-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» (Теплообмінники)
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
22.07.2021 10:57 - 03.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
847dbbe153994513aba3a2c859a40c1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-22-001113-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
ПНВФ «Анкор – Теплоенерго» приймав участь в процедурі закупівлі, яка була оголошена 22.07.2021 р., замовником якої є Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського „Харківський авіаційний інститут” (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-22-001113-c), предметом закупівлі були теплообмінники ДК 021:2015 - 42510000-4 «Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої» (Теплообмінники).
Пропозиції за указаною процедурою закупівлі подали такі учасники: ПНВФ "Анкор-Теплоенерго", ТОВ "ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД", ТОВ "НВП "Термопром".
09.08.2021 р. відбулось розкриття пропозицій. За результатами розгляду пропозиції Замовником прийнято рішення про визнання переможцем ТОВ "ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД", як учасника з самою низькою пропозицією. До розгляду пропозицій інших учасників у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, черга не дійшла.
Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД" оприлюднене веб-порталі Уповноваженого органу 13.08.2021 року.
Втім, наше підприємство не погоджується з прийнятим Вами рішенням з наступних підстав.
Так, слід зазначити, що електронна система закупівель автоматично виявила аномально низьку ціну теплообмінного обладнання, яке було предметом закупівлі, яку запропонувало ТОВ "ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД", а саме – 77000,00 гривень.
Згідно п. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» обґрунтуванням аномально низької ціни може бути:
1) підтвердження застосування технологічного процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва, завдяки яким була досягнута економія;
2) підтвердження сприятливих умов, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) підтвердження отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Проте, переможцем було надано коротке пояснення з одного речення, що аномальна ціна обґрунтована можливістю використовувати комплектуючі, що були придбані до подорожчання, без будь-якого дійсного підтвердження цього. Переможцем не надано жодного розрахунку яка складова частка вартості обладнання складається саме з комплектуючих за нижчою ціною (які були придбані до подорожчання), не було надано розрахунку загальновиробничих витрат, вартості експлуатації машин та механізмів та інших витрат зниження яких дає можливість зменшити ціну тендерної пропозиції, не надано повної інформації щодо витрат, які повинні бути включені до договірної ціни обладнання, та які підтверджують нормативні потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, не надано розрахунку прибутку тощо.
Проведений ПНВФ «Анкор-Теплоенерго» порівняльний аналіз цін на матеріальні ресурси з урахуванням комерційної пропозиції наданої ТОВ "ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД" та інших учасників закупівель, поточних цін на матеріальні ресурси, надав можливість прийти до висновку що цінова пропозиція, яка була надана переможцем, не обгрунтовує можливості поставки обладнання за ціною, яка складає запропоновану ціну ТОВ "ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД" (77000,00 грн).
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ " ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД " у повному обсязі не відповідає умовам вказаним в тендерній документації та чинному законодавству.
Згідно зі приписами статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону.
ТОВ " ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД " в дійсності не надано обгрунтування своєї занадто низької ціни.
На підставі викладеного, вважаємо, що Вами прийнято рішення про визнання переможцем ТОВ "ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД" безпідставно, оскільки цінова пропозиція останнього не обгрунтовує можливості поставки обладнання за запропонованою ними ціною.
У зв’язку з вищевикладеним, ПНВФ «Анкор-Теплоенерго» просить надати детальну аргументацію та повну інформацію з яких саме підстав було обрано переможцем закупівлі ТОВ "ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД" та підтвердження обгрунтування їх аномально низької ціни. Також, просимо зазначити переваги пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД» в порівняні з пропозицією ПНВФ «Анкор-Теплоенерго».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №123.pdf 26.08.2021 16:05
Дата подачі:
19.08.2021 13:15
Вирішення:
Після опрацювання матеріалів та більш детального розгляду тендерних пропозицій
пропонується наступна відповідь:
1..Відповідно до частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що
«обгрунтування аномально низької тендерної пропозиції МОЖЕ містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів,
порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати
роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.», тобто, виходячи зі
змісту такого положення цей перелік не є виключним і Учасник може наводити й інші доводи
щодо визначеної ним ціни, яку система визнала аномально низькою за результатами аукціону,
крім того, не існує нормативної вимоги щодо надання розрахунків до обгрунтування аномально
низької ціни пропозиції. В той же час, положення вищезгаданої частини 14 статті 29 Закону
надають Замовнику право щодо МОЖЛИВОСТІ відхилення аномально низької тендерної
пропозиції, тобто це не є обов’язком а є правом Замовника визначатися з результатами торгів з
урахуванням наданих пояснень.
З врахуванням того, що критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна (100%), післі отримання
відповідних пояснень Замовник визнав пропозицію ТОВ "ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД" найбільш економічно
вигідною та прийняв рішення про оприлюднення наміру про укладання договору.
За вищенаведеним Замовником прийнято рішення про незадоволення вимоги ПНВФ "Анкор-
Теплоенерго".
2. Стосовно зазначення переваги пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД» в порівняні з пропозицією ПНВФ
«Анкор-Теплоенерго». По перше, критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна (100%), пропозиція ТОВ
«ТЕПЛО-ПОЛІС ЛТД» - 77000,00 грн, пропозиція ПНВФ «Анкор-Теплоенерго» - 88914,00 грн (різниця -
11914,00 гри). По друге, з огляду на інформацію, яку надано Учасником ПНВФ «Анкор-Теплоенерго» у
Технічному завданні за формою Додатку № 2 до Тендерної документації, не
зазначено найменування виробника, яке співпадає з найменуванням виробника продукції в
документах про якість, а ця інформація, за вимогою Замовника, є обов’язковою.
Статус вимоги:
Не задоволено