-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (послуги з виготовлення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Міжгірської селищної ради Закарпатської області с. В.Бистрий, с. Голятин, с. Лозянське, с. Сопки, с. Репинне, с. Сухий, с. Діл, с. Лісковець, с. Рекіти, с. Присліп, с. Завійка, с. Тітківці, с. Новоселиця, с. Торунь, с. Лопушне та розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Міжгірської селищної ради Закарпатської області с. В.Бистрий, с. Вучкове, с. Підчумаль, с. Голятин, с. Лозянське, с. Сопки, с. Репинне, с. Сухий, с. Діл, с. Лісковець, с. Рекіти, с. Присліп, с. Завійка, с. Тітківці, с. Майдан, с. Новоселиця, с. Торунь, с. Лопушне
Завершена
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2021 16:04 - 02.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника
Номер:
6bfb392ae2214790b7d4fc7fca7edf22
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-008251-b.b3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Вважаємо, що Замовник - Міжгірська селищна рада не відхиливши тендерну пропозицію Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Закарпатський інститут землеустрою» після винесеного Рішення Органом оскарження про обов’язок відхилити останнього, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій,проігнорував прямі приписи АМКУ, порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign_(1)_Validation_Report.pdf 28.09.2021 11:41
- sign_(1).p7s 28.09.2021 11:41
- Скарга.pdf 28.09.2021 11:41
- sign_Validation_Report.pdf 28.09.2021 11:41
- Скарга_Моя_Земля.docx 28.09.2021 11:42
- sign.p7s 28.09.2021 11:42
- Рiшення_вiд_01.09.2021_№_19916.pdf 28.09.2021 11:42
- Рішення від 01.10.2021 № 22376.pdf 04.10.2021 13:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.10.2021 № 23216.pdf 13.10.2021 17:37
- Рішення від 12.10.2021 № 23216.pdf 19.10.2021 12:14
- Пояснення.PDF 06.10.2021 11:07
- Протокол по рішенню АМКУ.PDF 06.10.2021 11:07
- Проток визнання переможця.PDF 06.10.2021 11:07
- Пояснення.docx 06.10.2021 11:08
- Протокол по розгл ріш АМКУ.PDF 20.10.2021 16:42
- Повідоплення про розгляд рішення АМКУ.PDF 21.10.2021 11:02
- Протокол про сасув по ріш АМКУ.PDF 26.10.2021 13:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2021 11:36
Дата розгляду скарги:
12.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.10.2021 13:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.10.2021 12:14
Дата виконання рішення Замовником:
26.10.2021 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатом розгляду рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23216-р/пк-пз від 12.10.2021р. за розглядом скарги товариства з обмеженою відповідальністю "МОЯ ЗЕМЛЯ" від 29 вересня 2021 № UA-2021-07-21-008251-b.b3 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, Замовником було скасовано власне рішення про визначення приватного підприємства "Закарпатський інститут землеустрою" переможцем процедури закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
856ab8b822eb4dcb98618935831ae007
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-008251-b.a2
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Вважаємо, що Замовник - Міжгірська селищна рада не відхиливши тендерну пропозицію Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Закарпатський інститут землеустрою», яка підлягала відхиленню, не відповідає вимогам ТД і Закону, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій,порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону, зокрема, щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ст 17.pdf 18.08.2021 15:40
- Скарга.docx 18.08.2021 15:40
- sign_Validation_Report.pdf 18.08.2021 15:40
- Скарга.PDF 18.08.2021 15:40
- цінова пропозиція.pdf 18.08.2021 15:40
- АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf 18.08.2021 15:40
- Рішення від 20.08.2021 № 19109.pdf 25.08.2021 09:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.09.2021 № 19916.pdf 02.09.2021 18:05
- Рішення від 01.09.2021 № 19916.pdf 06.09.2021 09:54
- Протокол по рішенню АМКУ.PDF 16.09.2021 14:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.08.2021 16:50
Дата розгляду скарги:
01.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.08.2021 09:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.09.2021 09:54
Дата виконання рішення Замовником:
16.09.2021 14:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатом розгляду рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19916-р/пк-пз від 01.09.2021р. за розглядом скарги товариства з обмеженою відповідальністю "МОЯ ЗЕМЛЯ" 2 від 18 серпня 2021р. по закупівлі № UA-2021-07-21-008251-b.a2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі рішення про визначення приватного підприємства "Закарпатський інститут землеустрою" переможцем процедури закупівлі було скасовано.
Вимога
Без відповіді
Неправомірне визнання переможця
Номер:
b46283f71b9947a79eb04d274068169d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-008251-b.c1
Назва:
Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Згідно протоколу засідання тендерного комітету № 12.08.2021/1 від 12.08.2021 р. по закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (послуги з виготовлення проектів землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населених пунктів Міжгірської селищної ради Закарпатської області с. В.Бистрий, с. Голятин, с. Лозянське, с. Сопки, с. Репинне, с. Сухий, с. Діл, с. Лісковець, с. Рекіти, с. Присліп, с. Завійка, с. Тітківці, с. Новоселиця, с. Торунь, с. Лопушне та розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Міжгірської селищної ради Закарпатської області с. В.Бистрий, с. Вучкове, с. Підчумаль, с. Голятин, с. Лозянське, с. Сопки, с. Репинне, с. Сухий, с. Діл, с. Лісковець, с. Рекіти, с. Присліп, с. Завійка, с. Тітківці, с. Майдан, с. Новоселиця, с. Торунь, с. Лопушне), номер оголошення UA-2021-07-21-008251-b, визнано переможцем ПП «Закарпатський інститут землеустрою».
При аналізі тендерної пропозиції переможця були виявлені наступні невідповідності:
- Тендерна пропозиція переможця викладена у не відповідності до додатку 6 тендерної документації « Форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається в електронному вигляді, наведеному вище, у форматі доступному для відображення такого електронного документу (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Формою передбачено надання інформації, якою учасник беззаперечно володіє та має змогу її надати. Учасник не повинен відступати від встановленої форми. Форма «Пропозиція» може бути завірена підписом уповноваженої особи Учасника із накладенням відбитку печатки (у разі її використання).
* ціни необхідно зазначати в українських гривнях з двома знаками після коми (копійки).
** вартість пропозиції за результатом аукціону є остаточною, та не підлягає зміні, в тому числі коригування, зокрема якщо учасником було допущено помилки при розрахунку вартості при поданні пропозиції, крім випадків визначених умовами договору.
*** у разі виявлення замовником арифметичних або технічних помилок, які були допущені учасником при розрахунку вартості пропозиції, визначальною вартістю є вартість пропозиції учасника запропонована за результатами проведеного аукціону та документально підтверджена за підписом уповноваженої особи учасника.» та подана не в повному обсязі, тобто не вказані ціни за одиницю / послугу що було передбачено тендерною документацією;
- На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів учасник мав заповнити форму довідки згідно додатку 1.1 ТД «Учасник, на виконання вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), визначеної у Додатку 1 Тендерної документації, повинен подати у складі своєї пропозиції за встановленим вище зразком (формою) через електронний майданчик у Cистему інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, шляхом завантаження файлу, у форматі доступному для відображення такого електронного документа (наприклад: - *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Учасник не повинен відступати від встановленої форми
2. У комірках встановленої форми зазначається інформація у відповідності до тієї інформації, яка визначена умовами аналогічного(их) договору(ів).
3. У разі, якщо Учасник виявить бажання надати інформацію за кількома аналогічними договорами, така інформація відображається відносно кожного окремого договору у наступному рядку відповідно до номеру по порядку.
* - кінцевий строк виконання зобов’язань зазначається без урахування періоду виконання зобов’язань, які стосуються гарантійних умов договором.» натомість учасник-переможець надав довідку , що не містить ПІП відповідальної особи, обсяг і вартість договору, що вимагалося ТД;
- згідно розділу ІІ додатку 5 ТД учасник у складі пропозиції має надати «Згоду із вимогами та умовами технічного завдання, що визначені у Додатку 5 тендерної документації. Така згода надається у вигляді листа, за підписом уповноваженої особи учасника, із переліком вимог, які визначені у Додатку 5 ТД.» натомісмть ПП «Закарпатський інститут землеустрою», якого визнано переможцем закупівлі надає згоду з вимогами технічного завдання без переліку вимог, та зазначає, що вартість їхньої пропозиції та всі ціни чітко визначені. Подана інформація не є достовірною, через не заповнені відповідні електронні поля цінової пропозиції та згідно розділу 5п. 4 має бути відхилена;
- додаток 3 таблиця 1. Пп2.2 ТД передбачає подання учасником «Копія, завірена у відповідності до вимог цієї документації, або оригінал документу учасника (або виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або копія статуту або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою (вимога стосується учасників - юридичних осіб). Інформація або документ(и), визначені даним пунктом, не надаються учасником у тому випадку якщо одноосібний виконавчий орган є одноосібним учасником товариства (підприємства).», згідно довідки про уповноважену особу № 167 від 30.07.2021 р. ПП «Закарпатський інститут землеустрою» уповноважує на підписання тендерної документації та договору про закупівлю директора Чорний Дмитра Вікторовича повноваження підпису якого підтверджується Статутом та наказом підприємства та не містить інформацію про обмеження відносно суми зобов’язань які можуть бути взяті такою особою, хоча Чорний Дмитро Вікторович володіє 50% статутного капіталу підприємства (протокол загальних зборів № 19/01/21 від 19.01.2021 р.);
- Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель із накладанням УЕП або КЕП учасника уповноваженого на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час перевірки УЕП або КЕП на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Тендерна пропозиція ПП «Закарпатський інститут землеустрою» містить накладений електронний підпис не уповноваженої особи учасника на підписання тендерної документації та договору про закупівлю, таким чином тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та має бути відхилена на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
У відповідності із вищенаведеним тендерна пропозиція ПП «Закарпатський інститут землеустрою» не відповідає: додатку 3 табл. 1 пп 2.2 , додатку 1.1, додатку 5 розділу ІІ П.3, розділу 5п. 4 , додатку 6, розділу ІІІ тендерної документації, вимогам встановленим вимогам встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 , ч.15 статті 29 ЗУ та має бути відхилена.
Вимагаємо:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПП «Закарпатський інститут землеустрою».
2. Перейти до розгляду наступної економічно вигідної пропозиції.
За порушення норм законодавства про Публічні закупівлі передбачено накладення адміністративного стягнення на винних посадових (службових) осіб у вигляді штрафу в розмірі: від 700 до 1000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (11 900–17 000 грн) — за частиною 1 статті 164-14 КУпАП та від 1000 до 1500 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 000–25 500 грн) — за частиною 2 статті 164-14 КУпАП
Повідомляємо Вас , що у разі не задоволення вимоги ТОВ "ГЕО-ЗЕМЛЯ" ми
будемо оскаржувати рішення про визнання ПП «Закарпатський інститут землеустрою» переможцями в АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога (2).pdf 17.08.2021 21:36
Дата подачі:
17.08.2021 21:36