• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сервер

КЕКВ:2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

Торги не відбулися

144 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 4 330.50 UAH
Період оскарження: 21.07.2021 14:47 - 27.07.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

порушення

Номер: b4ccbb70559d40919ae10af9ebb4943e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-003193-c.a3
Назва: порушення
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до закону ст. 5 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Протокольним рішенням УО № 114.pdf ви порушуєте ці принципи і ми вважаємо цей тендер корупційним. Ви побачили неіснуючи помилки у перших двох учасників, а у 3го учасника з максимальною ціною помилок ви не бачите, а вони є і їх багато. Крім відсутності проекту договору, як ми вказали у попередній вимозі є ще порушення, а саме: 1. Вимога 3.12. Довідка, складена у довільній формі на фірмовому бланку учасника, яка містить інформацію про те, що в Учасника є фінансова спроможність постачати замовникові товар, що закуповується. До довідки необхідно долучити довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (довідка має бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю). Дата оприлюднення закупівлі 21.07 Учаник ТОВ Комп’ютери та комунікації надав довідки з банку датовані 13.07, що є порушенням вимог. 2. Вимога 3.11. Листи гарантії за формою 1 та формою 2 визначених додатком 1 до оголошення про проведення закупівлі. Учасник ТОВ Комп’ютери та комунікації відступив від форми Форма №2 до Додатку 1, а саме відсутня нумерація пунктів. 3. Вимога Додаток №2 9. Учасник надає довідку, що запропонований Товар узгоджується з усіма електричними вимогами, що встановлені в Україні (зокрема 220В); Учаник ТОВ Комп’ютери та комунікації не надав цієї довідки 4. Вимога Додаток №2 10. Учасник у складі пропозиції надає довідку про те що він згоден і зможе здійснити відновлення працездатності активного обладнання повинно здійснюватися на місці його встановлення на території Замовника, умови сервісного обслуговування - не пізніше наступного робочого дня з дати отримання повідомлення від замовника. Учасник ТОВ Комп’ютери та комунікації не надав цієї довідки (наперез зазначимо, що 3.16. Лист-згоду це окрема вимога, яку учасник виконав) Нажаль у нас немає можливості оскаржити ваші незаконні дії в АМКУ, але у разі якщо ви не зміните ваше рішення ми будемо вимушені сповістити про ці порушення відповідні органи та відправити цю закупівлю на зовнішний аудит.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу задоволено. Документи буде переглянуто, та прийнято рішення відповідно до діючого законодавства.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.08.2021 11:55
Вимога
Відкликано скаржником

порушення

Номер: 0cc7bbdca77d416991a33d6a1ae94660
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-003193-c.a2
Назва: порушення
Вимога:
Шановний Замовник! 1. Повідомляємо, що ваше рішення прийнято з порушенням закону. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. Надана нами довідка не перевищує термін 30 днів. Оголошення про закупівлю створено 21.07, кінцевий строк подання 30.07 - тобто це 10 днів. Таким чином вимога п.3.14. суперечить нормам закону і у відповідності до п.11 ст. 26 не може бути підставою для відхилення нашої пропозиції. 2. Відповідно до вимог оголошення вказано У складі своєї пропозиції Учасник подає заповнений зі свого боку проект Договору по закупівлі, що викладений Замовником у Додатку 5 до оголошення про проведення закупівлі. Учасник ТОВ Комп’ютери та комунікації не надав заповнений проект договру. Таким чином ви повинні відхилити пропозицію ТОВ Комп’ютери та комунікації. 3. В оголошенні є порушення, які унеможливлюють виконання вимог жодним з учасників. Відповідно до вимог оголошення вказано 3.4. Строк поставки товару: до 03.08.2021. 3.3. Лист – гарантія, що товар буде у повному обсязі поставлений з усім необхідним програмним продуктом Замовнику в строк до 03.08.2021 року, без порушення термнів визначених у оголошенні. а далі вказано 6. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов'язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб - порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. таким чином договір не може бути підписаний рашніше 9.08, тобто ці вимоги суперечать одна одній відповідно до вимог закону ви повинні відминити цю закупівлю та виправити помилки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу задоволено. Документи учасників буде переглянуто, та прийнято рішення відповідно до діючого законодавства.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.08.2021 11:55
Вимога
Залишено без розгляду

Тема 1

Номер: d73ce27c27604d64ac9a4eca01999a70
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-003193-c.c1
Назва: Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Гарантійний лист від виробника або іншого офіційного представника це вимога необхідна з метою отримання якісного оригінального товару. Більше того, вимога не обмежує коло учасників, адже ті, хто закуповує товар офіційно такі листи або договори мають, або ж виробники зазначають що вони виробники. Враховуючи наведене прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.07.2021 10:16