• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі Народного дому в с.Млиниська Жидачівської міської ради Стрийського району Львівської області

Завершена

470 350.25 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 703.50 UAH
Період оскарження: 21.07.2021 08:18 - 27.07.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація учасників

Номер: cd97f73c2f5b4b98abc0fecb27115871
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-000118-b.c2
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Чому Замовник ставить рамки виконання договорів, а договори 2017-2019р не дійсні там не видно чи тече чи капає? У Вашого виконавця є тільки цього року дані роботи ?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога, щодо договорів за 2019-2020 рік встановлена, як було зазначено вище, для перевірки факту, що учасник, постійно, та на систематичній основі займається зазначеним видом діяльності, та виконує зазначену роботу, без зауважень до її якості.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.07.2021 23:18
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: c0e7b6f73516487fb5f2de652a35d134
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-21-000118-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до Розділу 3 Додатку 2 Оголошення на закупівлю робіт (надалі - Оголошення) учасник повинен надати: - скановані з оригіналу копії аналогічних договорів, не менше двох за останній рік (2019-2020 рік), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Тим самим умовами Оголошення Замовник обмежив можливість потенційних учасників підтвердити досвід виконання аналогічних договорів тими договорами, які були виконані учасником у 2021 р. Таке обмеження є невиправданим та дискримінаційним. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, які укладені саме у період з 2019 по 2020 роки, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єків господарювання, у тому числі безпосередньо до нас, як потенційного Учасника закупівлі. Вважаємо, що вимога про надання копій аналогічних договорів за визначений Замовником період (2019-2020 рік) є дискримінаційною, протиправною, такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного. Ми, як потенційний учасник закупівлі, володіємо успішним досвідом роботи виконання аналогічних договорів, однак в інший період, зокрема протягом поточного 2021 р. Стаття 16 Закону дозволяє Замовникам зазначати у тому числі такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Передбачаючи таку можливість законодавець мав на меті зокрема пересвідчитись, що учасник володіє необхідним досвідом виконання аналогічного договору, знає та розуміє технологію виконання робіт і може документально підтвердити факт виконання договору. Проте ст. 16 Закону не передбачено будь-якого обмеження щодо періоду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності зазначеній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не періоду його набуття. Така кваліфікаційна вимога не повинна бути пов`язана з певним періодом у часі, зокрема, з конкретними роками. Крім цього, навіть якщо погодитись з «доцільністю» часових обмежень щодо строків виконання аналогічного договору, то більш «свіжий» досвід навпаки повинен отримати пріоритет. Так, вірогідність того, що суб`єкт господарювання втратить частину кваліфікованого персоналу, який фактично виконував відповідні роботи (має досвід), вийде з ладу чи буде відчужена відповідна техніка, можливо навіть зміниться профіль діяльності є тим більшою, чим більше спливе часу. Досвід отриманий у 2021р. є нічим не гірший (а виходячи з логіки - кращий), аніж досвід, отриманий у 2019-2020 р.р. Виходячи з викладеного, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі, зокрема нашого підприємства. Вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність до вимог діючого законодавства України. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом, метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно із ч. 2, ч. 4 ст. 5 вказаного Закону, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі зазначеного, враховуючи вимоги діючого законодавства, вимагаємо від Замовника внести зміни до Розділу 3 Додатку 2 Оголошення, виключивши з нього період, за який учасники мають можливість підтвердити досвід виконання аналогічних договорів. В інакшому випадку ми будемо вимушені приймати усі передбачені Законами України міри щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. З повагою, Потенційний Учасник закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформуємо, що вимога щодо аналогічних договорів за 2019-2020 роки, жодним чином не дискримінує учасників, які проводять свою діяльність на систематичній основі, та постійно займаються профільним видом діяльності, щодо капітального ремонту покрівель. Більше того, специфіка покрівельних робіт полягає в тому, що дійсну інформацію про якість ремонту покрівлі можливо отримати, після року, з моменту завершення ремонту. Тільки тоді буде можливо зрозуміти, як дах витримує зливи, сніг, та інші погодні умови, та буде дійсна можливість оцінити якість такого ремонту. Таким чином, Інформуємо, що за результатами розгляду вашого звернення, замовник не буде вносити зміни до документації на проведення зазначеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.07.2021 23:11