• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт частини вулиці С. Бандери від вул. Лесі Українки до вул. Паркової (влаштування тротуару) в м. Здолбунів Рівненської області (за кодом ДК 021:2015- 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

1 434 070.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 170.35 UAH
Період оскарження: 22.07.2021 13:03 - 28.07.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

ПП « Гарант-Буд» ,користуючись своїми правами, згідно п. 20 ст. 14 Закону про публічні закупівлі …. «з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником

Номер: 4986448a22a74264a8be42059a546318
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-004446-b.a2
Назва: ПП « Гарант-Буд» ,користуючись своїми правами, згідно п. 20 ст. 14 Закону про публічні закупівлі …. «з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником
Вимога:
Лист звернення ПП « Гарант-Буд» ,користуючись своїми правами, згідно п. 20 ст. 14 Закону про публічні закупівлі …. «з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку». Ми вважаємо, що наші права було порушено Замовником, закон надає наступні нам можливості: - звернутись до Замовника; Ми звернулись , але нашу вимогу ( пропозицію ) було відхиненно, пояснюючи що …. Мова йде саме про ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ, в якій дійсно є приклади формальних (несуттєвих) помилок, затверджений згідно наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження переліку формальних помилок», проте цей перелік використовується лише в тендерній документації (у спрощеній закупівлі немає тендерної документації, і спрощена закупівля підпадає під ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова іде не про тендерну документацію , а тендерну пропозицію. І помилка в наданні оригіналу документа , не впливає на зміст додатку № 2 (технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі ( Технічне завдання )) Звертаємось до органу, який здійснює контроль над замовником; ПП « Гарант – Буд» звертає Вашу увагу на посилання : наказ № 710 (Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі — Перелік № 710). Його прийнято на виконання вимог п. 11 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922). У ч. 2 ст. 22 Закону № 922 визначено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При цьому формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції , не впливають на зміст тендерної пропозиції, обов’язково зазначаються замовником у тендерній документації. Перелік № 710 складається з 12 позицій, серед яких, наприклад , в назві документів, незавірені сторінки чи не підписані сторінки, документи в довільній формі тощо.,п.4 та п.8 переліку № 710: -- 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). -- 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Звісно, Перелік № 710 не містить усіх конкретних варіацій, назв і форм документів, назви яких можуть бути написані неправильно чи не з тієї літери, чи які сторінки яких документів можуть бути незавіреними, а визначає орієнтир. Тут головна умова: такі помилки є технічними і не впливають на зміст і суть пропозиції,. Так , як оскаржити спрощені закупівлі до Антимонопольного комітету (чи якщо бути точним у формулюваннях - постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, далі – АМКУ) неможливо. Пов'язано це з тим, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» ,ми звертаємось до Вас. Нами було надано Сканкопію оригінала документу, підписаний кваліфікованим електронним підписом, а не засвідчену сканкопію, як вимагав Замовник. Ця формальна ( несуттєва) помилка може обійтись місцевому бюджету в суму 180 078,00грн ( Сто вісімдесят тисяч гривень сімдесят вісім грн.) Спрощена закупівля тому і називається спрощеною, бо дає більше можливості Замовнику вибирати Підрядника, їх дії не можливо оскаржити в Антимонопольному комітеті. Сканкопія оригіналу це і є копія, подання документа без ручкового підпису на ньому ( якщо цей документ накладено КЕП) зараз є безумовною причиною для оскарження такого відхилення, адже визнано формальною помилкою. Просимо розглянути наше клопотання на етапі перекваліфікації. Директор Асатрян А.Н.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно Протоколу уповноваженої особи № 828 від 12 серпня 2021 року, пропозицію ПП «Гарант-буд» вирішено відхилити, відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно абз 2, п. 14, ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Повідомляємо наступне: Згідно ч 2. Ст. 22 розділу IV Відкриті торги, у тендерній документації зазначаються такі відомості, як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При цьому формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, обов’язково зазначаються замовником у тендерній документації. Мова йде саме про ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ, в якій дійсно є приклади формальних (несуттєвих) помилок, затверджений згідно наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження переліку формальних помилок», проте цей перелік використовується лише в тендерній документації (у спрощеній закупівлі немає тендерної документації, і спрощена закупівля підпадає під ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»). З огляду на вищезазначене вимога ПП «Гарант-буд» про визнання їх помилок формальними - не застосовується до процедури спрощеної закупівлі і підлягає відхиленню. Також, звертаємо Вашу увагу, що ви адресували свій лист-звернення № 858 від 16.08.2021 року для недіючої посади та людині, яка не має жодного відношення до закупівель КП «Здолбунівське».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.08.2021 17:15
Вимога
Залишено без розгляду

Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі — Перелік № 710). Його прийнято на виконання вимог п. 11 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922). У ч. 2 ст. 22 Закону № 922 визначено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій

Номер: 004098672a5e4c40b1acd114bc5095a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-004446-b.a1
Назва: Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі — Перелік № 710). Його прийнято на виконання вимог п. 11 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922). У ч. 2 ст. 22 Закону № 922 визначено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій
Вимога:
Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі — Перелік № 710). Його прийнято на виконання вимог п. 11 ч. 1 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі — Закон № 922). У ч. 2 ст. 22 Закону № 922 визначено, що опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При цьому формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, обов’язково зазначаються замовником у тендерній документації. Перелік № 710 складається з 12 позицій, серед яких, наприклад , в назві документів, незавірені сторінки чи не підписані сторінки, документи в довільній формі тощо. Звісно, Перелік № 710 не містить усіх конкретних варіацій, назв і форм документів, назви яких можуть бути написані неправильно чи не з тієї літери, чи які сторінки яких документів можуть бути незавіреними, а визначає орієнтир. Тут головна умова: такі помилки є технічними і не впливають на зміст і суть пропозиції,. Так як оскаржити спрощені закупівлі до Антимонопольного комітету (чи якщо бути точним у формулюваннях - постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, далі – АМКУ) неможливо. Пов'язано це з тим, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі» То п. 20 ст. 14 Закону встановлено, що «з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку». Ми вважаємо, що наші права порушено замовником, закон надає наступні нам можливості: - звернутись до замовника; Далі будемо звертатись: - до органу, який здійснює контроль над замовником; - до суду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно Протоколу уповноваженої особи № 828 від 12 серпня 2021 року, пропозицію ПП «Гарант-буд» вирішено відхилити, відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону, оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно абз 2, п. 14, ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Повідомляємо наступне: Згідно ч 2. Ст. 22 розділу IV Відкриті торги, у тендерній документації зазначаються такі відомості, як опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При цьому формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, обов’язково зазначаються замовником у тендерній документації. Мова йде саме про ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ, в якій дійсно є приклади формальних (несуттєвих) помилок, затверджений згідно наказу Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження переліку формальних помилок», проте цей перелік використовується лише в тендерній документації (у спрощеній закупівлі немає тендерної документації, і спрощена закупівля підпадає під ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»). З огляду на вищезазначене вимога ПП «Гарант-буд» про визнання їх помилок формальними - не застосовується до процедури спрощеної закупівлі і підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.08.2021 08:05