-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Торги не відбулися
628 215.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 141.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 141.08 UAH
Період оскарження:
21.07.2021 10:48 - 02.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне визнання переможця
Номер:
be5a5a574b69412c874b248d197e703a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002279-b.b7
Назва:
Неправомірне визнання переможця
Скарга:
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Переможця, адже його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток № 3 Авторизаційний лист від виробника запропонованих мишок.pdf 07.10.2021 11:57
- Неправомірне визнання переможця.docx 07.10.2021 11:57
- Відповідь на усунення недоліків.pdf 07.10.2021 11:57
- Додаток № 3 Детальний технічний опис запропонованого товару.pdf 07.10.2021 11:57
- ТД Перс. комп. форм-фактор.docx 07.10.2021 11:57
- Додаток № 2 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.pdf 07.10.2021 11:57
- Неправомірне визнання переможця.PDF 07.10.2021 11:58
- Відповідь на Пояснення змовника.docx 19.10.2021 18:05
- Відповідь на Пояснення змовника.PDF 19.10.2021 18:05
- Рішення від 11.10.2021 № 23017.pdf 12.10.2021 10:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2021 №23984.pdf 23.10.2021 14:57
- рішення від 22.10.2021 №23984.pdf 26.10.2021 19:21
- ТД Перс. комп. форм-фактор.docx 13.10.2021 15:41
- ПД Перс. комп. форм-фактор.docx 13.10.2021 15:41
- Лист АМКУ 1618.pdf 19.10.2021 14:02
- Лист АМКУ.docx 19.10.2021 14:11
- Протокол №123.pdf 27.10.2021 09:34
- Лист №37 АМКУ.pdf 27.10.2021 09:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.10.2021 16:04
Дата розгляду скарги:
22.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.10.2021 10:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.10.2021 19:21
Дата виконання рішення Замовником:
27.10.2021 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконане в повному обсязі
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення замовника
Номер:
b09f37729d9e43ccad7f20bb11d5af6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002279-b.b6
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга про порушення порядку проведення процедури закупівлі, зобов’язання Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію учасника процедури та зобов’язання Замовника повернути на кваліфікацію учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Додаток № 3.pdf 29.09.2021 10:51
- 1. Лист про повноваження.pdf 29.09.2021 10:51
- 3. Інформаційний лист.pdf 29.09.2021 10:51
- Скарга UA-2021-07-21-002279-b.pdf 29.09.2021 10:51
- Платіжне доручення.pdf 30.09.2021 09:32
- рішення від 01.10.2021 №22365.pdf 04.10.2021 17:02
- Інформація про резолютивну частину рiшення від 12.10.2021 №23214.pdf 13.10.2021 16:41
- рішення від 12.10.2021 №23214.pdf 19.10.2021 15:54
- Рішення АМКУ від 03.09.2021р..pdf 07.10.2021 15:00
- ПД Перс. комп. форм-фактор (1).docx 07.10.2021 15:00
- Пояснення АМКУ 3.pdf 07.10.2021 15:00
- ТД Перс. комп. форм-фактор.docx 07.10.2021 15:00
- АМКУ 3.docx 07.10.2021 15:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2021 11:03
Дата розгляду скарги:
12.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.10.2021 17:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.10.2021 15:54
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Номер:
e8459787b35845d59f833284dc4cf3da
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002279-b.a5
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: ТОВ «М енд Б Смарт Асістент» (03113, м. Київ, вул. Полковника Шутова буд. 9А, офіс 329, ЄДРПОУ 40954000, IBAN UA263052990000026009016203668, тел.: 044-331 39 49 / 095-943-24-88, e-mail: tender@mbsa.com.ua / www.mbsa.com.ua ) бере участь у Відкритих торгах за ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-21-002279-b, що проводяться Управлінням освіти Сєвєродонецької міської військово-цивільно адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області (Адреса: 93400 Україна, Луганська область ,Сєвєродонецьк, вулиця Вілєсова, будинок 10). При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси Суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, наданим ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «М енд Б Смарт Асістент» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Суб'єкта оскарження, дії та рішення Замовника стосовно: 1) Не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої ТОВ «НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ». 2) Визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ» (№ 68 від 12 серпня 2021 року) не зважаючи на те, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам, що передбачені Тендерною документацією Замовника та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2021-07-21-002279-b.pdf 20.08.2021 16:10
- 3. Довіреність Мамиш О.В..pdf 20.08.2021 16:10
- ТД Перс. комп. форм-фактор (2).docx 20.08.2021 16:10
- Посилання та скріни.docx 20.08.2021 16:10
- платіжне доручення.pdf 20.08.2021 16:51
- рішення від 26.08.2021№19275.pdf 27.08.2021 12:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2021№20099.pdf 06.09.2021 18:30
- рішення від 03.09.2021№20099.pdf 08.09.2021 14:25
- Додаток 2 Кваліфікаційні документи.pdf 30.08.2021 15:06
- Пояснення по суті скарги М.docx 30.08.2021 15:06
- Пояснення №1302.pdf 30.08.2021 15:06
- ТД Перс. комп. форм-фактор.docx 30.08.2021 15:06
- Додаток 3 Технічна документація.pdf 30.08.2021 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2021 16:16
Дата розгляду скарги:
03.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2021 12:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.09.2021 14:25
Скарга
Виконана замовником
НЕВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Номер:
41979ce450c14ffbb21917d3afdf135d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002279-b.a4
Назва:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Скарга:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ЗАПРОПОНОВАНОГО НОУТБУКА (вчителя) ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Із невідповідністю учасника-переможця можна ознайомитися у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА В АМКУ.pdf 20.08.2021 15:52
- рішення від 26.08.2021 №19249.pdf 27.08.2021 11:31
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 01.09.2021 №14016.pdf 02.09.2021 11:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2021 №20098.pdf 06.09.2021 18:38
- рішення від 03.09.2021 №20098.pdf 08.09.2021 14:44
- Додаток 3 Технічна документація З.pdf 30.08.2021 15:00
- ТД Перс. комп. форм-фактор.docx 30.08.2021 15:00
- Пояснення по суті скарги ФОП з.docx 30.08.2021 15:00
- Пояснення №1303.pdf 30.08.2021 15:00
- Протокол №96.pdf 10.09.2021 14:39
- Лист АМКУ.pdf 10.09.2021 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2021 16:08
Дата розгляду скарги:
01.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2021 11:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.09.2021 14:44
Дата виконання рішення Замовником:
10.09.2021 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано у повному обсязі.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" та про намір укласти договір
Номер:
5bd20ee71bc1482db67c50937f523145
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002279-b.a3
Назва:
Вимога щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" та про намір укласти договір
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо звернути вашу увагу на невідповідність пропозиції Учасника ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" у закупівлі UA-2021-07-21-002279-b, а саме:
1. Замовником відповідно до Додатку 3 тендерної документації вимагається «Основний блок персонального комп'ютера форм-фактора ноутбук» із технічною характеристикою «…оперативна пам’ять: не менше 8 GB для комп’ютера педагогічного працівника;..»: на що ТОВ " НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ " надає у документі за назвою «Додаток 3 Технічна документація» у Порівняльній таблиці Вих. № 8 від 30.07.2021 р. інформацію, щодо оперативної пам’яті, запропонованої ним техніки – «…оперативна пам’ять: 8 GB для комп’ютера педагогічного працівника;». В свою чергу, в документі «Інформаційний лист» Вих. №1659/-1 від 03.08.2021, що наданий офіційним представництвом виробника комп’ютерного обладнання, компанії Lenovo - ТОВ «Леново Юкрейн» зазначається, що оперативна пам’ять техніки становить 4GB DDR4-3200. Беручи це до уваги, відповідно чо частини 1 ст 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» в останній редакцій від 24.07.2021 року Замовник має дискваліфікувати Учасника у зв’язку з тим що
- Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
- тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Наголошуємо, що гарантія про подальшу заміну оперативної пам’яті Учасником не гарантує її заміну офіційним виробником та свідчить про невідповідність технічних характеристик. Зважаючи на вищевказане наголошуємо, що немає жодної гарантії про те, що за умови перемоги ТОВ " НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ " Замовник отримає якісну продукцію, що відповідає його технічним вимогам, а це, в свою чергу, може зашкодити освітньому процесу.
2. У пункті 8 додатку 3 до тендерної документації «Вимоги до предмету закупівлі» замовник вимагає: «Учасник обов’язково повинен у складі тендерної пропозиції надати детальний технічний опис товару з зазначенням виробника.». ТОВ " НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ " у складі своєї документації не надає цього документу, що свідчить про технічну невідповідність пропозиції.
3. У пункті 2 додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації Замовник вимагає надання учасником «…оригінали позитивних листів-відгуків покупців щодо постачання предмету закупівлі відповідно до наданих договорів та відповідно до інформації, зазначеної в довідці про виконання аналогічних договорів (на фірмовому бланку покупця, засвідчений відповідним чином, із зазначенням обсягів виконання даних договорів)…». Звертаємо увагу Замовника на те, що інформація щодо обсягу виконання аналогічного договору відсутня у листі-відгуку, що наданий ТОВ " НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ ".
4. У додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» до тендерної документації у частині «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону», а саме в пункті 6 цієї частини Замовник вимагає «..Довідка в довільній формі, що зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону.». Учасником не надана ця довідка у складі пропозиції. Зазначаємо, що у пункті 2 частини 2 «Інша інформація» тендерної документації замовника зазначається «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.». У даному випадку ТОВ " НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" НЕ надав лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання «..Довідка в довільній формі, що зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону.», що є невідповідністю пропозиції Учасника до статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» в останній редакції від 24.07.2021 року.
Беручи до уваги вищевказане, вважаємо пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ» такою, що не відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам тендерної закупівлі. Просимо Вас уважно вивчити надану інформацію, ознайомитися з нею, та керуючись основними принципами здійснення публічних закупівель та Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» і «Про службу в органах місцевого самоврядування» та невідповідність пропозиції Учасника до вимог Замовника у цій закупівлі дискваліфікувати ТОВ " НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 12.08.2021 13:54
Дата подачі:
12.08.2021 13:54
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
Щодо вашого звернення про невідповідність пропозиції ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" (надалі - Переможець) повідомляємо наступне:
1. У складі пропозиції Переможець надав Гарантійний лист № 1 від 04.08.2021 р. про те, що у разі визнання його переможцем для відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, він звернеться до авторизованого сервісного центру ТОВ «Леново Юкрейн» для встановлення додаткової оперативної пам’яті 4 GB до 8 GB для комп'ютера педагогічного працівника, що не призведе до збільшення запропонованої ціни товару. Удосконалення даної моделі Lenovo ThinkBook 15 IIL за рахунок збільшення оперативної
пам’яті технічно можливе.
Таким чином Переможець надав гарантію постачання товару відповідного до вимог тендерної документації.
2. У складі пропозиції Переможець надав Порівняльну таблицю № 8 від 04.08.2021 р. з Детальним описом запропонованого товару.
Таким чином Переможець виконав відповідну умову тендерної документації.
3. У складі пропозиції Переможець надав завірену копію Договору № 10/03-02 від 10.03.2021 р., видаткову накладну № 3 від 24.03.2021 р. та Лист-подяку № 6645 від 05.04.2021 р., в якому зазначено інформацію про вчасну і в повному обсязі виконану поставку і монтаж згідно вказаного Договору.
Таким чином Переможець надав вичерпну інформацію щодо виконання аналогічного договору.
4. У складі пропозиції Переможець надав Лист-підтвердження № 4 від 30.07.2021 р. де зазначено, що Переможець має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Таким чином інформація, що вимагалась Замовником в повній мірі відображена у складі наданого Переможцем документу.
Відповідно до інформації викладеної вище, визначення Переможцем ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" є обґрунтованим та документально підтвердженим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
6c0a6c2a8e004d82afaa9445c5e6e980
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002279-b.a2
Назва:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Ретельно розглянувши пропозицію переможця ТОВ “ НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ ” у закупівлі згідно ідентифікатора UA-2021-07-21-002279-b, звертаємо вашу увагу, що пропозиція не відповідає технічним вимогам:
- Замовником в додатку №3 до тендерної документації, вимагався ноутбук з 8 ГБ оперативної пам’яті. Для підтвердження відповідності предмета закупівлі якісним, кількісним та технічним вимогам Замовника Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції лист-гарантію від Виробника або офіційного дистриб`ютера, про можливість забезпечення товаром учасника у необхідній кількості та з відповідною якістю які зазначені в додатку № 3 завірений підписом та печаткою адресований Учаснику. У складі пропозиції ТОВ “ НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ ” надає інформаційний лист від виробника ноутбука в якому зазначено, що ноутбук має 4 ГБ оперативної пам’яті (скрін нижче), що не відповідає вимогам тендерної документації.
Звертаємо Увагу, що в інформаційному листі, який надано у складі пропозиції ТОВ “НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ ” НЕ ЗАЗНАЧЕНО параметри, які вимагалось замовником у додатку №3 до тендерної документації, а саме: версію DirectX та OpenGL, наявність інтегрованих динаміків та мікрофона, форм-фактор інтегрованої клавіатури (повнорозмірна або компактна) – тому інформаційний лист НЕ ВІДОБРАЖАЄ всю інформацію яка вимагалась у додатку №3, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовником у Додатку№ 3 «Вимоги до предмету закупівлі» вимагалося надати: «Для підтвердження відповідності предмета закупівлі якісним, кількісним та технічним вимогам Замовника Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції лист-гарантію від Виробника або офіційного дистриб`ютера, про можливість забезпечення товаром учасника у необхідній кількості та з відповідною якістю які зазначені в додатку № 3 завірений підписом та печаткою адресований Учаснику. Гарантійни лист має містити вихідний номер та дату складання вищевказаного листа та має бути датований не раніше дати оголошення проведення закупівлі» - виходячи із вимог замовника у складі пропозиції учасника повинен бути ЛИСТ-ГАРАНТІЯ від виробника або офіційного дистриб’ютора, про можливість забезпечення товаром учасника у необхідній кількості та з відповідною якістю які зазначені в Додатку № 3, у складі пропозиції надано авторизаційний лист на запропонований ноутбук, але ВІДСУТНІЙ ЛИСТ-ГАРАНТІЯ на запропоновану мишку, що НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам закупівлі.
Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що наданий інформаційний лист від виробника запропонованого товару не відповідає Додатку № 3 так, як вимагалося у ТД, не розписано всі технічні параметри, які вимагалися Замовником.
Також замовником у Додатку № 2 п. 6 вимагалося надати: «Довідку в довільній формі, що зазначена юридична особа має антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону» - у супереч вимогам замовника вище вказана довідка ВІДСУТНЯ у складі пропозиції учасника, тобто, НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам ТД.
просимо:
- Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно ПЕРЕГЛЯНУТИ пропозицію ТОВ “ НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ ” та ДИСКВАЛІФІКУВАТИ, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі.
У разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на прозоро.pdf 12.08.2021 12:59
Дата подачі:
12.08.2021 12:59
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
Щодо вашого звернення про невідповідність пропозиції ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" (надалі - Переможець) повідомляємо наступне:
1. У складі пропозиції Переможець надав Гарантійний лист № 1 від 04.08.2021 р. про те, що у разі визнання його переможцем для відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника, він звернеться до авторизованого сервісного центру ТОВ «Леново Юкрейн» для встановлення додаткової оперативної пам’яті 4 GB до 8 GB для комп'ютера педагогічного працівника, що не призведе до збільшення запропонованої ціни товару. Удосконалення даної моделі Lenovo ThinkBook 15 IIL за рахунок збільшення оперативної
пам’яті технічно можливе.
Також у складі пропозиції Переможець надав Порівняльну таблицю № 8 від 04.08.2021 р. з Детальним описом запропонованого товару і вичерпним переліком технічних характеристик.
Таким чином Переможець надав гарантію постачання товару відповідного до вимог тендерної документації.
2. У складі пропозиції Переможець надав Лист-гарантію № 2 від 04.08.2021 р. де зазначено, що Переможець бере на себе повну відповідальність, щодо виконання умов договору, у разі перемоги, та гарантує можливість постачання товару у необхідній кількості та з відповідною якістю які зазначені в додатку № 3.
Таким чином Переможець надав гарантію постачання товару відповідного до вимог тендерної документації.
3. У складі пропозиції Переможець надав Лист-підтвердження № 4 від 30.07.2021 р. де зазначено, що Переможець має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом).
Таким чином інформація, що вимагалась Замовником в повній мірі відображена у складі наданого Переможцем документу.
Відповідно до інформації викладеної вище, визначення Переможцем ТОВ "НОВИЙ ОСВІТНІЙ ШЛЯХ" є обґрунтованим та документально підтвердженим.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тема 1
Номер:
811210632a154cb8a8c709628ea5f5b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-21-002279-b.c1
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2021 11:31
Вирішення:
Доброго дня. Замовник не вважає, що надання учасником процедури закупівлі авторизаційного листа від Виробника товару є дискримінаційною вимогою, оскільки надання зазначеного листа має підтвердити спроможність Учасника постачати товар своєчасно та з повною відповідністю вимогам Замовника. Рішення №1167-р/пк-ск є прикладом рішень АМКУ, в якому зазначено, що надання авторизаційного листа від виробника не може вважатися дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги:
Відхилено