• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проєктної документації по об’єкту “Реконструкція, нове будівництво аеродромного комплексу КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” на вул. Блакитній, 4 у Шевченківському районі м. Запоріжжя (стадія “ТЕО”).

Завершена

4 950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 750.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2021 13:26 - 28.07.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційна вимога

Номер: 784267e2f3ca483bafea222eb4631351
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-001276-a.b5
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Комунальним підприємством «Міжнародний аеропорт Запоріжжя» було оголошено закупівлю ID UA-2021-07-22-001276-a на розробку проєктної документації по об’єкту “Реконструкція, нове будівництво аеродромного комплексу КП “Міжнародний аеропорт Запоріжжя” на вул. Блакитній, 4 у Шевченківському районі м. Запоріжжя (стадія “ТЕО”), код CPV 71311240-5 Послуги з проектування аеропортів. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Пунктом 8 «Досвід виконання аналогічних договорів» додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що вартість робіт за аналогічним договором з урахуванням індексів інфляції, не може бути меншою на 40 або більше відсотків від очікуваної вартості робіт по даній закупівлі. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, вартість робіт за аналогічними договорами (з урахуванням індексу інфляції) була меншою на 40 або більше відсотків від очікуваної вартості робіт по даній закупівлі, але мають бпгаторічний успішний досвід роботи у даніій сфері загалом. Разом з тим, статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, до яких зокрема належить наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому ця законодавча норма не містить будь – яких обмежень, зокрема по вартості предмету закупівлі за аналогічними договорами. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з частиною 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч. 4 ст. 22 даного закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: порушення вимог відсутні
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.07.2021 08:48
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо порядку фінансування робіт

Номер: 3372d82279054c7889085a817e01147e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-001276-a.b4
Назва: Щодо порядку фінансування робіт
Вимога:
У зв'язку з тим, що Замовник не відповів на дану вимогу, надсілаємо ії повторно. У п.2.3 додатку 3 (Проєкт Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: “2.3. Вартість Робіт окремого етапу, що передається Виконавцем Замовнику не повинна перевищувати 30% від узгодженої обома Сторонами договірної ціни (Додаток № 2).” У таблиці викладеній у Додатку 4 (календарний графік) до Договору (додатку 3 оголошення) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: у стовпчику 3 - розділи, що передаються Замовнику (найменування розділів), у стовпчику 5 - обсяг виконання та фінансування. Розрахунок вартості проектних робіт, які виконуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, повинен бути здійснений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”. Відповідно до розрахунків вартість окремих видів робіт визначених за кожним етапом може бути більшою або меншою за % визначений у стовпчику 5. Керуючись вимогами чинного законодавства щодо розрахунку вартості проектних робіт, просимо прибрати найменування конкретних розділів проектної документації із стовпчика 3 та визначити частину робіт, що відповідає обсягу виконання та фінансування згідно стовпчику 5 як: “частина проектної документації визначена згідно виконавчих кошторисів”. Або іншим формулюванням, яке усуне можливість порушення вимог законодавства щодо визначення вартості етапу проектних робіт та процентів зазначених у стовпчику 5 Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення). Крім того, оскільки в стовпчику 5 за кожним етапом проектування обсяг виконання та фінансування визначений як сума до певного % (до 30% або до 10%), просимо пояснити у якому етапі буде виплачена різниця між зазначеним % та фактичною вартістю робіт згідно ДСТУ, яка може бути меншою або більшою за вказаний у стовпчику 5 процент (%). Вимагаємо чітко, прозоро та зрозуміло для всіх учасників визначити порядок фінансування робіт та внести зміни до Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення)
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відсутне порушення вимог чинного законодавства
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 15:47
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо розрахунку вартості проектних робіт

Номер: 64c0a8a8cf704bd4ace3fdc1484731e1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-001276-a.b3
Назва: Щодо розрахунку вартості проектних робіт
Вимога:
Розрахунок вартості проектних робіт, які виконуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, повинен здійснюватись у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво” та оформлятися відповідними встановленими цим ДСТУ формами кошторисів. В додатку № 2 до Договору (Проєкту Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі міститься розрахунок договірної ціни (Додаток № 2 до Договору), який не відповідає встановленим ДСТУ формам. Просимо привести додаток № 2 до Договору (Проєкту Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відсутне порушення вимог чинного законодавства
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 08:53
Вимога
Вирішена

Щодо порядку фінансування робіт

Номер: cd88e89c63584a9ca64ca99f46fc802a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-001276-a.b2
Назва: Щодо порядку фінансування робіт
Вимога:
У п.2.3 додатку 3 (Проєкт Договору про закупівлю на виконання проєктних робіт) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: “2.3. Вартість Робіт окремого етапу, що передається Виконавцем Замовнику не повинна перевищувати 30% від узгодженої обома Сторонами договірної ціни (Додаток № 2).” У таблиці викладеній у Додатку 4 (календарний графік) до Договору (додатку 3 оголошення) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено наступне: у стовпчику 3 - розділи, що передаються Замовнику (найменування розділів), у стовпчику 5 - обсяг виконання та фінансування. Розрахунок вартості проектних робіт, які виконуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних та комунальних підприємств, установ та організацій, повинен бути здійснений у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”. Відповідно до розрахунків вартість окремих видів робіт визначених за кожним етапом може бути більшою або меншою за % визначений у стовпчику 5. Керуючись вимогами чинного законодавства щодо розрахунку вартості проектних робіт, просимо прибрати найменування конкретних розділів проектної документації із стовпчика 3 та визначити частину робіт, що відповідає обсягу виконання та фінансування згідно стовпчику 5 як: “частина проектної документації визначена згідно виконавчих кошторисів”. Або іншим формулюванням, яке усуне можливість порушення вимог законодавства щодо визначення вартості етапу проектних робіт та процентів зазначених у стовпчику 5 Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення). Крім того, оскільки в стовпчику 5 за кожним етапом проектування обсяг виконання та фінансування визначений як сума до певного % (до 30% або до 10%), просимо пояснити у якому етапі буде виплачена різниця між зазначеним % та фактичною вартістю робіт згідно ДСТУ, яка може бути меншою або більшою за вказаний у стовпчику 5 процент (%). Вимагаємо чітко, прозоро та зрозуміло для всіх учасників визначити порядок фінансування робіт та внести зміни до Додатку 4 (календарний графік) до Проекту договору (додатку 3 оголошення).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відсутне порушення вимог чинного законодавства
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо сертифікату льотної безпеки

Номер: 9e8bcfa45fcf4f1ebd67fd25d1d09f3d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-001276-a.b1
Назва: Щодо сертифікату льотної безпеки
Вимога:
У п. 7 таблиці додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення) визначено, що для підтвердження кваліфікації та досвіду працівників має бути надана копія сертифікату про проходження навчання з авіаційної безпеки (мінімум для однієї особи, що виступатиме координатором зі сторони Учасника і потребуватиме доступу в контрольовану зону аеродрому). Відповідно до ст. 32 Повітряного кодексу України авіаційний персонал - це особовий склад авіаційного підприємства, організації, підрозділу, навчального закладу, що складається з авіаційних спеціалістів за професійною ознакою. До складу авіаційного персоналу входять: 1) члени екіпажу повітряного судна; 2) особи командно-керівного, командно-льотного, інспекторського та інструкторського складу; 3) спеціалісти, які здійснюють регулювання використання повітряного простору України і обслуговування повітряного руху на території України; 4) спеціалісти, які здійснюють організацію і технічне обслуговування повітряних суден, а також всі види забезпечення польотів; 5) спеціалісти, які обслуговують повітряні перевезення; 6) спеціалісти, які здійснюють організацію і проведення дослідно-конструкторських, експериментальних, науково-дослідних робіт при льотних випробуваннях авіаційної техніки; 7) спеціалісти, які здійснюють нагляд і контроль за безпекою польотів, а також ті, які проводять службове розслідування авіаційних подій (державні інспектори з безпеки польотів); 8) спеціалісти, які здійснюють аналіз та контроль льотної придатності повітряних суден при розробці, випробуванні, сертифікації і серійному виробництві; 9) спеціалісти, які здійснюють забезпечення авіаційної безпеки і безпеки авіації в цілому; 10) авіаційні експерти. Згідно з рішенням державних органів з питань регулювання діяльності авіації до складу авіаційного персоналу можуть бути включені й інші спеціалісти. А відповідно до ст. 33 Повітряного кодексу України особа, яка належить до авіаційного персоналу, повинна бути сертифікована на відповідність її діючим в Україні кваліфікаційним вимогам за професійною ознакою. Інженери-проектувальники не є авіаційним персоналом, а, відповідно, не повинні та не можуть бути сертифіковані як авіаційний персонал. Крім того, при передачі Учаснику всіх необхідних вихідних даних Замовником інженери-проектувальники не потребуватимуть доступу в контрольовану зону аеродрому. Просимо виключити цю не обґрунтовану та дискримінаційну вимогу з тексту оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: не є дискримінацією
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 08:39