• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дитяче ігрове обладнання

Згідно з технічною специфікацією

Торги не відбулися

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 21.07.2021 19:59 - 02.08.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо оскарження положень тендерної документації

Номер: 1f1d7d8fa61147bf845f5a82767593b9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-010147-b.a1
Назва: Скарга щодо оскарження положень тендерної документації
Скарга:
21 липня 2021 року Департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради (надалі - Замовник) відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-07-21-010147-b оголошено відкриті торги «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор [код CPV за кодом ДК 021:2015 — 37530000-2 (Дитяче ігрове обладнання)]» та оприлюднено тендерну документацію (далі – ТД). Товариство з обмеженою відповідальністю «Чілдренс Плейс» (далі – Скаржник) має намір прийняти участь в оголошеній закупівлі, проте, Замовник штучно усуває Скаржника від участі у закупівлі за номером оголошення UA-2021-07-21-010147-b «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор [код CPV за кодом ДК 021:2015 — 37530000-2 (Дитяче ігрове обладнання)]», встановивши у ТД вимоги, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Так, пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено наступні дискримінаційні вимоги до учасників: 1. документи, що підтверджують наявність предмета закупівлі у власності учасника у кількості, передбаченій тендерною документацією та тендерною пропозицією. Вважаємо дискримінаційною вимогу надання документів, що підтверджують наявність предмета закупівлі у власності учасника у кількості, передбаченій тендерною документацією та тендерною пропозицією. Скаржник є постійним діючим дилером виробника дитячого ігрового обладнання, має діючий договір із виробником. Відповідно фінансового плану підприємство Скаржника закуповує у виробника товар за предметом закупівлі у разі укладення договору за результатами Закупівлі. Придбання товару за предметом закупівлі є економічно не обґрунтованим. Дана вимога штучно усуває Скаржника від участі у даній закупівлі, є дискримінаційною, оскільки розрахована під конкретного учасника, участь якого погоджена із Замовником. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо від Замовника внести зміни до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, в частині видалення вимог щодо надання документів, що підтверджують наявність предмета закупівлі у власності учасника у кількості, передбаченій тендерною документацією та тендерною пропозицією. 2. Крім того, Додаток 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» містить інші дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію. Так, ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Додатку 3 містять вимогу: «З метою підтвердження надійності, якості та відповідності дитячого ігрового обладнання вимогам Технічної специфікації, забезпечити надання Учасником (за рахунок Учасника), тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, протягом 15 календарних днів з дня проведення аукціону зразку кожної одиниці найменування предмету закупівлі, зазначені у тендерній документації за адресою Замовника на умовах обов’язкового повернення.» Виходячи зі змісту даної вимоги Замовником передбачено розгляд пропозицій учасників з урахуванням огляду зразку кожної одиниці найменування предмету закупівлі, зазначені у тендерній документації, що суперечить вимогам статей 26, 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ст. 26 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. А виходячи зі змісту ст. 29 Закону, Замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною електронною системою закупівель. Таким чином, розгляд пропозиції учасника може бути проведено лише за розміщеною інформацією в електронній системі закупівель в межах кінцевого строку подання пропозицій. Вважаємо дискримінаційною вимогу забезпечити надання Учасником (за рахунок Учасника), тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, протягом 15 календарних днів з дня проведення аукціону зразку кожної одиниці найменування предмету закупівлі, зазначені у тендерній документації за адресою Замовника на умовах обов’язкового повернення. Вимога із «Забезпечення надання Учасником (за рахунок Учасника), тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, протягом 15 календарних днів з дня проведення аукціону зразку кожної одиниці найменування предмету закупівлі, зазначені у тендерній документації за адресою Замовника на умовах обов’язкового повернення» порушує принципи здійснення публічних закупівель, є не законною та дискримінаційною, та штучно усуває Скаржника від участі у закупівлі. По-друге, дана вимога протирічить принципам здійснення публічних закупівель, оскільки будь-які питання між замовниками та учасниками з моменту оголошення закупівлі до оприлюднення повідомлення про укладання договору можливе лише через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Вимагаємо від Замовника внесення змін у Додаток 3 до тендерної документації «Технічна специфікація», в частині видалення вимоги: «З метою підтвердження надійності, якості та відповідності дитячого ігрового обладнання вимогам Технічної специфікації, забезпечити надання Учасником (за рахунок Учасника), тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, протягом 15 календарних днів з дня проведення аукціону зразку кожної одиниці найменування предмету закупівлі, зазначені у тендерній документації за адресою Замовника на умовах обов’язкового повернення.». Замовник, встановивши дискримінаційні вимоги порушує принципи здійснення публічних закупівель, встановлених статтею 5 - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Порушено право Скаржника на участь у даній закупівлі. Права Скаржника можуть бути захищенні зобов’язанням Замовника усунути дискримінаційні вимоги у тендерній документації. Правове обгрунтування: Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. З урахуванням викладеного, ПРОСИМО КОЛЕГІЮ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення у процедурі закупівлі щодо встановлення дискримінаційних вимог. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, в частині видалення вимог щодо надання документів, що підтверджують наявність предмета закупівлі у власності учасника у кількості, передбаченій тендерною документацією та тендерною пропозицією. 4. Зобов’язати Замовника внести зміни у Додаток 3 до тендерної документації «Технічна специфікація», в частині видалення вимоги: «З метою підтвердження надійності, якості та відповідності дитячого ігрового обладнання вимогам Технічної специфікації, забезпечити надання Учасником (за рахунок Учасника), тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, протягом 15 календарних днів з дня проведення аукціону зразку кожної одиниці найменування предмету закупівлі, зазначені у тендерній документації за адресою Замовника на умовах обов’язкового повернення.».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.08.2021 10:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЛДРЕНС ПЛЕЙС", Надкерничний Євген 380442462819 childrens_plays@ukr.net