• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта «Реконструкція водоводу DN 250 мм на селище Креміно з території ЗТПВ Абразивного комбінату м. Запоріжжя»

Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта «Реконструкція водоводу DN 250 мм на селище Креміно з території ЗТПВ Абразивного комбінату м. Запоріжжя» Місце надання послуг: м. Запоріжжя, Шевченківський р-н.

Торги відмінено

44 231.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 221.16 UAH
Період оскарження: 05.07.2017 15:54 - 11.07.2017 14:00
Вимога
Без відповіді

Лист

Номер: 6d152a54390d497ea0a9d503ff89d7ff
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-05-001605-b.b2
Назва: Лист
Вимога:
Виконавчий комітет Запорізької міської ради 69105, м. Запорiжжя, пр. Соборний 206 Комунальне підприємство «Водоканал» 69002, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Святого Миколая буд 61 Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним підприємством «Водоканал» було оголошено допорогову закупівлю ID UA-2017-07-05-001605-b на ДК 021:2015 код 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт Виконання функцій замовника та технічний нагляд за будівництвом об’єкта «Реконструкція водоводу DN 250 мм на селище Креміно з території ЗТПВ Абразивного комбінату м. Запоріжжя». Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах. Відповідно до п. 2 Кваліфікаційних критеріїв для участі в електронних торгах по системі «ProZoro» комунального підприємства «Водоканал» (надалі – «Критерії»), для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати довідку складену по формі 3 про наявність відповідних працівників для виконання послуг з технічного нагляду які мають кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг). Також обов’язково мати власного або залученого сертифікованого інженера геодезиста. Відповідно до п. 3 Критеріїв, Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати довідку по формі 1 та 1а про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг (учасник повинен обов’язково мати теодоліт, нівелір оптичний та нормативно-правову бібліотеку в сфері будівництві офіційного видання). Для підтвердження інформації учасники повинні надати в складі пропозиції скан-копію видаткових накладних або іншого документу підтверджуючого наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази та обладнання. Згідно з п. 4 Критеріїв, Учасник повинен надати довідку, складену Учасником по формі 2 про виконання аналогічних послуг. Під аналогічними слід вважати договори на виконання послуг функцій служби замовника та/або будівництво магістральних трубопроводів. Для підтвердження інформації учасники повинні надати скан-копії договорів на виконання аналогічних послуг (не менш 5), а також документів, які підтверджують виконання договору, такі, як: відповідні акти. Довідка про виконання аналогічних послуг (форма 2), передбачає надання інформації про наявність договорів за останні 3 (три) роки. Вважаємо, вищезазначені вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон України «Про архітектурну діяльність» та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 не містять вимоги щодо необхідності залучення інших фахівців (сертифікованого інженера геодезиста). Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно з Законом України «Про архітектурну діяльність» та Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон України «Про архітектурну діяльність» та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 не містять вимоги щодо наявності додаткового обладнання та матеріально-технічної бази (нормативно-правова бібліотека в сфері будівництві офіційного видання). Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо кількості та періоду належного виконання аналогічних договорів (досвіду виконання аналогічних договорів). Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття та кількість укладених договорів. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі та кількістю укладених договорів. Потенційні учасники процедури закупівлі, які зареєстровані у 2016 році, однак мають досвід виконання аналогічних договорів, не зможуть взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну ціну. Крім того, Закон України «Про архітектурну діяльність» та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, не містять поділу технічного нагляду в залежності від виду або об’єкту будівництва (технічний нагляд за капітальним ремонтом автодороги, виконання послуг функцій служби замовника, будівництво магістральних трубопроводів і т.п.). Тобто, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність досвіду зі здійснення технічного нагляду (без поділу в залежності від виду або об’єкту будівництва) підтверджує відповідність учасника в розумінні ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вбачається, що замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. З повагою, Директор
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: a06801c4120f4a1bbd39f578b7f33d3a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-05-001605-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 2 Кваліфікаційних критеріїв для участі в електронних торгах по системі «ProZoro» комунального підприємства «Водоканал» (надалі – «Критерії»), для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати довідку складену по формі 3 про наявність відповідних працівників для виконання послуг з технічного нагляду які мають кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг). Також обов’язково мати власного або залученого сертифікованого інженера геодезиста. Відповідно до п. 3 Критеріїв, Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати довідку по формі 1 та 1а про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг (учасник повинен обов’язково мати теодоліт, нівелір оптичний та нормативно-правову бібліотеку в сфері будівництві офіційного видання). Для підтвердження інформації учасники повинні надати в складі пропозиції скан-копію видаткових накладних або іншого документу підтверджуючого наявність у учасника відповідної матеріально-технічної бази та обладнання. Згідно з п. 4 Критеріїв, Учасник повинен надати довідку, складену Учасником по формі 2 про виконання аналогічних послуг. Під аналогічними слід вважати договори на виконання послуг функцій служби замовника та/або будівництво магістральних трубопроводів. Для підтвердження інформації учасники повинні надати скан-копії договорів на виконання аналогічних послуг (не менш 5), а також документів, які підтверджують виконання договору, такі, як: відповідні акти. Довідка про виконання аналогічних послуг (форма 2), передбачає надання інформації про наявність договорів за останні 3 (три) роки. Вважаємо, вищезазначені вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність», технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон України «Про архітектурну діяльність» та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 не містять вимоги щодо необхідності залучення інших фахівців (сертифікованого інженера геодезиста). Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно з Законом України «Про архітектурну діяльність» та Порядком здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон України «Про архітектурну діяльність» та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 не містять вимоги щодо наявності додаткового обладнання та матеріально-технічної бази (нормативно-правова бібліотека в сфері будівництві офіційного видання). Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо кількості та періоду належного виконання аналогічних договорів (досвіду виконання аналогічних договорів). Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття та кількість укладених договорів. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі та кількістю укладених договорів. Потенційні учасники процедури закупівлі, які зареєстровані у 2016 році, однак мають досвід виконання аналогічних договорів, не зможуть взяти участь у процедурі закупівлі та запропонувати свою економічно вигідну ціну. Крім того, Закон України «Про архітектурну діяльність» та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, не містять поділу технічного нагляду в залежності від виду або об’єкту будівництва (технічний нагляд за капітальним ремонтом автодороги, виконання послуг функцій служби замовника, будівництво магістральних трубопроводів і т.п.). Тобто, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність досвіду зі здійснення технічного нагляду (без поділу в залежності від виду або об’єкту будівництва) підтверджує відповідність учасника в розумінні ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вбачається, що замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі. Окремо звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду яких, замовники приводили документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін (Рішення №3209-р від 24. 05. 2017р. та інші). Підпункт 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, закріплює, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з пп. 14.1. п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, та виключити з Документації, вимоги щодо: 1. наявності нормативно-правової бібліотеки в сфері будівництва офіційного видання; 2. наявності сертифікованого інженера геодезиста; 3. наявності досвіду з виконання послуг функцій служби замовника та/або будівництва магістральних трубопроводів; 4. надання не менш 5 скан-копії договорів на виконання аналогічних послуг, а також документів, які підтверджують виконання договору, такі, як: відповідні акти. 5. надання інформації про виконання аналогічних послуг (форма 2) за останні 3 (три) роки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Технічні вимоги щодо закупівлі залишаються не змінними.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні