• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд по робочому проекту "Реконструкція існуючого звалища твердих побутових відходів з улаштуванням сортувальної лінії"

Технічний нагляд по робочому проекту "Реконструкція існуючого звалища твердих побутових відходів з улаштуванням сортувальної лінії"

Торги відмінено

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 26 250.00 UAH
Період оскарження: 28.07.2017 14:22 - 12.08.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення порушень

Номер: b77846dc8391471badddd48b0ce0a2bd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-001192-b.c2
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Відповідно до додатку № 4 до тендерної документації за предметом закупівлі: «Технічний нагляд по робочому проекту «Реконструкція існуючого звалища твердих побутових відходів з улаштуванням сортувальної лінії» (надалі – «Документація»), технічний нагляд повинні здійснювати офіційно працевлаштовані та сертифіковані фахівці: провідний інженер технічного нагляду та інженер-кошторисник. Для підтвердження інформації необхідно надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання такого). Вважаємо вимогу щодо здійснення технічного нагляду інженером-кошторисником дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV» (надалі – «Закон»), технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон та Порядок здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 не містять вимоги щодо необхідності залучення інших фахівців (інженера-кошторисника), або наявності іншої дозвільної документації при здійсненні технічного нагляду за будівництвом. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії замовника (у частині встановлення вимоги щодо здійснення технічного нагляду інженером-кошторисником) порушують основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до Документації. Частина 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, передбачає, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, та виключити з Документації вимогу щодо здійснення технічного нагляду інженером-кошторисником.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши отриману вимогу, тендерний комітет вважає її необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. Відповідно до п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційні критерії в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Оскільки переліком робіт, які вимагає замовник у тендерній документації передбачено проведення перевірки відповідності обсягів виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; перевірки договірних цін, відомостей ресурсів; перевірки цін на трудові та матеріально-технічні ресурси при визначені вартості виконаних робіт; відповідності обсягів та якості виконаних робіт проектно-кошторисній документації; відповідність цін на матеріальні ресурси (накладні тощо), згідно збірнику офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» (№1, січень 2017 року), наявність у штаті, або залученого інженера-кошторисника – обов’язкова умова.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 661f5931bb2c484f82d4aaf9324e8237
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-001192-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі Відповідно до додатку № 4 до тендерної документації за предметом закупівлі: «Технічний нагляд по робочому проекту «Реконструкція існуючого звалища твердих побутових відходів з улаштуванням сортувальної лінії» (надалі – «Документація»), технічний нагляд повинні здійснювати офіційно працевлаштовані та сертифіковані фахівці: провідний інженер технічного нагляду та інженер-кошторисник. Для підтвердження інформації необхідно надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтво про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання такого). Вважаємо, вимогу щодо здійснення технічного нагляду провідним інженером технічного нагляду дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV» (надалі – «Закон»), технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону та Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Зміною № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 № 26) установлено нові кваліфікаційні вимоги до професій «інженер-проектувальник», «інженер з технічного нагляду» та «експерт» та запроваджено нову чотирирівневу систему кваліфікації фахівців в залежності від складності об’єктів, щодо яких виконуються роботи. Зміна № 8 в частині кваліфікаційних вимог до професій працівників введена в дію з 01.01.2016 р. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Тому з набранням чинності Зміни № 8 до Довідника кваліфікаційних характеристик працівників професійна атестація інженерів технічного нагляду має здійснюватися відповідно до цього Довідника з урахуванням зазначених змін. Водночас принцип незворотності дії нормативно-правових актів у часі передбачає, що дія закону чи іншого нормативно-правового акта поширюється лише на ті відносини, які виникли після набрання ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів влади. Враховуючи зазначене, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію зміни № 8, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Вищевказане підтверджується Листом Управління ціноутворення, економіки та договірних відносин у будівництві Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 17.12.2015 року №8/15-648-15 (далі – «Лист»). Відповідно до Листа, кваліфікаційні сертифікати, видані до введення в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінрегіону від 27.01.2014 №26, які не містять інформації щодо категорії виконавців та давали право на виконання робіт щодо усіх об’єктів будівництва, мають і далі застосовуватися без обмежень права виконання робіт щодо об’єктів будівництва відповідного класу наслідків (відповідальності) чи категорії складності. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії замовника (у частині встановлення вимоги щодо здійснення технічного нагляду провідним інженером технічного нагляду) порушують основні принципи здійснення закупівель, визначені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до Документації. Частина 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, передбачає, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, та виключити з Документації вимогу щодо здійснення технічного нагляду провідним інженером технічного нагляду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши отриману вимогу, тендерний комітет вважає її необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню. Відповідно до п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює кваліфікаційні критерії в тому числі наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Статус вимоги: Не задоволено