документи у складі ТП Учасника відсутні. 4. Відповідно до п. 2 Розділу № 2 Додатку № 2 до ТД Кваліфікація спеціаліста(ів), що відповідатиме(-уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. Такі документи у складі ТП Учасника відсутні. 5. Відповідно до п. 3 Розділу № 2 Додатку № 2 до ТД Наявність робітників та ІТР підтверджується: - копією Звіту форми 1-ДФ за останній звітний період із відміткою податкової служби, або із копією квитанції про прийняття електронної звітності (або Додаток 4ДФ). Такий документ у складі ТП відсутній. 6. Відповідно до Розділу № 4 Додатку № 2 до ТД Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: - Сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - Сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. У випадку, якщо для Учасника законодавством не передбачено складання фінансової звітності, такий учасник, у складі своєї тендерної пропозиції подає пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання зазначених документів з посиланнями на відповідні нормативно-правові акти. Такі документи у складі ТП Учасника відсутні. 7. Відповідно до п. 2 Розділу № 5 Додатку № 2 до ТД Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності): Для платників ПДВ: - сканована з оригіналу копія витягу з реєстру платників ПДВ Для платників єдиного податку: - сканована з оригіналу копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. Такі документи у складі ТП відсутні. Додатково наголошуємо, що дані помилки Учасника не являються формальними, оскільки не передбачені ТД Замовника та безпосередньо впливають на зміст його ТП. Звертаємо увагу, що це далеко не повний перелік підстав, згідно яких ТП Учасника не відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у ТД. Таким чином та зважаючи на такий суттєвий об`єм порушень ТД, ТП Учасника повинна бути відхилена відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону. Враховуючи вищевикладене та у відповідності до ч. 4 ст. 33 Закону вимагаємо відхилити пропозицію Учасника фізичної особи-підприємця Саргсян Шаген Гарнікович. В інакшому випадку ми будемо змушені звертатись за захистом наших прав та охоронюваних законом інтересів до Антимонопольного Комітету України, Державної Аудиторської Служби України, Суду та повідомляти відповідні правоохоронні органи про виявлені порушення у сфері публічних закупівель та можливу складову корупційного правопорушення щодо надання незаконної переваги суб`єкту господарювання. З повагою, Адміністрація ТзОВ «Агрошляхбудсервіс Стрий»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вирішили: Переглянути (скасувати) рішення тендерного комітету від 08.09.2021 року про визнання переможцем процедури закупівлі: «Капітальний ремонт вулиці С.Бандери в с.Гірне Стрийського району Львівської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-22-008912-b) - ФОП "САРГСЯН ШАГЕН ГАРНІКОВИЧ" (ЄДРПОУ 2544018670), у зв’язку з тим, що пропозиція даного учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також встановленим пунктом першим частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Перейти до розгляду наступної економічно вигідної закупівлі, яку подано ТзОВ "Агрошляхбудсервіс-Стрий" (ЄДРПОУ 04542844, 82434, Львівська обл., Стрийський р-н., с. Дуліби, вул. Набережна, 4). Продовжити строк розгляду наступної тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: fc7dcab6cda74407aac3e512488a377e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-008912-b.a1
Назва: Вимога щодо порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Адміністрація ТзОВ «Агрошляхбудсервіс Стрий» звертається до Вас з вимогою усунення порушень законодавства України у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем закупівлі UA-2021-07-22-008912-b «Капітальний ремонт вулиці С.Бандери в с.Гірне Стрийського району Львівської області» за процедурою відкритих торгів Учасника фізичну особу-підприємця Саргсян Шаген Гарнікович (надалі - Учасник), пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: незавантажився вкладений файл
Дата скасування: 13.09.2021 10:04