• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)

79416000 -3 Послуги з організації та підтримки зв’язків із громадськістю (Послуги із зв'язків з громадськістю) – 100 послуг Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2021 12:55 - 11.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Технічні та якісні характеристики по виготовленню та розміщенню банера

Номер: 62c564dbb9c24c0abaaed5de0d917d43
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-004347-b.b4
Назва: Технічні та якісні характеристики по виготовленню та розміщенню банера
Вимога:
У пункті 5 таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) зазначено, що Виконавець має виготовити та розмістити банер на місяць, проте відсутня інформація, який саме банер мається на увазі Замовником. Виконавець може виготовити банер для розміщення на Інтернет-сторінці, для цього Замовник має вказати мінімальні вимоги до графічного дизайну такого банера, зазначити статичний або анімований графічний блок мається на увазі та чи важлива технологія виготовлення (Flash, Java або інше) та інші характеристики. Також Виконавець може виготовити рекламний банер в розумінні тканинного полотна інформаційного або рекламного змісту, що може бути виготовленим з банерного полотна, банерної сітки, з люверсами або без них, із застосуванням різних технологій друку та мати різні фізичні та якісні характеристики, які не визначені Тендерною документацією, що в свою чергу в майбутньому може порушити права, як Замовника, так і Виконавця. Відповідно до п. 3, ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися Замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 1, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики, проте така інформація стосовно пункту 5 таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) «Виготовлення та розміщення банера на місяць» відсутня. З огляду на вищенаведене, вимагаємо усунути порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі» та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику торгів! У зв’язку з вашою вимогою до Тендерної документації на закупівлю «79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)» ДК 021:2015 – 79410000-1 буде внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Визначення якісних характеристик друкованих ЗМІ – газет та журналів

Номер: 02f461c52994447a977be92db725341f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-004347-b.b3
Назва: Визначення якісних характеристик друкованих ЗМІ – газет та журналів
Вимога:
У пункті 4 таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) зазначено, що Виконавець має розповсюдити PR-матеріали (статті, інтерв‘ю) в друкованих ЗМІ – газетах та журналах, проте відсутній навіть приблизний перелік друкованих ЗМІ – газет та журналів, де Замовник бажає розмістити майбутні PR-матеріали, що унеможливлює доброчесне виконання майбутнього Договору. Згідно ч. 1, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У тендерній документації відсутні будь-які якісні характеристики для друкованих ЗМІ – газет та журналів, як то, до прикладу: наклад, тематичний напрямок видання, вікова та гендерна аудиторія видання, географія розповсюдження тиражу або інші характеристики друкованих ЗМІ – газет та журналів, які підходять Замовнику для розміщення його майбутніх PR-матеріалів, адже такі якісні характеристики напряму впливають на ціноутворення комерційного розміщення PR-матеріалів. Очевидно, що вартість розміщення PR-матеріалів у, наприклад, всеукраїнській газеті «Сільські Вісті» та журналі «Forbes Україна» відрізняється. Згідно ч. 4, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тобто Замовник може вказати довільний перелік друкованих ЗМІ – газет та журналів, які на його думку, найбільше підходять для цілей розміщення його майбутніх PR-матеріалів, додавши вираз "або еквівалент" з метою конкретизації якісних характеристик друкованих ЗМІ – газет та журналів, оскільки спеціалісти, які займаються PR-кампаніями в змозі самостійно визначити такі якісні характеристики з огляду на запропоновану альтернативу. З огляду на вищенаведене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику торгів! У зв’язку з вашою вимогою до Тендерної документації на закупівлю «79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)» ДК 021:2015 – 79410000-1 буде внесено зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Визначення якісних характеристик Інтернет-видань та соціальних мереж.

Номер: 5c913ecc8ef14c7e9049a0063f59c3dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-004347-b.b2
Назва: Визначення якісних характеристик Інтернет-видань та соціальних мереж.
Вимога:
У пунктах 1-3 таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) зазначено, що Виконавець має розповсюдити PR-матеріали (анонси подій, новини, статті, інтерв‘ю) в Інтернет-виданнях та соціальних мережах, проте відсутній навіть приблизний перелік Інтернет-видань та/або соціальних мереж, де Замовник бажає розмістити майбутні PR-матеріали, що унеможливлює доброчесне виконання майбутнього Договору. Згідно ч. 1, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У тендерній документації відсутні будь-які якісні характеристики для Інтернет-видань та соціальних мереж, як то, до прикладу, «кількість переглядів веб-сторінок у день/тиждень/місяць», «тематичний напрямок інтернет-видання», «вікова та гендерна аудиторія інтернет-видання» або інші характеристики веб-ресурсів, які бажані Замовнику для розміщення його майбутніх PR-матеріалів, адже такі якісні характеристики напряму впливають на ціноутворення комерційного розміщення PR-матеріалів. Згідно ч. 4, ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тобто Замовник може вказати довільний перелік Інтернет-видань та соціальних мереж, які на його думку, найбільше підходять для цілей розміщення його майбутніх PR-матеріалів, додавши вираз "або еквівалент" з метою конкретизації якісних характеристик веб-ресурсів, оскільки спеціалісти, які займаються PR-кампаніями (SMM, SEO, SERM) в мережі Інтернет в змозі самостійно визначити такі якісні характеристики з огляду на запропоновану альтернативу. З огляду на вищенаведене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та привести її у відповідність до ч. 3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику торгів! У зв’язку з вашою вимогою до Тендерної документації на закупівлю «79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)» ДК 021:2015 – 79410000-1 буде внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незрозуміла загальна кількість послуг, що має бути надана Замовнику

Номер: b7fcc859938749789a5b78a85606e91c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-22-004347-b.b1
Назва: Незрозуміла загальна кількість послуг, що має бути надана Замовнику
Вимога:
Пункт 4.3 Тендерної документації свідчить про те, що кількість послуг, що має бути надана Замовнику становить – 100 послуг. Проте, розділом третім (ІІІ), пунктом першим (1) – «Зміст і спосіб подання тендерної документації» визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку № 1 до ТД, а саме кількість послуг на місяць становить 10+4+3+2+1 = 20 послуг. До того ж, у таблиці Додатку 1 (Технічне завдання) до запропонованого проекту договору (Додаток №3 до ТД) зазначено, що кількість послуг всього дорівнює кількості послуг на місяць, а отже становить 20 послуг всього. Виходячи з вищевказаного виявляється неможливим встановити точну кількість послуг, яку Виконавець має надати Замовнику за умовами опублікованої Тендерної документації. Оскільки умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної документації, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та уточнити загальну кількість послуг, яка має бути надана та кількість послуг, що має надаватися щомісяця, якщо мається на увазі, надання послуг частинами помісячно.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику торгів! У зв’язку з вашою вимогою до Тендерної документації на закупівлю «79410000-1 Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління (Послуги із зв'язків з громадськістю)» ДК 021:2015 – 79410000-1 буде внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено