-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Модернізація із заміною ліфтового обладнання на вул.Науковій,21/2 у м.Львові
Завершена
1 154 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 770.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 770.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2021 15:49 - 29.07.2021 12:00
Вимога
Відхилено
оскарження рішення замовника щодо переможця спрощеної закупівлі
Номер:
73b6c4d9dfff4d719c159f7e91c3f99c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-003891-c.a5
Назва:
оскарження рішення замовника щодо переможця спрощеної закупівлі
Вимога:
За результатами закупівлі рішенням тендерного комітету, що оформлене протоколом № 27СП/4 від 09 серпня 2021 року, визначено переможцем спрощеної закупівлі учасника торгів – Приватне підприємство «Спеціалізована ремонтно-будівельна компанія «ПОРТАЛ». ФОП Дмитрук А.І. не погоджується з даним рішенням та вважає, що рішення щодо визначення переможцем – Приватне підприємство «Спеціалізована ремонтно-будівельна компанія «ПОРТАЛ», прийняте з порушеннями та недотриманням принципів здійснення публічних закупівель та власне здійснено необ'єктивне та упереджене визначення переможця. Рішення не відповідає умовам тендерної документації : Модернізація із заміною ліфтового обладнання на вул.Науковій,21/2 у м.Львові та не відповідає Закону України про публічні закупівлі в наступних причинах:
1. Згідно опублікованого Оголошення зі змінами від 26.07.2021 р. Розділ 1, п.2.1 для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно в складі пропозиції подати: «2.1Інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (за формою 2). Обов’язковим є наявність спеціалістів (інженерно-технічних працівників)». Згідно Форми 2 даного оголошення необхідно вказати: Стаж роботи на зазначеній посаді (роки, місяці). Учасник - Приватне підприємство «Спеціалізована ремонтно-будівельна компанія «ПОРТАЛ» в своїй пропозиції надав: довідку «12 Про наявність працівників» експортовану 02.08.2021 р. о 19:34:43 год. Вих. №160/3.1В від 26.07.2021 р де вказано тільки роки та не вказано місяці, що не відповідає формі 2 Оголошення.
2. Згідно опублікованого Оголошення зі змінами від 26.07.2021 р. Розділ 1 п.8: надати в складі пропозиції : «Завірена копія Витягу або Виписки (відомості) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства).» Учасник - Приватне підприємство «Спеціалізована ремонтно-будівельна компанія «ПОРТАЛ» в своїй пропозиції надав документ: «24 Витяг», експортований 02.08.2021 р. о 19:34:43 год., який не завірений відповідно до законодавства, або на нього конкретно не накладений КЕП/ЕЦП, що не відповідає умовам оголошення.
На основі вищевикладеного, що є порушенням пункту 3 частити 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаю: 1.Скасувати рішення тендерного комітету, оформлене протоколом № 27СП/4 від 09 серпня 2021 року, де визначено переможцем спрощеної закупівлі учасника торгів - Приватне підприємство «Спеціалізована ремонтно-будівельна компанія «ПОРТАЛ». 2.Скасувати рішення тендерного комітету, оформлене протоколом № 27СП/4 від 09 серпня 2021 року, про намір укладення договору про закупівлю з Приватним підприємством «Спеціалізована ремонтно-будівельна компанія «ПОРТАЛ». У випадку незадоволення вимоги, відповідно з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів вимушений буду звернутися до органу оскарження. ФОП Дмитрук А.І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2021 15:34
Вирішення:
Доброго дня!
На Вашу вимогу щодо оскарження рішення замовника про визначення переможцем спрощеної закупівлі ПП «СРБК «ПОРТАЛ» повідомляємо наступне:
1. Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Закон України «Про доступ до публічної інформації» дає таке визначення головній дефініції сфери його регулювання: публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 10-1 згаданого Закону, публічна інформація у формі відкритих даних – це публічна інформація у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, вільний та безоплатний доступ до неї, а також її подальше використання. Розпорядники інформації зобов’язані надавати публічну інформацію у формі відкритих даних на запит, оприлюднювати і регулярно оновлювати її на єдиному державному веб-порталі відкритих даних та на своїх веб-сайтах.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що перебувають на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що перебувають за її межами.
Таким чином ЄДР містить ту ж саму інформацію, що і ЄДРПОУ. Постійний автоматичний обмін інформацією між двома реєстрами нормативно забезпечується порядком інформаційної взаємодії.
Враховуючи викладене, оскільки інформацію можна перевірити у режимі реального часу, за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents за кодом зазначеним у Витязі наданим учасником ПП «СРБК «ПОРТАЛ» адже ЄДР є відкритим реєстром – Ваше оскарження по даному питанню відхилене.
2. У формі 2 довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в колонці «стаж роботи на зазначеній посаді (роки, місяці)» мається на увазі, що учасник надає інформацію про стаж роботи або в роках, або в місяцях.В іншому випадку назва колонки звучала б так: «стаж роботи на зазначеній посаді (роки та місяці)». Враховуючи наведене, Ваше оскарження по даному питанню відхилене.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Повторно щодо аналогічного договору
Номер:
483f9d0ba3a74be89997966e825347f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-003891-c.a4
Назва:
Повторно щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно опублікованого Вами технічного завдання (Додаток 2) необхідно проводити будівельні роботи з капітального ремонту ліфтової шахти та машинного приміщення. Відповідно для документального підтвердження наявності відповідного досвіду виконання аналогічного договору просимо вказати: «Аналогічний договір – це Договір про виконання робіт, що стосується предмету закупівлі конкретно (капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання)», замість опублікованого Вами в Оголошенні (Нова редакція): «Аналогічний договір – це Договір про виконання робіт, що стосується предмету закупівлі конкретно (капітальний ремонт ліфта пасажирського або модернізація із заміною ліфтового господарства).». Просимо внести зміни до Оголошення та вказати коректний аналогічний договір.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2021 17:58
Вирішення:
Шановний учасник!
Щодо аналогічного договору - мається на увазі "капітальний ремонт ліфта пасажирського або модернізація із заміною ліфтового обладнання)
Дані роботи й включають ремонт шахти та машинного приміщення.
Включення до вимог назви аналогічного договору "капітальний ремонт ліфтової шахти та машинного приміщення із заміною ліфтового обладнання" є надмірною деталізацією та дискримінаційними до потенційних Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо аналогічного договору
Номер:
f9ede0400aae4c01a9b2037cdbc15e93
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-003891-c.a3
Назва:
Вимога щодо аналогічного договору
Вимога:
Шановний Замовнику. В Додатку 1, п.3.1. до Оголошення на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник в складі своєї пропозиції повинен надати «Інформаційну довідку із зазначенням замовника торгів, з якими укладався аналогічний договір (за формою 3), Аналогічний договір – це Договір про виконання робіт, що стосується предмету закупівлі конкретно (капітальний ремонт ліфта пасажирського)».
Предмет даної закупівлі відповідно до опублікованого Вами Оголошення: «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. 42410000-3. Підіймально-транспортувальне обладнання. Модернізація із заміною ліфтового обладнання», що автоматично визначає, що аналогічний договір – це договір по Модернізації (капітальному ремонту) із заміною ліфтового обладнання.
Враховуючи наведене, — просимо внести зміни щодо вимоги про аналогічний договір, який має бути наданий згідно Додатку 1 п.3.1 та 3.2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2021 13:08
Вирішення:
Шановний учаснику!
В вимогах до аналогічного договору зазначено капітальний ремонт ліфта пасажирського, так, як з назвою “Модернізація із заміною ліфтового обладнання ... “ експертиза відповідної проектної документації визначила тип будівництва як капітальний ремонт.
Разом з тим, в оголошення будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
повторно щодо п. 4.1 Додатку 2
Номер:
2b6b265a42d44725aae43f2a75b5ca92
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-003891-c.a2
Назва:
повторно щодо п. 4.1 Додатку 2
Вимога:
Шановний замовнику. Згідно наданої Вами відповіді «Зважаючи на те, що в ні в проектній документації (відносно якої проведено експертизу) , ні в Технічному завданні
( Додаток 2 Тендерної документації) в переліку будівельно-опоряджувальних робіт не передбачено встановлення робочого настилу , демонтажні роботи виконуються безпосередньо з елементів обладнання «старого ліфта» , а саме двері шахти демонтуються працівниками, які знаходяться на кабіні ліфта та ін.» повідомляємо, що вищевказана кабіна ліфта і є елементом конструкції, з якої виконуються роботи. Але оскільки на кабіну ліфта для виконання робіт не встановлюються ніякі конструкції висотою 5 м і більше від поверхні ґрунту (кабіни ліфта), на яких ці роботи виконуються та згідно п.2.1. розділу 2 НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті основним засобом індивідуального захисту під час виконання верхолазних робіт є запобіжний пояс ПЛ, який в даному випадку не використовується, оскільки кабіна ліфта має спеціальні замки, які дають можливість її жорстко фіксувати на направляючих, щоб мати можливість виконувати роботи без спеціальних пристосувань.
Враховуючи вищенаведене, наполягаємо внести зміни до оголошення та скасувати дискримінаційну вимогу п. 4.1 Додатку 2 , а саме: подання скан-копії Дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки або копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Управліннями Держпраці України, для робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або настилу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2021 13:07
Вирішення:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ!
Роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу.
Під час виконання демонтажних та монтажних робіт – виконуються роботи з елементів конструкцій та обладнання старого ліфта , що згідно ЛИСТА 13.01.2017 N 393/1/12-ДП-17 ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ є роботами верхолазними так як виконуються на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу з елементів конструкцій, обладнання.
Також, під час демонтажних робіт здійснються роботи з розчалювання кабіни, роботи з старої противаги та ін. конструкцій ліфта які знаходяться на висоті більше 5 метрів та відносяться до верхолазних.
Дана вимога не є дискримінаційною, так як присутня в багатьох тендерних закупівлях різних Замовників та дані Дозвола / Декларації наявні в більшості ліфтових організацій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо пункту 4.1 Додатку 2
Номер:
ffe2f3edb36042dd8c2cc85ba3e42a5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-003891-c.b1
Назва:
щодо пункту 4.1 Додатку 2
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно вимог оголошення, а саме Додатку 2 п.4.1. Учасник повинен надати скан-копії Дозволу (дозволів) на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або настилу, або Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці по даних роботах.
Доводимо до Вашого відома, що в складі робіт, передбачених опублікованим Вами Технічним завданням (Додаток 2), верхолазні роботи, тобто роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або настилу-не проводяться.
У зв’язку з цим просимо Замовника внести зміну у оголошення про проведення спрощеної процедури та ліквідувати дану вимогу, як безпідставну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2021 20:22
Вирішення:
Шановний учаснику!
Згідно Технічного завдання ( Додаток 2 Тендерної документації) в складі робіт зазначено «Демонтаж і монтаж лiфта пасажирського зi швидкiстю руху кабiни до 1 м/с вантажопiдйомнiстю 400 кг на 9 зупинок, висота шахти 26,95 м»
Висота підйому ліфта перевищує 20 метрів ( що значно більше ніж 5 метрів)
Роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу.
Зважаючи на те, що в ні в проектній документації (відносно якої проведено експертизу) , ні в Технічному завданні ( Додаток 2 Тендерної документації) в переліку будівельно-опоряджувальних робіт не передбачено встановлення робочого настилу , демонтажні роботи виконуються безпосередньо з елементів обладнання «старого ліфта» , а саме двері шахти демонтуються працівниками, які знаходяться на кабіні ліфта та ін. , Учаснику необхідно отримати відповідний Дозвіл або декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з охорони праці
Також надаєм лист-роз’яснення ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ
ЛИСТ
13.01.2017 N 393/1/12-ДП-17
Щодо надання роз'яснення
Державна служба України з питань праці (далі - Держпраці) розглянула лист щодо надання роз'яснення та повідомляє.
Частина третя ст. 21 Закону України "Про охорону праці" регламентує обов'язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - дозвіл).
Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформленні, видачі дублікатів, анулювання дозволів визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою КМУ від 26.10.2011 N 1107 (далі - Порядок).
Згідно з п. 6 Порядку дозвіл видається роботодавцеві на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 2 до Порядку.
Роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, включено до Переліку робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 2 до Порядку.
Також відповідно до п. 21 Порядку роботи підвищеної небезпеки, зазначені в додатку 6 до Порядку, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Ремонтні, монтажні, будівельні та інші роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, крім робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників, включено до Переліку робіт підвищеної небезпеки, що здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (п. 7 додатка 6 до Порядку).
Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджені наказом Держгірпромнагляду від 27.03.2007 N 62, зареєстровані в Мін'юсті України 04.06.2007 за N 573/13840, визначають, що:
- роботи верхолазні - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу;
- роботи на висоті - роботи, що виконуються на висоті 1,3 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу, у тому числі з робочих платформ підйомників і механізмів, а також на відстані менше 2 м від неогороджених перепадів на висоті 1,3 м і більше.
Отже, в разі виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначених у додатку 2 до Порядку, роботодавцеві необхідно одержати дозвіл, а в разі виконання робіт, зазначених у додатку 7 до Порядку, роботодавцю потрібно подати до територіального органу Держпраці за місцем виконання таких робіт декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з охорони праці.
Голова Р. Чернега
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні