-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
дрова хвойних порід
технічні та якісні характеристики повинні відповідати діючим стандартам
Завершена
386 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 932.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 932.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2021 13:09 - 02.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
скасування рішення про визначення Переможця
Номер:
cc9fc1dcb5f64960ace7d111ea590344
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002268-c.a2
Назва:
скасування рішення про визначення Переможця
Вимога:
Просимо Вас скасувати своє рішення згідно Протоколу № 29/2021 від 09.08.2021 про визначення переможцем ФОП Бойко І.С.. та прийняття рішення у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
1. Рішення Тендерного комітету від 09.08.2021 року Протокол №29/2021 прийняте з порушенням п.12 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» оскільки протокол не відповідає встановленим Законом вимогам:
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Дана інформація в Протоколі №29/2021 від 09.08.2021 про визначення переможцем Учасника ФОП Бойко І.С.. ВІДСУТНЯ
Ми, як учасники даної закупівлі вважаємо, що нами було надано Тендерну пропозицію, яка відповідає Тендерній документації Замовника, та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Тендерною документацією замовника розділом 1 передбачалося:
- надати інформацію щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі, згідно зразку наведеного в частині 2 додатку №1 до тендерної документації. ЧАСТИНА 2: Зразок подання інформації щодо кількісних, якісних характеристик до предмета закупівлі Код ДК 021:2015"Єдиний закупівельний словник"– 03410000-7 Деревина (Дрова хвойних порід). Подається Учасником на фірмовому бланку з підписом уповноваженої на подання тендерної пропозиції особи та печаткою(за наявності)
Учасник ФОП Бойко І.С не виконав і проігнорував дану вимогу Замовника, інформація подана не у відповідність до вимог Тендерної документації.
3. Тендерною документацією замовника розділом 3 передбачалося:
п. 3.1. Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, що закуповується зазначено у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Товар має відповідати стандартам і технічним умовам, що діють в Україні.
з 16.01.2019 року дрова паливні поставляються згідно з: Технічним вимогам ТУ У 16.1-00994207-005:2018, а самє "Дрова для опалення, виготовлені у відповідності із ДСТУ EN 15234-5:2018 (EN 15234-5:2012, IDT) «Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання"., та статті 294 «УГОДИ ПРО АСОЦІАЦІЮ
між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони», тому для Постачання деревини (дров хвойних порід» повинно бути:
1). На відповідність вимогам державних стандартів, згідно законодавства України, щодо безпечності паливних дров регламентується: Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, щодо медичних критерієв безпеки пропонованих дров, а також звітом акредитованої лабораторії про позитивні результати дослідження запропонованого товару на радіологічні показники, а також результати одориметричних досліджень.
2). Легальне походження деревини.
3). Згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я України 09.10.2000 N 247 1. Терміни та їх визначення державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини; об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи; Паливна деревина відноситься до сировини, отже висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обов’язковим та лише цим документом підтверджується безпечність деревини.
Учасник ФОП Бойко І.С не виконав і проігнорував дану вимогу Замовника, оскільки інформація про походження деревини (дрова хвойних порід); висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи є обов’язковим та лише цим документом підтверджується безпечність деревини їх відповідність вимогам санітарного законодавства, не надані Учасником Бойко І.С., що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Бойка І.С., вимогам до предмету закупівлі та вимога Тендерної документації.
4. Щодо наданого Учасником Бойко І.С. Протоколу №43 від 02 серпня 2021 року «Радіаційного дослідження деревини та продукції з деревини.
1. Виданий «назва продукції» - дрова паливні , обсяг партії 200 м3.
Замовник проводить закупівлю дрова хвойних порід об’ємом 460 м3 .
Учасник ФОП Бойко І.С не виконав вимогу Замовника, і не надав Протокол радійаційного дослідження на предмет закупівлі (дрова хвойних порід об’ємом 460 м3) що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ФОП Бойка І.С., вимогам до предмету закупівлі та вимога Тендерної документації.
Тому просимо Вас самостійного скасування рішення про визначення Переможцем ФОП Бойка І.С.. Тому що наведених фактів невідповідності Тендерної пропозиції ФОП Бойка І.С. достатньо для оскарження даного рішення в АМКУ.
У випадку не скасування незаконного рішення, ми будемо звертатися за захистом своїх прав та інтересів до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Канів.docx 10.08.2021 16:36
Дата подачі:
10.08.2021 16:36
Вирішення:
Тендерний комітет Державного навчального закладу «Канівське вище професійне училище» (далі – ТК) уважно розглянув Вашу Вимогу щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І. , яка була оприлюднена в системі закупівель «10 серпня 2021 року» (далі – Вимога).
Зауваження, викладені у Вимозі щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І. є безпідставними та необґрунтованими, виходячи з наступного.
1. Щодо невідповідності Протоколу №29/2021 від 09.08.2021 року п.12 ст.29 З.У.«Про публічні закупівлі»:
Відповідно до абз.12 п.1 ч. 4 Роздіду Х Прикінцеві та перехідні положення З.У. «Про публічні закупівлі» Рішення тендерного комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні. У разі відмови члена тендерного комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Вищевказаний протокол містить дату складання, перелік присутніх, результати голосування та підписи присутніх, тобто складений відповідно до вимог законодавства.
Протокол розгляду тендерних пропозицій складається у відповідності до п.12 ст.29 З.У.«Про публічні закупівлі» та повинен містити передбачену в даній статті інформацію в разі, якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 З. У. «Про публічні закупівлі», тобто якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро. Враховуючи те, що очікувана вартість закупівлі становить 386400,00 грн. даний пункт статті 29 не застосовується.
2. Щодо подання довідки згідно частини 2 додатку 1 до Тендерної документації не на офіційному бланку.
Відповідно до п.2 Переліку формальних помилок, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року №710 помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі відноситься до формальних помилок та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції.
ФОП Бойко І. С. в складі тендерної пропозиції надав довідку відповідно до вимог ч.2 додатку 1 ТД, але не на офіційному бланку, при цьому довідка містить всю інформацію, що вимагав Замовник, а також дату, вихідний номер, підпис та печатку. Оформлення довідки не на бланку ФОП не впливає на ціну тендерної пропозиції, а також не спотворює інформацію, що стосується технічних характеристик предмета закупівлі.
3.Щодо ненадання ФОП Бойко І.С. інформації про походження деревини, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи: п. 3.1 Тендерної документації передбачено, що технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, що закуповується зазначено в Додатку 1 до ТД. Товар має відповідати стандартам і технічним умовам, що діють в Україні. В частині 1 Додатку 1 до ТД зазначено перелік вимог до предмету закупівлі, а в частині 2 надано зразок Довідки, яку повинен надати Учасник на виконання даних умов.
Учасник ФОП Бойко І.С. надав відповідну довідку, цим самим виконав умови ТД. Відповідно до ч 3 ст. 22 З. У. «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Інформація про походження деревини, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Замовником не вимагалась, вимагати дані документи – це право Замовника, а не обов’язок.
Також, згідно ч. 5 ст.23 З.У. «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто це право Замовника встановлювати дані вимоги, і право Замовника обрати, яким саме документом вони мають бути підтверджені. В даній закупівлі Замовником було встановлено надання Учасником протоколу радіаційного дослідження деревини/дров, який ФОП Бойко І.С. надав.
4. Щодо ненадання протоколу радіаційного дослідження.
Згідно абз.5 п.1.1 ч.1 тендерної документації, ч.4 тендерної документації Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ, що підтверджує проходження радіаційного контролю деревини на вміст радіонуклідів з рекомендаціями щодо можливості використання її за радіаційним фактором (протокол радіаційного дослідження деревини/дров виданий Учаснику закупівлі, або лісокористувачу з яким в Учасника укладено договір на постачання або купівлю-продаж деревини/дров з наданням копії такого договору).
Вимоги щодо обсягу партії деревини/дров, щодо яких повинен бути наданий протокол радіаційного дослідження замовником не вимагалось, а тому подання протоколу щодо 200 м.куб. не являється порушенням вимог тендерної документації.
З урахуванням вищевикладеного та враховуючи те, що ФОП Бойко І.С. було запропоновано найнижчу ціну серед всіх тендерних пропозицій, зважаючи на ту обставину, що єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна, а також з огляду на те, що ФОП Бойко І.С. подано всі необхідні документи, Тендерний комітет Державного навчального закладу «Канівське вище професійне училище» вважає, що Вимога ФОП «ГОРОБЧУКА ОЛЕГА ВАСИЛЬОВИЧА» щодо скасування рішення про визначення переможцем ФОП Бойка С.І. є необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню.
Якщо Ви вважаєте, що в діях Тендерного комітету ДНЗ «Канівське ВПУ» наявне порушення закупівельного законодавства, Ви можете скористатися своїм правом на оскарження. В разі виявлення органом оскарження порушень в діях ТК, і не оскарження даного Рішення Замовником до суду, порушення будуть виправлені відповідно до вимог діючого законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
73c654f54ae141f2847dfe4af6833dc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002268-c.b1
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до пункту 2.3 Державного гігієнічного нормативу «Гігієнічний норматив питомої активності радіонуклідів (137)Cs та (90)Sr в деревині і продукції з деревини» затвердженого наказом МОЗ України від 31.10.2005 № 573 передбачено вимогу, відповідно до якої вся деревина та продукція із деревини повинні проходити радіаційний контроль і супроводжуватися протоколом радіаційного дослідження на вміст у ній радіонуклідів штучного походження з рекомендаціями щодо можливості використання її за радіаційним фактором. Тендерна документаціїя не містить вимоги підтвердити радіаційний стан деревини, який буде постачатися Замовнику, цим самим Замовник ігнорує норми чинного законодавтсва, які стосуються предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2021 13:40
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення. Замовник ознайомився з інформацією поданою у Вашому зверненні/вимозі. Вважаємо, що Ваші зауваження обґрунтовані, тому відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено