-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізори
Кошти виділені для закупівлі мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження:
21.07.2021 12:12 - 27.07.2021 12:17
Вимога
Залишено без розгляду
на кваліфікацію
Номер:
ba9b835bbb884d959e3aa945fce8bdf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-003949-b.c5
Назва:
на кваліфікацію
Вимога:
Шановний замовнику. ФОП Рудяк не надав сертифікати ISO 27001 та ISO 45001. Єдиним офіційним представником TM Vinga на території України є ТОВ "Комел". Документи,що надав ФОП Рудяк є сфальсифіковані, та є такі, що не можуть бути приняті до уваги. ТОВ "Комел" сповістив вас, що тОВ "Анна Пласт не є ні офіційним дилером, ні постачальником, ни чим. Вимагаємо скасувати ваше рішення що до обрання переможцем ФОП Рудяк
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.08.2021 16:50
Вирішення:
Відповідно до змісту вимог пункту 4 Додатку 3 тендерної документації щодо надання міжнародних сертифікатів Замовник зазначив умову, що у разі якщо учасник НЕ Є БЕЗПОСЕРЕДНІМ ВИРОБНИКОМ запропонованого товару потрібно надати партнерський або авторизаційний лист, що дозволяє учаснику використання таких сертифікатів та підтверджує можливість постачання товару у необхідній кількості. Виходячи із змісту даного пункту учасником має бути виконана одна із двох вимог.
Враховуючи те, що ФОП Рудяк В.М. не є виробником товару, то відповідно він надає документацію зазначену у другій частині вимоги пункту 4 (як не виробник товару).
На виконання вимог даного пункту переможцем надано документ "Партнерський лист ISO.pdf" у складі пропозиції, який підтверджує можливість учасника здійснити постачання товару та підтверджує право надавати необхідну документацію. Відповідно слід вважати даний пункт як виконаний учасником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2021 17:31
Вимога
Залишено без розгляду
на кваліфікацію
Номер:
e51e74234cb64950aff45593d3b59009
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-003949-b.c4
Назва:
на кваліфікацію
Вимога:
Шановний, замовнику. В п 4 Додаток 3 вами зазначено: Запропонований товар повинен мати офіційне походження та відповідати міжнародним стандартам щодо стандартів якості, що висуваються до такого типу товару та його постачальників. … У разі якщо учасник не є безпосереднім виробником запропонованого товару потрібно надати партнерський або авторизаційний лист, що дозволяє учаснику використання таких сертифікатів та підтверджує можливість постачання товару у необхідній кількості. Наголошуємо! ФОП Рудяк не має права використовувати сертифікати TM Viga. ФОП Рудяк ніяким чином не підтвердив, що надана нима продукція ліцензійно, митно чиста. В своєму листі ТОВ "Комел" чітко вказав, що наданий "Анна Пласт" лист - це фальсифікація! Ви, шановний замовнику, не зважаючи на надуну правовласником інформацію надаєте перевагу ФОП Руденко з сфальсифікованими документами, товару невідомого походження. Ще раз звертаємо вашу увагу на те, що закупки проводяться на гроші платників податків! Ви забов'язані виконувати закон України "Про публічні закупівлі" та визнати пропозицію ФОП Рудяк ,як таку, що не відповідає вимогам замовника. Ми залишаємо за собою право звернутися до Контрольно ревізійного управління з вимогою перевірити данну закупівлю. Свою честь та репутацію ми обов'язково будемо захищати в суді. Шановний замовнику. Вимагаємо скасувати ваше рішення про обрання переможцем ФОП Рудяк
Пов'язані документи:
Учасник
- 1628052715504678.pdf 09.08.2021 16:11
Дата подачі:
09.08.2021 16:11
Вирішення:
Шановний учасник, відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) Замовник розглядає пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації. Переможцем ФОП Рудяк Володимир Миколайович надано документ "Гарантійний лист.pdf", у якому учасник гарантує, що запропонований товар має офіційне походження та відповідає міжнародним стандартам щодо стандартів якості, що висуваються до такого типу товару та його постачальників.
Крім того, у цьому ж листі учасник гарантує, що товар буде відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості.
На підтвердження якості товару учасником надано сертифікати якості та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи запропонованого товару.
Надані переможцем документи про якість підтверджують якість та безпечність товару і не містять інформацію, яка б обмежувала у будь-який спосіб надавати такі документи, оскільки підтверджують лише якість та безпечність товару, не більше.
Крім того, у твердженнях Скаржника відсутні будь-які обгрунтування з посиланням на Законодавство України (стаття, пункт) або його норми, що саме порушено переможцем у його тендерній пропозиції. Скаржник не надав жодного юридичного обгрунтування з посиланням на чинне Законодавство щодо неможливості ТОВ "АННА-ПЛАСТ" здійснювати продаж товару ФОП Рудяк Володимир Миколайович для подальшого постачання товару Замовнику.
Скаржник у період оскарження не надав листів від виробника товару, щодо інформації яка б підтверджувала або спростовувала ту чи іншу інформацію, зазначену у зверненні.
Проте, ще раз наголошуємо, Замовник має достатньо можливостей для перевірки оригінальності товару, та у разі його не оригінальності має повне право відмовитись від приймання товару.
Крім того, враховуючи, що учасники надали ідентичні моделі телевізорів, Замовник цілком логічно зобов'язаний обрати найдешевшу пропозицію з врахуванням головних принципів, що викладені у статті 5 Закону про максимальну економію та ефективність використання бюджетних коштів, що чітко прописано вимогою до Замовників , яку усі без вийнятку зобов'язані дотримуватися.
Питання господарських відносин між ТОВ АННА-ПЛАСТ та ТОВ Комел, особливо враховуючи, що дані юридичні особи не є учасниками та виробниками товару, виходять за межі правових аспектів Закону, яким регулюється дана спрощена закупівля. Дані юридичні особи не приймають участь у даній закупівлі та не надавали своїх тендерних пропозицій.
По більшості зауважень ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЗМА" вже отримало відповідь у першому зверненні . Тому звернення Скаржника до Замовника без законодавчих обгрунтувань із використанням припущень та власної думки, в тому числі з питань фальсифікації документів є, щонайменше, некоректним. Замовник, кваліфікує пропозицію лише в межах наданих учасниками документів у складі пропозиції. Дякуємо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2021 17:37
Вимога
Залишено без розгляду
на кваліфікацію
Номер:
d6d7f4e7bd894c01802be3bf6f26c5f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-003949-b.c3
Назва:
на кваліфікацію
Вимога:
Шановний, Замовнику. В оголошенні про спрощену закупівлю вами зазначено: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
В п 4 Додаток 3 вами зазначено: Запропонований товар повинен мати офіційне походження та відповідати міжнародним стандартам щодо стандартів якості, що висуваються до такого типу товару та його постачальників. … У разі якщо учасник не є безпосереднім виробником запропонованого товару потрібно надати партнерський або авторизаційний лист, що дозволяє учаснику використання таких сертифікатів та підтверджує можливість постачання товару у необхідній кількості.
Ще раз звертаємо вашу увагу на те, що надавати такий лист має право лише ТОВ «Комел», який є єдиним правовласником ТМ Vinga в Україні. Про що ТОВ «Комел» наголосив в своєму листі до Замовника. Ще раз наголошуємо, що ФОП Рудяк надав неправдиву інформацію, сфальсифікував документ, на наданні якого ви наполягали. Гарантувати постачання якісного товару, того, що пройшов процедуру офіційного ввезення, розмитнення, та сертифікації може лише і виключно офіційний дистриб’ютор – ТОВ «Комел». В своєму листі ТОВ «Комел» окремо наголосив, що не має ніяких партнерських, договірних, та будьяких інших відносин з ТОВ «Анна Пласт», тому не може ніяким чином гарантувати якість наданого ТОВ «Анна Пласт» товару. ТОВ «Анна Пласт» надала не правдиву інформацію! Ви, шановний замовнику, обрали переможцем учасника, який двічі вам збрехав! Нагадуємо вам, що закупівлі проводяться на гроші платників податків! Платники податків можуть і будуть вимагати, щоб їх гроші витрачались найкращім чином і у повній відповідності до законодавства України. Вимагаємо виконати Закон України «Про тендерні закупівлі». Ст. 14 п 13. Та визнати пропозицію ФОП Рудяк такою, що відповідає умовам закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1628052715504678.pdf 09.08.2021 15:30
Дата подачі:
09.08.2021 15:30
Вирішення:
Шановний учасник, відповідно до статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі Закон) Замовник розглядає пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації. Переможцем ФОП Рудяк Володимир Миколайович надано документ "Гарантійний лист.pdf", у якому учасник гарантує, що запропонований товар має офіційне походження та відповідає міжнародним стандартам щодо стандартів якості, що висуваються до такого типу товару та його постачальників.
Крім того, у цьому ж листі учасник гарантує, що товар буде відповідати вимогам діючого законодавства щодо його якості.
На підтвердження якості товару учасником надано сертифікати якості та висновки санітарно-епідеміологічної експертизи запропонованого товару.
Надані переможцем документи про якість підтверджують якість та безпечність товару і не містять інформацію, яка б обмежувала у будь-який спосіб надавати такі документи, оскільки підтверджують лише якість та безпечність товару, не більше.
Крім того, у твердженнях Скаржника відсутні будь-які обгрунтування з посиланням на Законодавство України (стаття, пункт) або його норми, що саме порушено переможцем у його тендерній пропозиції. Скаржник не надав жодного юридичного обгрунтування з посиланням на чинне Законодавство щодо неможливості ТОВ "АННА-ПЛАСТ" здійснювати продаж товару ФОП Рудяк Володимир Миколайович для подальшого постачання товару Замовнику.
Скаржник у період оскарження не надав листів від виробника товару, щодо інформації яка б підтверджувала або спростовувала ту чи іншу інформацію, зазначену у зверненні.
Проте, ще раз наголошуємо, Замовник має достатньо можливостей для перевірки оригінальності товару, та у разі його не оригінальності має повне право відмовитись від приймання товару.
Крім того, враховуючи, що учасники надали ідентичні моделі телевізорів, Замовник цілком логічно зобов'язаний обрати найдешевшу пропозицію з врахуванням головних принципів, що викладені у статті 5 Закону про максимальну економію та ефективність використання бюджетних коштів, що чітко прописано вимогою до Замовників , яку усі без вийнятку зобов'язані дотримуватися.
Питання господарських відносин між ТОВ АННА-ПЛАСТ та ТОВ Комел, особливо враховуючи, що дані юридичні особи не є учасниками та виробниками товару, виходять за межі правових аспектів Закону, яким регулюється дана спрощена закупівля. Дані юридичні особи не приймають участь у даній закупівлі та не надавали своїх тендерних пропозицій.
По більшості зауважень ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЗМА" вже отримало відповідь у першому зверненні . Тому звернення Скаржника до Замовника без законодавчих обгрунтувань із використанням припущень та власної думки, в тому числі з питань фальсифікації документів є, щонайменше, некоректним. Замовник, кваліфікує пропозицію лише в межах наданих учасниками документів у складі пропозиції. Дякуємо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2021 17:37
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження рішення про переможця
Номер:
faa658d65b934964b989a1e9d5d360e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-003949-b.b2
Назва:
оскарження рішення про переможця
Вимога:
шановна відповідальна особа. у вкладені лист від офіційного дистрибьютора Vinga в Україні. Вімагаємо виконати Закон України "Про тендерні закупівлі" п 13 ст 14 та визнати документи, що надав ФОП Рудяк такми, що не відповідають вимогам Закону. Більш того ФОП Рудяк свідомо надав недостовірні данні. Це є вичерпною причиною, щоб дискваліфікувати ФОП Рудяк. Шановна відповідальна особа, вимагаємо виконати Закон України! У разі, якщо ви відмовитесь від виконання Закону України ми будемо вимушені звернутися до суду. Лист, який ми надаємо є абсолютним та повним підтвердженням того, що ви обрали переможцем учасника, який вас обдурив, та надав недостовірні данні.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1628052715504678.pdf 05.08.2021 14:57
Дата подачі:
05.08.2021 14:57
Вирішення:
Відповідно до звернення, що надійшло 05.08.2021 р. від ТОВ Виробничо-комерційне підприємство «ПРИЗМА» повідомляємо наступне:
Вимогами пункту 4 Додатку 3 Тендерної документації встановлена вимога до учасників наступного змісту:
«учасник повинен надати у складі пропозиції копію сертифікату відповідності системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001 та сертифікату відповідності системи управління безпеки праці та охорони здоров’я ISO 45001. У разі якщо учасник не є безпосереднім виробником запропонованого товару потрібно надати партнерський або авторизаційний лист, що дозволяє учаснику використання таких сертифікатів та підтверджує можливість постачання товару у необхідній кількості.».
Виходячи із змісту даної вимоги учасник ФОП Рудяк Володимир Миколайович надав у складі пропозиції сертифікат ISO 27001, сертифікат ISO 45001 та партнерський лист від ТОВ «АННА-ПЛАСТ. У даному листі міститься інформація, що підтверджує можливість постачання товару у необхідній кількості та право надавати необхідну документацію від партнера учасника - ТОВ «АННА-ПЛАСТ».
Іншого тендерною документацією Замовника не вимагалось!
Зокрема вимогами тендерної документації не встановлено, що надавач листа повинен мати прямі стосунки із виробником або дистриб'ютором запропонованого товару, в тому числі із ТОВ "КОМЕЛ".
Крім того, повідомляємо визначення слова «Дилер» - це фізична або юридична особа, яка закуповує оптом продукцію компанії, а потім продає його у роздріб або дрібно-гуртовими партіями. (джерело - https://ru.wikipedia.org/wiki/Дилер_(значения) ).
Таким чином ланцюг реалізації товару до кінцевого споживача може складати різну кількість елементів (учасників ринку). До прикладу ланцюг складається: виробник – дистриб’ютор – гуртовий дилер – дрібногуртовий дилер – інтернет-магазин (або оффлайн-магазин) – споживач. (кількість учасників є не обмеженою, і може включати додаткових посередників/дилерів залежно від багатьох факторів ).
Законодавство України не містить жодних обмежень щодо можливості перепродажу фізичними само-зайнятими та юридичними особами товарів, які є безпечними та дозволеними для реалізації на території України. З наданого листа є зрозумілим, що ТОВ АННА-ПЛАСТ не має жодних стосунків з ТОВ КОМЕЛ, і відповідно не може бути його дилером, та це і не вимагалось вимогами документації.
Відповідно учасником ФОП Рудяк Володимир Миколайович надано лист про можливість постачання продукції від постачальника ТОВ "АННА-ПЛАСТ", який має статус дилера, а не дистриб'ютора або офіційного представника, які мають прямі договори із виробниками. Дилерські стосунки можуть відбуватися із будь-яким постачальником або особою яка має прямі стосунки з іншими офіційними учасниками ринку, і на такі стосунки ніяким чином не потрібно погодження ТОВ «Комел».
Телевізори т.м. Vinga є у вільному продажу у гуртовій та роздрібній мережі, в тому числі у мережі інтернет і можуть бути запропоновані до постачання будь-ким, що має дилерські або партнерські стосунки із постачальником таких телевізорів.
Закон України «Про публічні закупівлі» (ст. 14 «Спрощені закупівлі») визначає чіткий вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції учасника, а саме:
«Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.»
Враховуючи те, що учасник виконав усі вимоги тендерної документації у Замовника відсутні підстави для відхилення.
Проте враховуючи, що предметом даного звернення є деталі статусу та господарських відносин між двома юридичними учасниками ринку – ТОВ «Комел» та ТОВ «АННА-ПЛАСТ» радимо звернутись до даних юридичних осіб щодо врегулювання відносин між собою та визначення інтересів у правовому ринковому полі між собою. Оскільки замовник кваліфікує пропозицію на підставі наданих у складі пропозиції документів, та не може надавати правову оцінку повноважень та статусу третіх осіб, які будь-яким чином ставлять учасників в залежність від їх рішень або лояльності, особливо враховуючи те, що дані товариства не приймають прямо участь у даній закупівлі.
В той же час повідомляємо, що телевізори Vinga мають ряд ознак (серійні номери, маркування виробника тощо), за якими замовник може перевірити оригінальність продукції та у разі її не оригінальності - відмовитись від прийняття товару під час постачання.
Враховуючи вище зазначену інформацію, вважаємо, що у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця. Дякуємо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.08.2021 15:50
Вимога
Залишено без розгляду
Тема 1
Номер:
51ffad394acc4e36adf49751e495d6fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-003949-b.c1
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2021 10:05
Вирішення:
Доброго дня. Повідомляємо Вас, що згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі авторизаційний лист від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ. Просимо детальніше ознайомитись із документацією спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
26.07.2021 15:22