-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщення притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі при комунальній установі «Красилівський центр надання соціальних послуг» по вул. Центральна, 27 в м. Красилів Хмельницької області»
Завершена
2 561 612.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 808.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 808.06 UAH
Період оскарження:
21.07.2021 14:41 - 02.08.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про скасування переможця!!!
Номер:
abab16a6a66c4232acd60ceb665f2d0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-001709-a.c2
Назва:
Вимога про скасування переможця!!!
Вимога:
Тендерному комітету КУ Комунальна установа " Красилівський центр надання соціальних послуг"
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
Тендер ID UA-2021-07-21-001709-a
Вимога
про скасування переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Галеон», як учасник відкритих торгів на закупівлю робіт: Капітальний ремонт приміщення притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі при комунальній установі «Красилівський центр надання соціальних послуг» по вул. Центральна, 27 в м. Красилів Хмельницької області», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія «Галеон», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що Рішення Замовника оформлене протоколом №9 засідання тендерного комітету Комунальної установи " Красилівський центр надання соціальних послуг" від 12 серпня 2021 року щодо визнання переможцем є неправомірним, тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, зокрема:
1. Згідно тендерної документації «Інші документи від учасника»: Договірна ціна;
Локальні кошториси; Відомість ресурсів до договірної ціни відповідно до відомості обсягів робіт зазначених в додатку 2 до тендерної документації (п.7) вимагалось Договірна ціна; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до договірної ціни відповідно до відомості обсягів робіт зазначених в додатку 2 до тендерної документації згідно додатку №1 до ТД:
Відповідно до Додатку№1, а саме загруженого Вами Локального кошторису 2-1-1 на загальнобудівельні роботи, перелік матеріалів мав би бути таким:
П. 25. Вікна з металопластику із склінням склопакетами і залізними виробами
П.31. Дошки підвіконні, пластикові, ширина 350 мм
П.41 Піна - клей Patron 750 ml проф. 04513
П.47 Плитка гранітокераміка
П 54 Грунтовка дисперсійна Thomsіt RS -777
Тоді, як ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" загрузивши своє технічне завдання вказали на вищезазначені позиції зовсім інші матеріали:
П. 25. Блоки віконні з металопластику
П.31. Підвіконник пластиковий
П.41 Монтажна піна Ceresit TS 62 професійна універсальна
П.47 Плитка керамічна для підлоги
П 54 Грунтовка дисперсiйна, як ми бачимо це загальні значення матеріалів, а замість позиції плитка гранітокерамічна, Учасник надає плитку керамічну для підлоги, яка в рази дешевша ніж та, що передбачена технічним завданням, а отже свідомо занижуючи вартість будівельних робіт.
А отже Локальний кошторис 2-1-1 на загальнобудівельні роботи ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" не у відповідності з Додатком Відомість обсягів робіт, які передбачені технічним завданням, чим не дотримав вимоги пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації.
2. Згідно п. 6 ТД Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та
зазначено ціну тендерної пропозиції, Вами як, Замовником торгів вимагалось надання Учасником листа: «Валютою тендерної пропозиції є національна валюта України – гривня.
У разі якщо Учасником процедури закупівлі (далі – Учасник) є нерезидент, такий Учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у доларах США, або євро. При цьому при розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні за офіційним курсом до іноземних валют, установленим Національним банком України на дату розкриття тендерних пропозицій. Учасник визначає ціну, за яку він пропонує постачання за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що повинно бути відображено Учасником в пропозиції шляхом надання листа.»
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" даний лист відсутній, що в свою чергу є невідповідністю тендерної документації.
3. У відповідності до п.7 «Інформація про субпідрядника» Тендерної документації,
Вами як Замовником вимагалась інформаційна довідка про залучення/незалучення субпідрядних організацій: «Учасник надає інформаційну довідку у випадку залучення/незалучення субпідрядних організацій із зазначенням у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця.»
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" даний лист відсутній, що в свою чергу є невідповідністю тендерної документації.
Тому, відповідно до абз.3 п.1. ч.1 ст31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього закону вимогам до учасників відповідно до законодавства та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації).
І не залежно, впливають відсутні дані документи на цінову пропозицію чи ні, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню!
4. У відповідності до п.3 «Наявність документального досвіду виконання
аналогічного (аналогічних ) за предметом закупівлі договору (договорів) Вами, як Замовником торгів вимагалось п.п. 3.1.4. позитивний відгук замовника, з узагальненою деталізацією переліку виконанних робіт при реалізації аналогічного договору, зазначеного у довідці.»
На виконання умов тендерної документації Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС", надано відгук від ТОВ «ГРІН ВІЙ К», однак у відгуку відсутня деталізований перелік виконаних робіт при реалізації аналогічного договору, що є невідповідністю умовам тендерної документації, а саме невідповідність кваліфікаційним критеріям установленими статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тому, керуючись ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція підлягає відхиленню у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації. З огляду на вищевикладене, вимога учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС" підлягає відхиленню.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОБУДСЕРВІС", як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, вимогам Технічної специфікації, кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі». Одночасно, звертаємо увагу, що згідно нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення законодавства в сфері публічних закупівель - встановлена відповідальність щодо посадових осіб Замовника.
У зворотному випадку – ми змушені будемо звертатись зі скаргою до АМК України та/або до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.08.2021 11:52
Опис причини скасування:
Помилка
Дата скасування:
18.08.2021 15:20
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення
Номер:
c0460bb0ba5e4de79abc396ca9ca603b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-001709-a.a1
Назва:
Вимога про усунення порушення
Вимога:
Тендерному комітету
КУ Комунальна установа «Красилівський центр надання соціальних послуг»
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу:
UA-2021-07-21-001709-a
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія - Смартінвестбуд» як учасник закупівлі «Капітальний ремонт приміщення притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі при комунальній установі «Красилівський центр надання соціальних послуг» по вул. Центральна, 27 в м. Красилів Хмельницької області»», повідомляє, що Замовником «Комунальною установою «Красилівський центр надання соціальних послуг», були порушені права та законні інтереси учасника ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Тендерного комітету Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Будівельна компанія - Смартінвестбуд», є рішення Замовника стосовно визначення переможцем процедури відкритих торгів учасника - ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС", та визнання тендерної пропозиції такого учасника по предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщення притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі при комунальній установі «Красилівський центр надання соціальних послуг» по вул. Центральна, 27 в м. Красилів Хмельницької області»» такої, що відповідає вимогам тендерної документації встановленої Замовником, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету Комунальної установи «Красилівський центр надання соціальних послуг» №9 від 12.08.2021 року, та оприлюднення Повідомлення про намір укласти договір із таким учасником процедури закупівлі.
Вважаємо, Рішення Замовника про визначення переможця та намір класти договір із учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" є неправомірним, тому що пропозиція такого учасника не відповідає вимогам Тендерної документації, оскільки:
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пунктом 6 Розділу 1 Тендерної документації, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції листа погодження про те, що – «Учасник визначає ціну, за яку він пропонує постачання за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що повинно бути відображено Учасником в пропозиції шляхом надання листа.», однак всупереч вимогам Тендерної документації Замовника учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було виконано даної вимоги, що не відповідає вимогам ТД встановленої Замовником, тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, від учасників вимагалося завантаження документів (файлів), зокрема, з «- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)», також згідно вимог пункту 6 Розділу 3 ТД - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 1 до Тендерної документації, водночас, Додатком №1 до Тендерної документації передбачено – «Відомість обсягів робіт «Капітальний ремонт приміщення притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі при комунальній установі "Красилівський центр надання соціальних послуг" по вул. Центральна, 27 в м. Красилів Хмельницької області», проте, всупереч вимогам Тендерної документації Замовника, учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було надано у складі пропозиції «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», що не відповідає вимогам ТД Замовника, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції документу, який надає право підписувати тендерну пропозицію та документів, що входять до її складу – «За наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису Тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо), такий учасник додатково у складі свої пропозиції надає документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу.», однак всупереч вимогам Тендерної документації Замовника, учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було дотримано даної вимоги Замовника, та не було надано у складі пропозиції документу, який надає право підписувати тендерну пропозицію та документів, що входять до її складу, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пункту 7 розділу 3 Тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції інформаційної довідки про залучення/незалучення субпідрядних організацій, а саме – «Учасник надає інформаційну довідку у випадку залучення/незалучення субпідрядних організацій», проте, всупереч вимогам Тендерної документації, учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було надано такої довідки у складі пропозиції, таким чином не зрозуміло, чи буде залучати учасник субпідрядників до виконання робіт за договором про закупівлю, чи не буде, що не відповідає вимогам Тендерної документації, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції листа-довідки, зокрема про те, що – «При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції". Тендерна пропозиція учасника повинна містити лист-довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником норм перелічених вище нормативно-правових документів.», однак всупереч вимогам Тендерної документації учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було надано у складі пропозиції вищевказаної довідки про дотримання норм перелічених вище нормативно-правових документів, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
- Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пункту 2.1. Додатку №2 до Тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції довідки про наявність в учасника, працівників, зокрема – «Довідка про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.», учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" була надана така довідка у складі пропозиції, однак така довідка не відповідає формі Таблиці 1, що встановлювалася Замовника, зокрема у довідці учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було зазначено посад працівників такого учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
На підставі вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо:
- скасувати рішення про визначення переможця ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" по предмету закупівлі «Капітальний ремонт приміщення притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі при комунальній установі «Красилівський центр надання соціальних послуг» по вул. Центральна, 27 в м. Красилів Хмельницької області».
- перейти до розгляду пропозицій наступних учасників закупівлі.
Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник своїми діями порушив ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.08.2021 14:55
Вирішення:
Шановний учаснику, Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія - Смартінвестбуд», ви зазначаєте наступне:
1. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пунктом 6 Розділу 1 Тендерної документації, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції листа погодження про те, що – «Учасник визначає ціну, за яку він пропонує постачання за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат, що повинно бути відображено Учасником в пропозиції шляхом надання листа.», однак всупереч вимогам Тендерної документації Замовника учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було виконано даної вимоги, що не відповідає вимогам ТД встановленої Замовником, тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
Надаємо відповідь: зазначений вами лист надається учасником нерезидентом, пункт 6 Розділу 1 Тендерної документації. ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС", не повинно надавати цей лист у складі тендерної пропозиції.
2. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, від учасників вимагалося завантаження документів (файлів), зокрема, з «- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)», також згідно вимог пункту 6 Розділу 3 ТД - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у Додатку 1 до Тендерної документації, водночас, Додатком №1 до Тендерної документації передбачено – «Відомість обсягів робіт «Капітальний ремонт приміщення притулку для осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі при комунальній установі "Красилівський центр надання соціальних послуг" по вул. Центральна, 27 в м. Красилів Хмельницької області», проте, всупереч вимогам Тендерної документації Замовника, учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було надано у складі пропозиції «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», що не відповідає вимогам ТД Замовника, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
Надаємо відповідь: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є один з розділів в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а не окремий документ що вимагається замовником. Учасник, ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС", надав лист про те що він ознайомлений та надає згоду виконати обсяги робіт зазначені в Додатку №1 Тендерної документації. Детальні обсяги робіт, ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС", надані в Локальному кошторисі на будівельні роботи.
3. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції документу, який надає право підписувати тендерну пропозицію та документів, що входять до її складу – «За наявності в установчих документах Учасника певних обмежень щодо підпису Тендерної пропозиції (за строком, сумою тощо), такий учасник додатково у складі свої пропозиції надає документ (рішення та/або протокол та/або дозвіл тощо), який надає право підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу.», однак всупереч вимогам Тендерної документації Замовника, учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було дотримано даної вимоги Замовника, та не було надано у складі пропозиції документу, який надає право підписувати тендерну пропозицію та документів, що входять до її складу, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
Надаємо відповідь: учасник ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС", надав «Інформаційний лист право підпису» та «Довідка повноваження та обмеження», чим повністю виконав вимоги зазначені в пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника.
4. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пункту 7 розділу 3 Тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції інформаційної довідки про залучення/незалучення субпідрядних організацій, а саме – «Учасник надає інформаційну довідку у випадку залучення/незалучення субпідрядних організацій», проте, всупереч вимогам Тендерної документації, учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було надано такої довідки у складі пропозиції, таким чином не зрозуміло, чи буде залучати учасник субпідрядників до виконання робіт за договором про закупівлю, чи не буде, що не відповідає вимогам Тендерної документації, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
Надаємо відповідь: Згідно закону України «Про публічні закупівлі» стаття 22, п.2, п.п.18 визначено: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Учасник ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не надав жодного документа в якому зазначено про залучення субпідрядних організацій. Отже залучення таких організацій не планується. Ненадання довідки про незалучення субпідрядних організацій не впливає на ціну та будь які характеристики тендерної пропозиції, отже не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Також, в документах, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, учасник повідомляє про наявність, саме в нього, «обладнання та матеріально-технічної бази у необхідній кількості, що необхідні для забезпечення виконання робіт, що є предметом закупівлі, з дотриманням всіх вимог» та «наявність кваліфікованих працівників у необхідній кількості, що забезпечать виконання підписаного з Замовником Договору, з дотриманням всіх вимог».
5. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції листа-довідки, зокрема про те, що – «При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції". Тендерна пропозиція учасника повинна містити лист-довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником норм перелічених вище нормативно-правових документів.», однак всупереч вимогам Тендерної документації учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було надано у складі пропозиції вищевказаної довідки про дотримання норм перелічених вище нормативно-правових документів, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
Надаємо відповідь: учасник ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС", надав підтверджуючий лист щодо Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг, чим повністю задовольнив вимогу пункту 2 Розділу 5 Тендерної документації Замовника.
6. Відповідно до вимог Тендерної документації Замовника, зокрема пункту 2.1. Додатку №2 до Тендерної документації Замовника, від учасників вимагалося надання у складі пропозиції довідки про наявність в учасника, працівників, зокрема – «Довідка про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1.», учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" була надана така довідка у складі пропозиції, однак така довідка не відповідає формі Таблиці 1, що встановлювалася Замовника, зокрема у довідці учасником ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" не було зазначено посад працівників такого учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а тому пропозиція такого учасника підлягала відхиленню.
Надаємо відповідь: учасник ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС", зазначив посади своїх працівників в таблиці документа «Довідка про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Іінформація яку вимагав замовник, була надана в повному обсязі, недотримання форми Таблиці 1, має характер формальних (несуттевих) помилок і не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Також, тендерна пропозиція учасник ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС" є найбільш економічно вигідна та запобігає надмірному використанні бюджетних коштів!
Враховуючи вищезазначене, замовник не має підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "АГРОБУДСЕРВІС".
Статус вимоги:
Відхилено