• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Оргтехніка - Комплект допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти ( Багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання 6 шт.) код ДК 021:2015 : 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання

Оргтехніка - Комплект допоміжних засобів для навчання (спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку) осіб з особливими освітніми потребами, які навчаються в закладах освіти ( Багатофункціональний пристрій для друку, сканування, копіювання 6 шт.)

Завершена

42 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2021 13:29 - 28.07.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

щодо кваліфікації

Номер: 07248f1de6874c0ea85de4a2fc2fa2f4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-002402-c.b2
Назва: щодо кваліфікації
Вимога:
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу, що технічні характеристики багатофункціонального пристрою Xerox WorkCentre 3025NI, запропоновані ТОВ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" не відповідають Технічним вимогам предмету закупівлі додаток 1 оголошення.Зокрема, вимога : швидкість ч/б друку А4: 30 стор/хв, а у запропонованого Xerox WorkCentre 3025NI 20 стор./хв. Вимога :місткість вхідного лотку (стандарт): 250 аркушів, у запропонованого 150. Вимога: місткість вихідного лотку (стандарт): 150 аркушів, у запропонованого 100. Тому запропонований БФП не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.Дане підтверджується за посиланнями https://ek.ua/XEROX-WORKCENTRE-3025NI.htm, https://www.xerox.ru/catalog/dlya-ofisa/personalnye-ustroystva/mfu_workcentre_3025/specification/. Просимо переглянути пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 13.08.2021 14:03
Вимога
Вирішена

щодо вимог

Номер: 9ba09c5c0aa5436280d9f2815a047d86
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-002402-c.b1
Назва: щодо вимог
Вимога:
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник повинен мати власний авторизований сервісний центр (центри), для виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування) даного комп’ютерного обладнання ( зазначити в довідці /інформації в довільній формі, із зазначенням його (їх) місцезнаходження та телефонів).У разі відсутності власного авторизованого сервісного центру надати Довідку/інформацію в довільній формі, яка засвідчує наявність діючого договору (-ів) з авторизованим сервісним центром на виконання гарантійного та післягарантійного ремонту (у т.ч. технічного обслуговування), із зазначенням його місцезнаходження та телефонів» .1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника. Окремо звертаємо увагу,що власний авторизований сервісний центр або договір мають лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. 2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 23.07.2021 10:16
Підтвердження вирішення: Внесені зміни до ТД