• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 09110000 - 3 - Тверде паливо (Кам’яне вугілля (ДГР(0-200), код ДК 021:2015 – 09111100 - 1)

Торги не відбулися

65 514.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 655.14 UAH
Період оскарження: 21.07.2021 09:32 - 27.07.2021 12:00
Вимога
Відхилено

Незаконна дискваліфікація учасника ТОВ "УКРРЕСУРС."

Номер: c1a44c5519bb4defa6277e128c6def5b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-000899-b.a2
Назва: Незаконна дискваліфікація учасника ТОВ "УКРРЕСУРС."
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами порушено законодавство! Якщо Ви зазначаєте у дужках до кого конкретно відноситься дана вимога у документації, а у Вашому випадку чітко зазначено, що до фізичних осіб-підприємців, то дискваліфікувати пропозицію учасника за вимогу, яка до нього не відноситься, бо він юридична особа, - це незаконно. Вчіть ЗУ "Про публічні закупівлі" та вивчайте практику АМКУ, щоб в подальшому не сплачувати штрафи у відповідності до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#Text Вона встановлює відповідальність, зокрема, за: невідхилення ТП, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення ТП на підставах, не передбачених законом або не відповідно до вимог закону (безпідставне відхилення). А ми, в свою чергу, звернемося до ДАСУ. Також для ознайомлення Ст.26 ЗУ "Про публічні закупівлі" п.11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу Вимогу повідомляє про наступне: відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року №114-ІХ) (далі Закон), спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Відповідно до ст. 13. Закону закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: 1. відкриті торги; 2. торги з обмеженою участю; 3. конкурентний діалог. З вищенаведених положень Закону виходить, що спрощена закупівля не є процедурою закупівлі, тому на неї не розповсюджуються статті які визначені в наступних розділах: 1. Розділ IV - Відкриті торги 2. Розділ V - Конкурентний діалог 3. Розділ VI - Процедура торгів з обмеженою участю Відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону - вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Наголошуємо, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозицій умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов`язвний надати йому відповідь, згідно абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі. Упоноваженою особою чітко визначено у Протоколі відхилення причини відхидення вашої пропозиції. Вимога оголошення та додатками до нього чітко визначено перелік документів, що мав бути наданий учасником. Учасник не звертався до Замовника у період уточнення з приводу однозначного тлумачення вимог відносно довідки, а тому умови, які визначені спрощеною закупівлею є обов’язковими для всіх учасників торгів та мають бути ними виконані. З цього слідує, упоноваженою особою чітко дотримуються норми Закону України "Про публічні закупівлі" в частині проведення спрощеної процедури закупівлі та правових підстав для перегляду Вашої пропозиції не має.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА стосовно незаконного відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРРЕСУРС.»

Номер: 2d3050c0cb4d45d4a90dc90ad6e2a513
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-000899-b.a1
Назва: ВИМОГА стосовно незаконного відхилення пропозиції учасника ТОВ «УКРРЕСУРС.»
Вимога:
04.08.2021 Протокольним рішенням №3-04/08 Замовником САВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ІЗЮМСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було незаконно відхилено пропозицію учасника ТОВ "УКРРЕСУРС.", в якому зазначається, що пропозиція учасника ТОВ "УКРРЕСУРС." відхилена, тому що учасник ТОВ «УКРРЕСУРС.» - юридична особа, не надав у складі пропозиції документи, які вимогою у Оголошенні взагалі визначені для надання у складі пропозиції лише фізичними особами – підприємцями.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В документації міститься вимога "Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються згідно із законодавством України", Учасником - ТОВ "УКРРЕСУРС." відповідну вимогу не виконано, тому його пропозиція відхилена згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні