-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту приміщення туалетної кімнати і покриття підлоги Нововолинського ліцею № 5 Нововолинської міської ради Волинської області
Торги не відбулися
244 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 222.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 222.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2021 13:06 - 09.08.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження результату кваліфікації
Номер:
dc06d4b57b4a47c39e4c4b47a09fc778
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002250-c.a3
Назва:
Оскарження результату кваліфікації
Скарга:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
21.07.2021 року Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту приміщення туалетної кімнати і покриття підлоги Нововолинського ліцею № 5 Нововолинської міської ради Волинської області» (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13.08.2021 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції
ПП «НОВА АРКАДА» 31216779 12 серпня 2021 09:37
ТОВ «ДІМ-МІСЬКБУД» 42349452 10 серпня 2021 17:11
ФОП без ІПН Кондратюк Андрій Вікторович 0000429626 12 серпня 2021 15:22
Згідно «Протокол щодо рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області № 58 від 27.08.2021 року., було вирішено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2021-07-21-002250-c подану приватним підприємством «НОВА АРКАДА» відхилити.
Приватне підприємство «НОВА АРКАДА» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Тендерну пропозицію ПП «НОВА АРКАДА» відхилено з наступних підстав:
1. Відповідно до підпункту 7.2. пункту 7. «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою, учасники підтверджують виконання вимог даного абзацу у вигляді гарантійного листа, що надається у складі пропозиції. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП "НОВА АРКАДА" не відповідає умовам підпункту 7.2. пункту 7. Розділу І Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП "НОВА АРКАДА" вищезазначений гарантійний лист відсутній.
2. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1. «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» Розділу ІІ. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, учасник у складі пропозиції надає лист в довільній формі щодо ознайомлення з даним правом. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП " НОВА АРКАДА " не відповідає умовам підпункту 1.1. пункту 1. Розділу ІІ. Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП " НОВА АРКАДА " вищезазначений лист відсутній.
3. Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). З метою уникнення необґрунтованого завищення або заниження ціни тендерної пропозиції, учасник надає лист у довільній формі, яким інформує замовника щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП " НОВА АРКАДА " не відповідає умовам підпункту 3.1.1. пункту 3. Розділу V. Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП " НОВА АРКАДА " вищезазначений лист відсутній.
4. Відповідно до підпункту 3.3.3. пункту 3. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. У складі пропозиції учасника повинно міститись підтвердження, щодо ознайомлення учасника з даним пунктом. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП " НОВА АРКАДА " не відповідає умовам підпункту 3.3.3. пункту 3. Розділу V. Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП «НОВА АРКАДА» вищезазначене підтвердження відсутнє.
5. Відповідно до підпункту 2.1.3. пункту 2.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 до Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Учасник повинен підтвердити гарантійним листом технічну спроможність запропонованого ним обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до пункту 2.1.1. та 2.1.2. цього додатку щодо виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» виду та обсягу. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП «НОВА АРКАДА» не відповідає умовам підпункту 2.1.3. пункту 2.1. Додатку № 4 Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП «НОВА АРКАДА» вищезазначений гарантійний лист відсутній.
Під час прийняття своїх рішень Замовник керується:
Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
ПП «НОВА АРКАДА» вважає, вимагання довідок на ознайомлення з його правами відповідно до Закону, суперечить Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників закону України « Про публічні закупівлі» абсурдним.
Відповідно до підпункту 2.1.3. пункту 2.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 до Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Учасник повинен підтвердити гарантійним листом технічну спроможність запропонованого ним обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до пункту 2.1.1. та 2.1.2. цього додатку щодо виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» виду та обсягу. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП «НОВА АРКАДА» відповідає умовам підпункту 2.1.3. пункту 2.1. Додатку № 4 Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП «НОВА АРКАДА» вищезазначений гарантійний лист наявний в долученому файлі 12 «Довідка про наявність обладнання.pdf», сторінка 2.
Відповідно до підпункту 3.3. пункту 3. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим порушуючи права учасника відповідно до підпункту 3.4. пункту 3. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Приватного підприємства «НОВА АРКАДА» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Приватне підприємство «НОВА АРКАДА» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись статтями 5, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника «Протокол щодо рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області» № 58 від 27.08.2021 року неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника «Протокол щодо рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області» № 58 від 27.08.2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (до органу оскарження) 03.09.2021 16:20
- Платіжне доручення 03.09.2021 16:51
- Протокол Замовника 03.09.2021 16:54
- Вимога Замовнику 09.09.2021 10:12
- рішення від 06.09.2021 № 20223.pdf 07.09.2021 09:57
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.09.2021 № 14215.pdf 16.09.2021 19:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2021 № 21238.pdf 20.09.2021 17:10
- рішення від 17.09.2021 № 21238.pdf 22.09.2021 15:52
- АМКУ НЛ № 5_Validation_Report.pdf 08.09.2021 15:08
- АМКУ НЛ № 5.rar 08.09.2021 15:08
- АМКУ НЛ № 5.rar.p7s 08.09.2021 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2021 16:43
Дата розгляду скарги:
16.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.09.2021 09:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.09.2021 15:52
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
fe8ff3f6e9e948d9b8164e1e71af7af3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002250-c.b2
Назва:
Скарга
Вимога:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
21.07.2021 року Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту приміщення туалетної кімнати і покриття підлоги Нововолинського ліцею № 5 Нововолинської міської ради Волинської області» (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13.08.2021 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції
ПП «НОВА АРКАДА» 31216779 12 серпня 2021 09:37
ТОВ «ДІМ-МІСЬКБУД» 42349452 10 серпня 2021 17:11
ФОП без ІПН Кондратюк Андрій Вікторович 0000429626 12 серпня 2021 15:22
Згідно «Протокол щодо рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області № 58 від 27.08.2021 року., було вирішено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2021-07-21-002250-c подану приватним підприємством «НОВА АРКАДА» відхилити.
Приватне підприємство «НОВА АРКАДА» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Тендерну пропозицію ПП «НОВА АРКАДА» відхилено з наступних підстав:
1. Відповідно до підпункту 7.2. пункту 7. «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою, учасники підтверджують виконання вимог даного абзацу у вигляді гарантійного листа, що надається у складі пропозиції. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП "НОВА АРКАДА" не відповідає умовам підпункту 7.2. пункту 7. Розділу І Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП "НОВА АРКАДА" вищезазначений гарантійний лист відсутній.
2. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1. «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» Розділу ІІ. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, учасник у складі пропозиції надає лист в довільній формі щодо ознайомлення з даним правом. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП " НОВА АРКАДА " не відповідає умовам підпункту 1.1. пункту 1. Розділу ІІ. Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП " НОВА АРКАДА " вищезазначений лист відсутній.
3. Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). З метою уникнення необґрунтованого завищення або заниження ціни тендерної пропозиції, учасник надає лист у довільній формі, яким інформує замовника щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП " НОВА АРКАДА " не відповідає умовам підпункту 3.1.1. пункту 3. Розділу V. Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП " НОВА АРКАДА " вищезазначений лист відсутній.
4. Відповідно до підпункту 3.3.3. пункту 3. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. У складі пропозиції учасника повинно міститись підтвердження, щодо ознайомлення учасника з даним пунктом. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП " НОВА АРКАДА " не відповідає умовам підпункту 3.3.3. пункту 3. Розділу V. Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП «НОВА АРКАДА» вищезазначене підтвердження відсутнє.
5. Відповідно до підпункту 2.1.3. пункту 2.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 до Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Учасник повинен підтвердити гарантійним листом технічну спроможність запропонованого ним обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до пункту 2.1.1. та 2.1.2. цього додатку щодо виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» виду та обсягу. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП «НОВА АРКАДА» не відповідає умовам підпункту 2.1.3. пункту 2.1. Додатку № 4 Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП «НОВА АРКАДА» вищезазначений гарантійний лист відсутній.
Під час прийняття своїх рішень Замовник керується:
Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
ПП «НОВА АРКАДА» вважає, вимагання довідок на ознайомлення з його правами відповідно до Закону, суперечить Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників закону України « Про публічні закупівлі» абсурдним.
Відповідно до підпункту 2.1.3. пункту 2.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 до Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Учасник повинен підтвердити гарантійним листом технічну спроможність запропонованого ним обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до пункту 2.1.1. та 2.1.2. цього додатку щодо виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» виду та обсягу. Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП «НОВА АРКАДА» відповідає умовам підпункту 2.1.3. пункту 2.1. Додатку № 4 Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП «НОВА АРКАДА» вищезазначений гарантійний лист наявний в долученому файлі 12 «Довідка про наявність обладнання.pdf», сторінка 2.
Відповідно до підпункту 3.3. пункту 3. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим порушуючи права учасника відповідно до підпункту 3.4. пункту 3. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Приватного підприємства «НОВА АРКАДА» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Приватне підприємство «НОВА АРКАДА» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись статтями 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати рішення Замовника «Протокол щодо рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області» № 58 від 27.08.2021 року неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Скасувати рішення Замовника «Протокол щодо рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області» № 58 від 27.08.2021 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга до Замовника 30.08.2021 17:07
Дата подачі:
30.08.2021 17:07
Вирішення:
Відповідь на вимогу ПП "Нова Аркада" від 30-08-21, 17:07:31, Ідентифікатор: UA-2021-07-21-002250-c.b2
Тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів № UA-2021-07-21-002250-c – ПП "Нова Аркада" з наступних підстав:
1.1. Відповідно до підпункту 7.2. пункту 7. «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу І «Загальні положення» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою, учасники підтверджують виконання вимог даного абзацу у вигляді гарантійного листа, що надається у складі пропозиції.
Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП "Нова Аркада" не відповідає умовам підпункту 7.2. пункту 7. Розділу І Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП "Нова Аркада" вищезазначений гарантійний лист відсутній.
1.2. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1. «Процедура надання роз’яснень щодо тендерної документації» Розділу ІІ. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, учасник у складі пропозиції надає лист в довільній формі щодо ознайомлення з даним правом.
Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП "Нова Аркада" не відповідає умовам підпункту 1.1. пункту 1. Розділу ІІ. Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП "Нова Аркада" вищезазначений лист відсутній.
1.3. Відповідно до підпункту 3.1.1. пункту 3. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). З метою уникнення необґрунтованого завищення або заниження ціни тендерної пропозиції, учасник надає лист у довільній формі, яким інформує замовника щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні.
Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП "Нова Аркада" не відповідає умовам підпункту 3.1.1. пункту 3. Розділу V. Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП "Нова Аркада" вищезазначений лист відсутній.
1.4. Відповідно до підпункту 3.3.3. пункту 3. «Інша інформація» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. У складі пропозиції учасника повинно міститись підтвердження, щодо ознайомлення учасника з даним пунктом.
Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП "Нова Аркада" не відповідає умовам підпункту 3.3.3. пункту 3. Розділу V. Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП "Нова Аркада" вищезазначене підтвердження відсутнє.
1.5. Відповідно до підпункту 2.1.3. пункту 2.1. «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 2 до Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, Учасник повинен підтвердити гарантійним листом технічну спроможність запропонованого ним обладнання та матеріально-технічної бази у відповідності до пункту 2.1.1. та 2.1.2. цього додатку щодо виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Додатку № 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» виду та обсягу.
Згідно з абзацом другим частини 2 статті 31 Закону, тендерна пропозиція Учасника ПП "Нова Аркада" не відповідає умовам підпункту 2.1.3. пункту 2.1. Додатку № 4 Тендерної документації № UA-2021-07-21-002250-c, оскільки в тендерній пропозиції Учасника ПП "Нова Аркада" вищезазначений гарантійний лист відсутній.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
Оскарження результату кваліфікації
Номер:
f826834fc4cc4a419a64f7d94b781de6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002250-c.c1
Назва:
Оскарження результату кваліфікації
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ
РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ
21.07.2021 року Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Послуги з поточного ремонту приміщення туалетної кімнати і покриття підлоги Нововолинського ліцею № 5 Нововолинської міської ради Волинської області» (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 13.08.2021 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
Найменування учасника Ідентифікаційний код учасника в ЄДР Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції
ПП "НОВА АРКАДА" 31216779 12 серпня 2021 09:37
ТОВ "ДІМ-МІСЬКБУД" 42349452 10 серпня 2021 17:11
ФОП без ІПН Кондратюк Андрій Вікторович 0000429626 12 серпня 2021 15:22
Згідно «Протокол щодо рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області № 52 від 13.08.2021 року., було вирішено тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2021-07-21-002250-c подану фізичною особою-підприємцем без ІПН Кондратюком Андрієм Вікторовичем визначити як переможцем та опубліковано Повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2021 року.
Приватне підприємство «НОВА АРКАДА» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
ФОП без ІПН Кондратюк А. В. має суттєві невідповідності вимогам тендерної документації, а саме:
1. На виконання вимог тендерної документації, п.п.1.4, п.1, Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, потенційними учасниками під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно Додатка № 5 «Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції».
Однак ФОП без ІПН Кондратюк А. В. підписав свою тендерну документацію удосконаленим електронним цифровим підписом чим порушив дану вимогу.
2. Згідно п.6.11. Додатку 6 тендерної документації «Інші документи, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації» учасники повинні подати розрахунок договірної ціни та кошториси, розраховується відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 із змінами, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, і надається в програмному комплексі АВК-5 в електронному вигляді з розширенням bdcu або imd.
Однак ФОП без ІПН Кондратюк А. В. не надав у складі своєї пропозиції розрахунок договірної ціни та кошториси в електронному вигляді з розширенням bdcu або imd чим порушив даний пункт вимог Замовника.
3. Згідно Додатку 4 тендерної документації Замовника «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Дефектний акт на поточний ремонт покриття підлоги Нововолинського ліцею № 5 Нововолинської міської ради Волинської області площа підлоги на якій потрібно здійснити поточний ремонт становить 55,22 м. кв.
Кошторисна документація надана Учасником, повинна бути складена відповідно до Технічних характеристик/вимог, які наведені в Додатку № 4, роздрукована та підписана Учасником/уповноваженою особою Учасника, яка складена відповідно до норм чинного законодавства із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу дозволеного до використання.
Аналізуючи документи долучені учасником ФОП без ІПН Кондратюк А. В. бачимо наступне:
Долучений файл 17. Розрахунок договірної ціни_ кошториси НЛ 5.pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 12.08.2021 15:22 бачимо, що на 14 сторінці даного файлу «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2 поточний ремонт приміщення туалетної кімнати і покриття підлоги Нововолинського ліцею № 5 Нововолинської міської ради Волинської області до розрахунку взято обсяги робіт, що не відповідають технічному завданню Замовника.
Виходячи з вищеописаного бачимо, що ФОП без ІПН Кондратюк А. В. свідомо зменшує об’єми Процедурі закупівлі тим самим порушує вимоги тендерної документації Замовника.
Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Приватне підприємство «НОВА АРКАДА» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. Приватне підприємство «НОВА АРКАДА» вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись статтями 5,31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Відмінити рішення Замовника «Протокол щодо рішення уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель при управлінні освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області» № 52 від 13.08.2021 року неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження результату кваліфікації 19.08.2021 16:18
Дата подачі:
19.08.2021 16:18