• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)

Завершена

35 290 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 176 452.20 UAH
Період оскарження: 21.07.2021 16:01 - 23.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Порушення наказу МОН №1440 від 02.11.2017 в частині технічних характеристик

Номер: e97988c736764321bc18f3796a8681a2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-008200-b.c3
Назва: Порушення наказу МОН №1440 від 02.11.2017 в частині технічних характеристик
Вимога:
Вимагаємо усунути порушення вимог наказу МОН №1440 від 02.11.2017. 1. Щодо надання авторизаційного листа (-и) від виробника (-ів) або його (їх) офіційного (-них) представництва (-ництв) в Україні, запропонованого учасником антивірусного програмного забезпечення для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який (-і) підтверджує (- ють) статус учасника як партнера виробника (або його офіційного представництва). Жодним із пунктів наказу МОН №1440 від 02.11.2017 не передбачено надання авторизаціного листа на антивірусне програмне забезпечення. пунктом 5 наказу передбачено наступне "5. Технічна специфікація персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 3". Викладена Вами специфікація антивірусного програмного забезпечення не відповідає вимогам заначеним у таблиці 3 наказу. 2. Наказом МОН №1440 від 02.11.2017 встановлено наступні вимоги до антивірусного програмного забезпечення "антивірусне програмне забезпечення (за потребою)" при цьому вимоги встановлені Вами щодо нтивірусного програмного забезпечення не відповідають вимогам наказу МОН №1440 від 02.11.2017 незважаючи на те що пунктом 5 наказу передбачено наступне "5. Технічна специфікація персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 3". Викладена Вами специфікація не відповідає вимогам заначеним у таблиці 3 наказу. 3. Наказом МОН №1440 від 02.11.2017 в частині технічного завдання. Вам вказана вимога " відеомонітор інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не більше ніж 14 дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080; тип матриці - IPS" , тоді як в наказі МОН чітко вказано розмір діагоналі - НЕ МЕНШЕ ніж 14 дюймів. Викладена Вами специфікація у вимогах щодо монітору не відповідає вимогам заначеним у таблиці 3 наказу. Окрім того незважаючи на Вашу відповідь на вимогу Ідентифікатор: UA-2021-07-21-008200-b.2, про внесення необхідних змін, Вами не було внесено змін задля приведення технічних вимог згідно вимог Наказу МОН №1440, а сама вимога містить статус, як "не задоволена замовником" Враховуючи вищенаведене вимагаємо: привести технічну специфікацію у відповідність з вимогам и таблиці 3 наказу МОН №1440 , а саме: 1. Видалити вимогу щодор надання авторизаційного листа на антивірусне програмне забезпечення. 2. Привести вимоги зазначені в технічній специфікації щодо антвірусного програмного забезпечення у відповідність з вимогами, які зазначені в частині 5. "Технічна специфікація персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 3" 3. Привести вимоги технічній специфікацій в частині розміру діагоналі монітору у відповідність з частині 5. "Технічна специфікація персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 3, та вказати "розмір діагоналі - не менше ніж 14 дюймів", як передбачено Наказом МОН №1440
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до умов тендерної документації повідомляємо викладене нижче. Типовий перелік комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 визначає вимоги до комп'ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні приміщення (класи, групи, майстерні, аудиторії) закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, крім бібліотек, враховуючи вимоги новітніх технологій викладання навчальних предметів у цих закладах. Пунктом 5 зазначеного наказу встановлено, що технічна специфікація персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук має відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 3. Згідно з цією таблицею, ноутбуки мають комплектуватись попередньо інстальованим антивірусним програмним забезпеченням, в тому числі - антивірусним програмним забезпеченням. При цьому, жодне положення зазначеного наказу не встановлює заборони передбачати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик ноутбуків та програмного забезпечення при здійсненні закупівлі відповідного обладнання. У разі, якщо замовником встановлюються додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик, то придбане обладнання та програмне забезпечення відповідатиме вимогам, встановленим у відповідній таблиці наказу. Крім цього, положення даного наказу стосуються суто технічних характеристик обладнання та програмного забезпечення та не містять вимог щодо способу документального підтвердження їх відповідності встановленим вимогам під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи викладене, встановлення додаткових вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також способу документального підтвердження запропонованого учасником товару цим вимогам жодним чином не суперечить положенням наказу Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 та законодавству у сфері публічних закупівель. Також повідомляємо, що зміни до тендерної документації, обумовлені розглядом вимоги № UA-2021-07-21-008200-b.2, а також погодженням проекту умов цієї закупівлі Міністерством цифрової трансформації (лист №3790/03-01/01-01.17 від 23.07.2021 (10.08.2021)) будуть внесені у визначений чинним законодавством строк.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Порушення наказу МОН №1440 від 02.11.2017

Номер: 77655623d4d0497dafe0cc3833776a32
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-008200-b.b2
Назва: Порушення наказу МОН №1440 від 02.11.2017
Вимога:
Вимагаємо видалити грубе порушення наказу МОН №1440 від 02.11.2017 в частині технічного завдання. Вам вказана вимога " відеомонітор інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не більше ніж 14 дюймів, з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080; тип матриці - IPS" , тоді як в наказі МОН чітко вказано розмір діагоналі - НЕ МЕНШЕ ніж 14 дюймів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Ваше звернення щодо вимоги тендерної документації стосовно розміру відеомонітору повідомляємо, що в умови тендерної документації будуть внесені необхідні зміни.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Тема 1

Номер: 0bc6d8c052824b05bd1811532ef1d0f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-008200-b.c1
Назва: Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу щодо виключення умови тендерної документації про надання авторизаційного листа повідомляємо викладене нижче. Тендерна документація щодо даної закупівлі розроблена у відповідності з примірною тендерною документацією, доданою до спільного листа-роз’яснення Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації України №1/11-4216/1/06-1-6282 від 10.06.2021 р. (опублікованого на офіційному веб-порталі Міністерства освіти і науки України за посиланням: https://mon.gov.ua/ua/news/oprilyudneno-rozyasnennya-mon-ta-mincifri-shodo-vikoristannya-shkolami-subvenciyi-na-pridbannya-noutbukiv). Так, вимога про надання учасниками авторизаційного (-их) листа (-ів) від виробника (-ів) або його (їх) офіційного (-их) представництва в Україні передбачена пунктом 3 Додатку 2 до вказаної примірної тендерної документації. Таким чином, дана умова тендерної документації встановлена у відповідності із вказаним вище листом-роз’ясненням та покликана забезпечити придбання оригінального та якісного товару та гарантувати постачання в необхідний кількості ноутбуки до 31 грудня 2021 року, а також належний рівень гарантійної підтримки, оновлення програмного забезпечення та можливість обслуговування обладнання в авторизованих сервісних центрах. Водночас, положення чинного законодавства не позбавляють потенційних учасників процедури закупівлі можливості звернутись до виробника(-ів) товару, який вони мають намір запропонувати, або його (їх) офіційного(-их) представництвав Україні з метою отримання відповідного авторизаційного листа.
Статус вимоги: Відхилено