-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (канцелярське приладдя)
Канцелярське приладдя
Завершена
45 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 500.00 UAH
мін. крок: 1.1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
22.07.2021 11:54 - 28.07.2021 11:50
Вимога
Відхилено
ТХ
Номер:
a0c3df08c1c84e2c9f7ef17a5c1f96b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-22-003438-b.c1
Назва:
ТХ
Вимога:
Замовник вимагає: "У випадку надання аналогів товару, Учасник повинен надати зразки цих товарів, для комісійного визначення відповідності якості аналогів товару якому надається перевага Замовником.
У разі відповідності якості аналогів товару якому надається перевага Замовником, зразки залишаються у Замовника для подальшого контролю наступної партії товару та враховуються в загальну кількість даного товару за договором. Якщо ж зразки не відповідають якості - товар повертається Учаснику за його рахунок."
Якщо Ви є акредитованим органом, який здійснює оцінку якості, то прикріпить до оголошення відповідній дозвільний документ. При цьому, проведення Замовником оцінки відповідності продукції та експертизи її якості за відсутності відповідних законних повноважень, матеріально-технічної бази та компетентного персоналу створює корупційний ризик, який полягає, у тому, що Замовник буде мати можливість упереджено оцінювати відповідність та якість продукції, наданої учасниками торгів, та надавати перевагу певному учаснику.
Слід зауважити, що Перелік документів, що надається в період кваліфікації чітко визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Вимог Закону щодо надання зразків у період кваліфікації не передбачено, що є порушенням Закону.
Крім цього, відповідно до оголошення про проведення закупівлі Замовником визначено: «Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Якщо Замовник бажає визначити інші критерії, то Закон України «Про публічні закупівлі» та система ПРОЗОРО надає таку можливість.
З огляду на викладене, вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства шляхом внесення відповідних зміни до документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2021 13:53
Вирішення:
Шановний учасник! Замовник не є акредитованим органом, який здійснює оцінку якості та не буде проводити експертизу зошитів, ручок, файлів або маркерів, але має повне право придбати товар належної якості та перевірити чи придатне до використання за призначенням запропоноване канцелярське приладдя. Дана вимога прописана в зв’язку з наявністю негативного досвіду замовника в придбанні не якісного товару, який взагалі не придатний до використання. До того ж, така вимога не заборонена наказом ДП "ПРОЗОРРО" № 10 ВІД 19.03.2019 "Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 ЗУ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" (зі змінами).
Статус вимоги:
Відхилено