• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт ділянки тротуару по вулиці Гагаріна, від № 12 до № 30 в м. Благовіщенське, Кіровоградської області

Завершена

951 738.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 517.38 UAH
Період оскарження: 22.07.2021 16:35 - 28.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога на протокольне рішення уповноваженої особи

Номер: f616ab9531674bbc8d350e1008f424de
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-008667-b.b1
Назва: Вимога на протокольне рішення уповноваженої особи
Вимога:
Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" як учасник державної закупівлі Капітальний ремонт ділянки тротуару по вулиці Гагаріна, від № 12 до № 30 в м. Благовіщенське, Кіровоградської області за кодом ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво,влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг» ідентифікатор закупівлі (UA-P-2021-07-22-008154-b) вимагає скасувати Протокольне рішення уповноваженої особи №79/12-05-1 від 4 серпня 2021 року «Про відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі. Ознайомившись з протокольним рішенням Благовіщенської міської ради (надалі Замовник) ДП "Кіровоградський облавтодор" вважає його недоцільним та упередженим що призводить до недобросовісної конкуренції між учасниками даної закупівлі. Замовник вважає що учасник Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" в складі своєї пропозиції не надав письмове підтвердження на вимогу п.2.3. ч. 2 розділу 5 тендерної пропозиції, а саме Учасник самостійно відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій на товар, який запропонований на спрощеній закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій. Той факт, що учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скан-копії відповідних документів: - Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, - Ліцензія Державної архітектурно-будівельної інспекції України, - Свідоцтво про технічну компетентність та відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Вважаємо що ДП "Кіровоградський облавтодор" підтвердив свою кваліфікованість наданими документами. Також в складі своєї пропозиції, на виконання вимог підпункту 5.1.1.1 пункту 5.1.1 розділу 3 тендерної документації надав інформацію про наявність обладнання «Асфальтно-змішувальна установка ДС-158». Проте на думку Замовника, учасник на підтвердження права власності не надав документи на зазначене обладнання, хоча в складі тендерної пропозиції були надані наступні документи: - Атестат виробництва на «Асфальтно-змішувальну установку ДС-158», - Дозвіл № 3521455100-88 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, - Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для Філії «Голованівський райавтодор» ДП «Кіровоградський облавтодор». Наданих документів вважаємо достатніми щоб підтвердити що ДП «Кіровоградський облавтодор» має достатню матеріально технічну базу для виконання даних робіт з державної закупівлі Капітальний ремонт ділянки тротуару по вулиці Гагаріна, від № 12 до № 30 в м. Благовіщенське, Кіровоградської області за кодом ДК 021:2015 45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг» ідентифікатор закупівлі (UA-P-2021-07-22-008154-b). В складі пропозиції учасника відсутній реєстраційний (вихідний) номер та дата складання документа, хоча у відповідності з підпунктом 7 пункту 1.5 розділу 3 тендерної документації: В пропозиції допускаються формальні (несуттєві) помилки. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема подання документа (документів) учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. Крім того в складі пропозиції учасника Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" відсутні посилання на номер спрощеної закупівлі у системі Prozorro, хоча документи були надані в складі тендерної пропозиції і містили назву тендеру, без посилання на номер спрощеної закупівлі у системі Prozorro. Враховуючи вищевикладене, керуючись пунктом 1.5 розділу 3 тендерної документації: Пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником спрощеної закупівлі формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції. Також учасником був наданий лист згоду про формальних (несуттєвих) помилок, який був проігнорований та взятий до уваги. Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" зарекомендувало себе як добросовісного виконавця робіт, з багато віковим стажем з будівництва доріг, та з великою матеріально технічною базою. Вважаємо, що подібне рішення замовника носить дискримінаційний характер, оскільки зазначені помилки ніяким чином не впливають на зміст пропозиції та носить упереджене ставлення до учасника ДП «Кіровоградський облавтодор» що призводять до недобросовісної конкуренції.
Вирішення: Шановний учаснику! Уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляємо наступне: Замовник відповідно до вимоги п. 2.3. ч. 2 розділу 5 тендерної документації, вимагав надати письмове підтвердження того, що Учасник самостійно відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів та ліцензій на товар, який запропонований на спрощеній закупівлі, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів та ліцензій. В складі пропозиції ДП "Кіровоградський облавтодор" даний документ відсутній. Крім того, Учасник не позбавляється права надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними (п. 1.2 розділу 3 тендерної документації), тож надання ліцензії та інших документів, які не вимагались, не є помилкою. Щодо надання Атестату виробництва на «Асфальтно-змішувальну установку ДС-158» як документа, що підтверджує право власності повідомляємо наступне: документом, що підтверджує право власності, вважаються оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів, або акт введення в експлуатацію, або інвентарна картка обліку основних засобів, або інвентарний список основних засобів, або видаткова накладна, або свідоцтво про право власності, або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, або інший документ про право власності згідно з законодавством, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або свідоцтво про реєстрацію машини, або свідоцтво про реєстрацію великотоннажного транспортного засобу або іншого технологічного транспортного засобу, або договір оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір про надання послуг або договір про користування, або інший договір (дана інформація зазначена в п. 5.1.1.2. розділу 3 тендерної документації), учасник повинен надати один з вищезазначених документів або лист-роз'яснення в разі, якщо такий документ відсутній відповідно до норм чинного законодавства. Щодо віднесення до формальних помилок відсутність реєстраційного (вихідного) номеру та дати складання, а також номера спрощеної закупівлі у системі Prozorro повідомляємо, що вимога щодо наявності даної інформації містилась у п. 1.3 ч. 1 розділу 3 тендерної документації, і Учасник ознайомився із тендерною документацією та погодився із викладеними у ній умовами, зокрема вимогою п. 1.3 ч. 1 розділу 3 тендерної документації, про що надав Довідку в довільній формі. Керуючись вищевикладеним та чинним законодавством України, вважаємо вимогу безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено