-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Системні блоки
Завершена
67 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 500.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2021 17:26 - 27.07.2021 17:18
Вимога
Відхилено
ОСКАРЖЕННЯ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Номер:
5469c9914efb498d8fcdb1caaf1591c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-009638-b.a2
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Вимога:
ВЕЛЬМИШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ!!!!!
УЧАСНИК ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" висловлює свою НЕЗГОДУ із Вашим рішенням про дискваліфікацію!!!
Ваша підстава для дискваліфікації, саме: Учасник повинен був надати сертифікат ISO, який би підтвердив відповідний рівень системи менеджменту ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА". При перевірці виявлено , що у складі пропозиції вказаного документа наданого не було. Настоміть були надані сертифікат ISO ТОВ "Флешком", що не відповідає умовам Оголошення."
По-перше, згідно розділу II. Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження до оголошення, у пунткі 9 ВАМИ ж вимагалося надати "Сертифікат ISO".
Ні які саме сертифікати, яких класифікацій і видів ВАМИ вказано НЕ було. Залишається лише здогадуватися які саме сертифікати ISO Вам надавати (всі що існують у світі??).
По-друге, сертифікат ISO, видані на виробника запропонованих товарів ТОВ "Флешком" ЛИШЕ логічно пояснює та підтверджує якість виробництва товару. Чинним законодавством не заборонено пропонувати товари для участі у закупівлі не свого власного виробництва, а виступати як офіційний дилер, представник!!!
По-третє, викликає підозри про наявність між Замовником та останнім учасником, якого визнано переможцем, зв*язку, адже на Прозорро можна відслідкувати та отримати інформацію про усі договори Замовників та їх контагентів!!!
Отже, вимагаємо переглянути рішення про дискваліфікацію та скасувати його!
Повідомляємо про можливість повідомити Держаудитслужбу про порушення через систему Prozorro, та можливість перевірки ними усіх контрагентів замовника та зв*язки між ними, а також підстави відхилення та визнання пропозицій всіх учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.08.2021 16:32
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учасник, згідно ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до Замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (далі по тексту – Оголошення), щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Тому, якщо у Вас були питання стосовно сертифікатів ISO, які вимагає Замовник, у Вас була можливість згідно ч.7 ст.14 Закону звернутись до Замовника за роз’ясненням чи вимогою. Але, на жаль, Ви не використали цю можливість.
По-друге, вимога надати сертифікат ISO розміщена у ІІ розділі Оголошення, який має назву «Вимоги до кваліфікації Учасника та спосіб їх підтвердження». Назва розділу говорить сама за себе, що тут розміщені вимоги безпосередньо до Учасника, а не до якоїсь третьої сторони. Тобто, у цьому розділі Замовник вимагає надати документи, що підтверджують кваліфікацію Учасника. У даному випадку кваліфікацію ФОП Зінченко Світлана Володимирівна, а не ТОВ «Флешком».
По-третє, відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом. Згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі. Наразі Ваша пропозиція не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. Причини невідповідності зазначені в протоколі Уповноваженої особи №С-210805 від 05.08.21 року. Ігнорування цієї обставини може призвести до порушення прав інших учасників та ч.2 ст.5 Закону, що є неприпустимо. Тому ми відхиляємо Вашу вимогу
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тема 1
Номер:
8a343211101f4428bdfa47cd17101a16
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-009638-b.c1
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2021 09:29
Вирішення:
Відповідно до част.3 ст.14 Закону «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов'язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Враховуючи зазначене, та у зв’язку з великою кількістю контрафактної продукції Учасник повинен надати у складі пропозиції авторизаційний лист від виробника запропонованого обладнання або його офіційного представництва в Україні, із зазначенням даних торгів, який підтверджує партнерські відносини між Учасником та виробником або його офіційним представництвом в Україні і право Учасника постачати в Україні товари, що є предметом закупівлі. Також ця вимога дозволяє забезпечити виконання умови про гарантійний термін товару, що є предметом закупівлі.
Вважаємо дану вимогу доцільною та не дискримінаційною, так як це визнано необхідністю захисту інтересів Замовника від постачання контрафактної продукції та від недобросовісних Учасників, які не в змозі виконати гарантійні зобов’язання.
Статус вимоги:
Відхилено