-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (ЛОТ №1 – Папір; ЛОТ №2 – Канцелярські товари)
ДК 021:2015: 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (ЛОТ №1 – Папір; ЛОТ №2 – Канцелярські товари)
Завершена
113 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 173.58 UAH
мін. крок: 0.2% або 173.58 UAH
Період оскарження:
21.07.2021 13:08 - 27.07.2021 12:00
Вимога
Відхилено
невідповідність пропозиції переможця
Номер:
6003300e011843ebae897e62efb567f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-006174-b.a2
Назва:
невідповідність пропозиції переможця
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2021-07-21-006174-b, який проходив 05.08.2021р.
Звертаємо Вашу увагу на те що, переглянувши тендерну пропозицію учасника, якого було визначено переможцем, встановлено, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ПРИНЦИП надає пропозицію, яка не відповідає технічним характеристикам предмета закупівлі. Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі (Додаток №2) не передбачають наявності відхилень (похибок) від вказаних параметрів, тобто запропонований папір повинен повністю відповідати встановленим вимогам, а саме Щільність паперу має складати 80,0g/m2. Проте Учасником запропоновано Папір А4 ТМ “CrystalPRO80” у Сертифікаті якості, якого зазначено щільність 80,0±5g/m2, що є порушенням документації в частині технічних вимог.
Тому, просимо скасувати рішення про визначення переможця відповідно до п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з невідповідністю пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА "ПРИНЦИП" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2021 17:20
Вирішення:
Шановний учасник!
Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі (Додаток №2 до оголошення) містять предмет закупівлі з назвою " Папір А4 щільність 80 г/м2 500 аркушів". Замовником були визначені характеристики (вимоги до предмету закупівлі): "Тип поверхні паперу: матова; формат: А4; колір: білий; щільність паперу: 80 г/м2; кількість аркушів: 500".
Замовником у оголошенні вимагалось від учасників надання у якості підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі гарантійний лист наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника, підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а також підтверджуємо можливість поставки товару у необхідній кількості та у потрібні строки.
Учасником ПП "Фірма "Принцип" відповідний гарантійний лист було завантажено до електронної системи закупівель.
Також вказаним учасником було завантажено підписану Пропозицію учасника спрощеної закупівлі, у якій учасником запропоновано до поставки товар з назвою "Папір А4 щільність 80г/м2 500 аркушів Crystal Pro 80", що відповідає вимогам оголошення до предмету закупівлі.
Учасником ПП "Фірма "Принцип" у складі їх пропозиції до електронної системи закупівель також завантажено файл з назвою "Crystal PRO80 - C class- ТТХ.pdf". Вказаний файл має заголовок "Crystal PRO80 Технические характеристики" та не може бути визнаний Сертифікатом якості, оскільки не підписаний жодною особою і не містить вихідних даних (автор, номер, дата). Крім того, у вказаному файлі є речення "Данные технические характеристики предназначены для информационного ознакомления и не могут быть использованы в качестве юридического документа". З огляду на це, вказаний файл не може бути прийнятий у якості офіційного документа, що містить значимі для оцінки пропозиції відомості.
За таких обставин, у замовника немає жодних підстав вважати пропозицію учасника ПП "Фірма "Принцип" такою, що не відповідає оголошенню чи технічним характеристикам предмета закупівлі.
У зв'язку з вищенаведеним, ваша вимога не підлягає задоволенню та відхиляється замовником.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
ТХ
Номер:
df344fc4503d44c584f036efefbd27b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-006174-b.c1
Назва:
ТХ
Вимога:
Замовник вимагає:"* Щодо аналогів та/або еквівалентів. Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
В даній закупівлі передбачені наступні аналоги та/або еквіваленти: FABER-CASTELL, Buromax, 4OFFICE, SHOLZ, AXENT, ECONO MIX"
Шановний Замовник на спрощену закупівлю розповсюджується и такі вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, пункту 5 статті 14 Закону, який вимагає "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Надаючи перевагу конкретному виробнику без обґрунтування таких вимог, Ви також порушуєте вимоги статті 5 Закону, яка встановлює принципи закупівлі, а саме
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на викладене вимагаємо внести зміни до документації про закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2021 12:17
Вирішення:
Шановний учасник!
Абзац 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.».
Слово «може» означає, що замовник має повне право взагалі не вказувати аналогів та/або еквівалентів, якщо вважає за необхідне закупити предмет закупівлі конкретної торговельної марки чи фірми за процедурою спрощеної закупівлі.
Отже, зазначення замовником конкретної торговельної марки чи фірми, а також їх аналогів чи еквівалентів, внаслідок прямої вказівки Закону на таку можливість не може вважатись обмеженням конкуренції.
Таким чином, норма частини 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно недопущення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, стосується інших можливих вимог замовника, але не стосується вимог замовника до предмету закупівлі конкретної торгівельної марки чи фірми та їх аналогів або еквівалентів.
У зв’язку з вищенаведеним ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.07.2021 13:57