-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Компресор Danfoss SC15G R-134A
ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори
Торги не відбулися
4 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23.00 UAH
Період оскарження:
24.07.2017 15:03 - 27.07.2017 15:08
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження на дискваліфікацію учасника
Номер:
9cfee5a459524c18b70fdbd0ee3258d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-24-001123-b.a1
Назва:
Оскарження на дискваліфікацію учасника
Вимога:
01.08.17р замовником комунальна установа "Запорізька обласна клінічна дитяча лікарня" Запорізької обласної ради (скорочена назва - КУ "ЗОКДЛ" ЗОР
Найменування предмета закупівлі Товару : Компресор Danfoss SC15G R-134A (ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори) було відхилено та дискваліфіковано учасника ФОП Федоряк Ю.В., обґрунтовуючи тим що:
На момент проведення аукціону 01.08.17р. о 12:53 учасник надав неповний пакет документів, а саме: відсутній проект Договору.
Ґрунтуючись на вищевказане, компанія ФОП Федоряк Ю.В. не погоджується з дискваліфікацією замовника:
У Вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження замовником були вказані наступні документи:
- статут або інший установчий документ;
- довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб);
- копія свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копія довідки з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) видана органами Державної служби статистики України;
- контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон).
- сертифікати якості, сертифікати відповідності або інші документи, що підтверджують якість товару.
Усі документи повинні бути дійсними на момент подання пропозицій.
Документи, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників, в паперовому вигляді, завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.
4. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань, щодо закупівель: до 26.07.2017 року
5. Дата та час закінчення подання пропозицій: 31.07.2017 року
6. Дата, час проведення електронного реверсивного аукціону та його умови. Аукціон розпочинається автоматично в призначений системою день та час.
7. Інша інформація.
8. Документи,що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників та копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю),в паперовому вигляді,завірені підписом та печаткою учасника, надаються замовнику переможцем під час укладання договору про закупівлю.
8.1. За результатами здійснення закупівель укладається договір за формою .
Замовник залишає за собою право змінювати вартість договору в залежності від фінансування шляхом укладання додаткових угод.
Усі вищевказані документи були представлені замовнику в повному обсязі.
Про проект Договору мови не йшлося.
В пункті 8.1 вказано що За результатами здійснення закупівель укладається договір за формою .Замовник залишає за собою право змінювати вартість договору в залежності від фінансування шляхом укладання додаткових угод
У зв’язку з цим ФОП Федоряк Ю.В. наполягає на знятті дискваліфікації (це погіршує авторитет приватного підприємця), та тендер поставити у статус «закупівля не відбулась».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.08.2017 16:13