-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло (Масло солодко-вершкове)
Масло солодко-вершкове «Селянське», жирністю не менше 72,5% - 500 кг
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження:
22.07.2021 08:19 - 28.07.2021 18:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
a8ad66efd0184049b830ff9b42c820db
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-22-000070-b.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Наведіть спростування Вашого обов'язку НЕ встановлювати дискримінаційні критерії відбору, вказаного у ч. 5 (п'ятій) ст. 14 Закону. Наведіть докази того, що товар інших виробників не може бути використаний у Вашій діяльності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2021 10:04
Вирішення:
Шановний учаснику!
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та очікуваної вартості товару уповноваженою особою було прийнято рішення про застосування спрощеної закупівлі по предмету закупівлі код ДК 021:2015 – 15530000-2 Вершкове масло . Спрощені закупівлі регулюються статтею 14 Закону.
Відповідно до абзацу 2 ч. 4 ст. 14 Закону «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» в спрощених закупівлях є правом замовника, а не обов'язком.
З огляду на вищенаведене, Закон не обмежує права замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Позитивний досвід роботи з даною торговою маркою, відсутність скарг споживачів прийнято до уваги при визначенні предмету закупівлі.
Даного виробника було вибрано замовником за принципом ціна, якість. Звернутися до виробника має право кожен учасник процедури закупівлі. Таким чином, зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними.
Отже уповноважена особа, враховуючи зазначене вище, вважає, що підстави для внесення зміни до документації по предмету закупівлі немає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
5c14544e82094a68b0e5773db10a0673
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-22-000070-b.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до ч. 5 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Повторно вимагаємо виключити вимогу конкретної торгової марки/виробника, оскільки це обмежує конкуренцію і суперечить принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них (ст. 5 Закону).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2021 18:25
Вирішення:
Доброго дня
Відповідь на це запитання слід шукати, аналізуючи норми ст. 14 (Спрощені закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) (далі — Закон). Так, відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 Закону № 922 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються в пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 (див. «Бухгалтерія: бюджет», № 19/2020, с. 15, або ж за посиланням https://i.factor.ua/ukr/journals/bb/2020/may/issue-19/article-108559.html ) в описі етапу «Оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі» сказано, що Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
В оголошенні може зазначатися інша інформація. Водночас, ураховуючи те, що спрощені закупівлі направлені на здійснення конкурентного відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) чи виконавця робіт з мінімальними затратами часу та зусиль як для замовника так і для учасників, замовнику не рекомендується встановлювати в оголошенні вимоги, які будуть ускладнювати подачу пропозицій. Оскільки, виробник та представники виробника не мають жодних обмежень щодо реалізації продукції будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі, вказані вимоги не ускладнюють подачу пропозицій та не заважають конкурентному відбору постачальника товару.
Таким чином, заявлені порушення по факту не є порушеннями та зазначена умова тендерної документації не є дискримінаційною.
Запрошуємо Вас до участі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
362e346171914be28964fcd505fec27f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-22-000070-b.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога конкретної ТМ «Куликівка» є дискримінаційною та необгрунтованою. Вимагаємо виключити її.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2021 12:30
Вирішення:
Відповідно до ч. 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Враховуючи вищевикладене, Замовник може, а не зобов’язаний, приймати аналоги та/або еквіваленти товару. У вимогах даного оголошення до спрощеної процедури закупівлі відсутня можливість постачання учасниками аналогічних та/або еквівалентних товарів.
Просимо звернути Вашу увагу, що Замовник вказав саме виробника масла вершкового, а не конкретних постачальників. Тому в даному випадку немає жодних порушень прав постачальників. Замовником дотримано вимоги ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні