-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул. Грушевського, 177 в м. Дубно Рівненської області
Завершена
795 814.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
22.07.2021 14:38 - 28.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до Замовника про перегляд рішення
Номер:
c919dbca84a74449a6bd049463024fb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-22-003041-c.a1
Назва:
Вимога до Замовника про перегляд рішення
Вимога:
Вих. № 09/08-2021
від 09.08.2021 року
Тендерному комітету
Управління житлово-комунального
господарства
Дубенської міської ради
(Закупівля UA-2021-07-22-003041-с)
ВИМОГА
про перегляд рішення щодо відхилення
тендерної пропозиції ПП-фірми «Класік»
Управлінням житлово-комунального господарства Дубенської міської ради (надалі - Замовник) на веб – сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію № UA-2021-07-22-003041-с на проведення відкритих торгів по закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул. Грушевського,177 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 - 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)»
Очікувана вартість закупівлі 795 814,00 грн.
Згідно реєстру пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли наступні учасники:
ПП-ФІРМА «КЛАСІК»
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Случ»
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №24 від 06.08.2021 року відхилено тендерну пропозицію ПП-ФІРМА «КЛАСІК».
Вважаємо, що дане рішення було прийнято з порушенням вимог чинного законодавства.
Наша позиція про незаконне відхилення нашої тендерної пропозиції обумовлена наступним:
Згідно з п.1 Протоколу № 24 від 06.08.2021 року зазначено, що тендерна пропозиція Учасника ПП-ФІРМА «КЛАСІК» відхиляється з наступних підстав:
1) «Учасник надав документи пропозиції для участі у закупівлі UA-2021-07-22-003141-с , згідно інформації оприлюдненої на сайті уповноваженого органу з питань публічних закупівель це процедура ДК 021-2015 60170000-0 Прокат пасажирських транспортних засобів із водієм (перевезення транспортного засобу «Мобільний центр професійної орієнтації», що не відноситься до оголошеної замовником закупівлі UA-2021-07-22-003041-с».
Проте відхилення нашої тендерної пропозиції за даною підставою вважаємо незаконним та таким, що порушує законні права ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» як учасника закупівлі, з огляду на наступне.
Відповідно до п.9.3 Документації Оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-07-22-003041-с «….Відхилення пропозиції: Замовник відхиляє найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини тринадцятої ст.14 Закону України “Про публічні закупівлі”…».
Частиною 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
В протоколі № 24 від 06.08.2021 року Замовником зазначена підстава відхилення, яка не відповідає жодному з вищеперерахованих пунктів.
ПП-ФІРМОЮ «КЛАСІК» при поданні документів тендерної пропозиції було допущено описку в одній цифрі номера закупівлі, а саме замість номера UA-2021-07-22-003041-с вказано номер UA-2021-07-22-003141-с, що є формальною помилкою. Окрім того всі документи тендерної пропозиції містять звернення до Тендерного комітету саме Управління житлово-комунального господарства Дубенської міської ради, а Замовником закупівлі UA-2021-07-22-003141-с є Рівненський обласний центр зайнятості. Тому твердження в протоколі № 24 від 06.08.2021 року про те, що документи учасника ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» не відносяться до оголошеної закупівлі UA-2021-07-22-003041-с не відповідають дійсності і являються не чим іншим як дискримінацією нашого підприємства як учасника закупівлі. Окрім того, в складі документів тендерної пропозиції міститься файл «2 Цінова пропозиція», в якому чітко зазначений Замовник - Управління житлово-комунального господарства Дубенської міської ради та предмет закупівлі - «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул. Грушевського,177 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 - 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)», а також також такі файли як «3 Рішення власника по закупівлі», «4 Повноваження на підписання ТП», «5 Повноваження на укладання договору», «29 Розрахунки ЗВВ та АВ», «39 Довідка щодо строку дії ТП», «42 Гарантійний лист дотримання ДСТУ та ДБН», «56 Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками», «58 Довідка захист довкілля», «68 Кошторис паперовий», «60 Довідка щодо субпідрядника», «43 Погодження з проектом договору» містять пряме зазначення ПП-ФІРМОЮ «КЛАСІК» предмета закупівлі - «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул. Грушевського,177 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 - 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)», що ніяк не могло пройти поза увагою Замовника. Окрім того, в складі тендерної пропозиції ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» надана електронна банківська гарантія по закупівлі саме UA-2021-07-22-003041-с, що є вірним. Таким чином висновки Замовника, що вищевказані документи не відносяться до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул. Грушевського,177 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 - 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» є хибними та безпідставними.
Відповідно до п.19 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до п.11 ч.1 статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі» до функцій уповноваженого органу відноситься розроблення та затвердження переліку формальних помилок. Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до п.1 «Переліку формальних помилок», затвердженого Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок», формальною вважається помилка в інформації/документі, поданому учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, яка містить помилку (помилки) у частині «…зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах…», що відповідає помилці, допущеній ПП-ФІРМОЮ «КЛАСІК». Таким чином помилка ПП-ФІРМИ «КЛАСІК» в одній цифрі номера закупівлі на законодавчому рівні визначається як формальна і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП-ФІРМИ «КЛАСІК», так само як і твердження Замовника в протоколі № 24 від 06.08.2021 року про те, що нібито документи, подані ПП-ФІРМОЮ «КЛАСІК», взагалі не відносяться до закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул. Грушевського,177 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 - 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)».
Відповідно до частини 14 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» «…Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь…».
Враховуючи викладене вище, вимагаємо скасувати рішення, зазначене в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №24 від 06.08.2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції ПП-ФІРМА «КЛАСІК» за предметом закупівлі UA-2021-07-22-003041-с «Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул. Грушевського,177 в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015 - 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» та розглянути документи нашої тендерної пропозиції.
Директор ПП-фірми «КЛАСІК» С.А.Щербатюк
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 11.08.2021 12:20
Дата подачі:
09.08.2021 08:36
Вирішення:
На Вашу вимогу про перегляд рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП-фірми “Класік” повідомляємо наступне:
У вимозі ви повідомляєте, що Управлінням житлово-комунального господарства Дубенської міської ради (надалі — Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та тендерну документацію № UA-2021-07-22-003041-c на проведення відкритих торгів по закупівлі “Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул. Грушевського в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015-45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)”.
Однак Управлінням житлово-комунального господарства Дубенської міської ради (надалі - Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу було оприлюднено оголошення та проект договору № UA-2021-07-22-003041-c на проведення спрощеної закупівлі по об'єкту: “Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку на вул. Грушевського в м. Дубно Рівненської області (ДК 021:2015-45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)”.
Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою закупівлі в розумінні Закону. Відповідно до статті 13 нової редакції Закону процедурою закупівлі є: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
Вважаємо що наказ Мінекономіки №710 від 15.04.2020 року “Про затвердження формальних помилок” стосується конкурентних процедур закупівель (тендеру) до яких спрощена закупівля не відноситься.
Разом з цим зауваження викладені у вимозі взяті до відома з метою не допущення таких порушень у проведені наступних спрощених закупівель.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.08.2021 12:21