-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт басейну спорткомплексу ім. Гемби А.П. по вул. Карпатській, 15 у м. Івано-Франківськ)
Торги не відбулися
8 690 113.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 450.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 450.57 UAH
Період оскарження:
20.07.2021 17:22 - 02.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушення принципів здійснення публічних закупівель
Номер:
d9ef22bdb4bf4803887c876cf58cf842
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-009940-b.a3
Назва:
Дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушення принципів здійснення публічних закупівель
Скарга:
Скарга
щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльності замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Підстави подання скарги. Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Код ЄДРПОУ: 02070855 (далі – Замовник) розпочав процедуру відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт басейну спорткомплексу ім. Гемби А.П. по вул. Карпатській, 15 у м. Івано-Франківськ)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-009940-b. Приватне підприємство «ТЕГЕРАН» код 31262652 (надалі - Скаржник) виявив бажання взяти участь у тендері та згідно умов тендерної документації подав тендерну пропозицію.
12 серпня 2021 15:33 Замовник оприлюднив протокол засідання тендерного комітету Івано-Франківського національного технічного університету від 12 серпня 2021 р. про визнання переможця по процедурі закупівлі робіт з капітального ремонту басейну спорткомплексу ім. Гемби А.П. по вул. Карпатській у м. Івано-Франківськ за кодом ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-009940-b).
За вищевказаним Протоколом прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі робіт з капітального ремонту басейну спорткомплексу ім. Гемби А.П. по вул. Карпатській у м. Івано-Франківськ ПП «ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ». В даному Протоколі також зазначено, що в ході розгляду тендерної пропозиції поданої ПП «ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ» не виявлено розбіжностей з вимогами встановленими тендерної документацією.
Проаналізувавши подані ПП «ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ» документи, Скаржник не може погодитися із прийнятим рішенням Замовника та вважає дане рішення та дії Замовника протиправними та такими, що порушують пункт 4 Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 8 Статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно п. 17 Статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» орган оскарження - Антимонопольний комітет України. Відповідно до пункту 30 Статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Враховуючи викладене, Скаржником підготовлено скарги до органу оскарження.
Посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення
1. Розділом І Загальні положення тендерної документації в п. 4.4 визначено строк поставки товарів (виконання робіт, надання послуг): «Початок робіт - З дати укладення договору. Завершення робіт - до 31.12.2021 року, або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.».
Додатком 3 до Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ в п. 1.4. зазначено, що початок та закінчення будівельно-монтажних робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1 до Договору) та умовами Договору.
Додаток 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» визначено, що «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис* відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
*До складу цієї ціни Учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, ризиків, що схвалюються Кабінетом Міністрів України, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт*»
Учасник ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ в складі тендерної пропозиції надав файл «проект плану-графіку вик робіт.pdf», проект календарного плану-графіку виконання робіт, який не відповідає умовам тендерної документації (вищезгаданому Розділу І, Додатку 3 та додатку 2) тендерної документації, оскільки даний документ стосується робіт серпня-жовтня 2019 року. Тендерною документацією та додатками до неї чітко визначено, що строк виконання робіт повинен бути до 31.12.2021 року.
2. Додатком 3 до Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ в пункті 2.1 зазначено, що «Ціна цього договору є приблизна приблизна (динамічна) та становить __________. Оплата робіт «Замовником» здійснюється за рахунок коштів державного, власного бюджету та шляхом перерахування грошей на розрахунковий рахунок «Генпідрядника» протягом 7 робочих днів з моменту підписання акту;».
Учасник ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ в складі тендерної пропозиції надав файл «Договірна ціна.pdf» в якому зазначено, що вид договірної ціни: тверда, що суперечить вищезгаданому Додатком 3 до Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.
3. Додатком до тендерної документації Технічне завдання визначено наступне: «Розділ 2. Трубопроводи та арматура рядок 58 …
58 Прокладання трубопроводiв водопостачання з напiрних вініпластових труб зовнiшнiм дiаметром 32 мм зі з'єднанням на клеї м 44
Учасник ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ в складі тендерної пропозиції надав файл «Договірна ціна.pdf» в якому Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-4 на обладнання басейну Капітальний ремонт басейну Розділ 2 Трубопроводи та арматура в пункті 55 зазначено кількість труб PN-16 PVС-Г діаметром 32 мм в кількості 4 метри. Тобто фактично учасником не враховано 40 м труб відповідного діаметру чим порушено умови тендерної документації, що визначені Технічним завданням.
Підсумовуючи наведене, вважаємо, що замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель передбачених Статтею 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі чим було порушено наші законні інтереси, як Учасника процедури закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись статтями 5, 11, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити факт порушення замовником Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу процедури закупівлі, в т.ч. прийняття протиправних рішень під час здійснення процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт басейну спорткомплексу ім. Гемби А.П. по вул. Карпатській, 15 у м. Івано-Франківськ)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-009940-b.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі відкритих торгів по предметом «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт басейну спорткомплексу ім. Гемби А.П. по вул. Карпатській, 15 у м. Івано-Франківськ)», Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-009940-b ПП «ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ»
4. Призначити заходи, що мають бути вжиті Івано-Франківським національним технічним університетом нафти і газу для усунення встановлених фактів порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 20.08.2021 16:54
- Скарга.docx 20.08.2021 16:54
- Докази до скарги.pdf 30.08.2021 19:35
- Докази до скарги.docx 30.08.2021 19:36
- рішення від 27.08.2021 № 19445.pdf 27.08.2021 17:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2021 № 19841.pdf 01.09.2021 17:52
- рішення від 31.08.2021 № 19841.pdf 03.09.2021 14:09
- 09_Протокол, щодо визначення переможця.docx 30.08.2021 15:57
- 03_Службове подання, щодо планування.pdf 30.08.2021 15:57
- 07_Технічне завдання.docx 30.08.2021 15:57
- 04_Протокол, щодо планування закупівлі.doc 30.08.2021 15:57
- 08_Протокол, щодо усунення невідповідності.pdf 30.08.2021 15:57
- 05_Протокол, щодо оголошення закупівлі.pdf 30.08.2021 15:58
- 08_Протокол, щодо усунення невідповідності.docx 30.08.2021 15:58
- 10_Протокол, щодо надання відповіді на вимога.pdf 30.08.2021 15:58
- 04_Протокол, щодо планування закупівлі.pdf 30.08.2021 15:58
- 10_Протокол, щодо надання відповіді на вимога.docx 30.08.2021 15:58
- 06_ТД Капітальний ремонт з додатками.docx 30.08.2021 15:58
- 09_Протокол, щодо визначення переможця.pdf 30.08.2021 15:58
- 01_Супровідний лист.pdf 30.08.2021 15:58
- 01_Супровідний лист.doc 30.08.2021 15:58
- 05_Протокол, щодо оголошення закупівлі.docx 30.08.2021 15:58
- 02_Службове подання, щодо надання дозволу.pdf 30.08.2021 15:58
- 08_Протокол, щодо усунення невідповідності.docx 30.08.2021 16:14
- 08_Протокол, щодо усунення невідповідності.pdf 30.08.2021 16:14
- 06_ТД Капітальний ремонт з додатками.docx 30.08.2021 16:14
- 03_Службове подання, щодо планування.pdf.p7s 30.08.2021 16:14
- 03_Службове подання, щодо планування.pdf 30.08.2021 16:14
- 09_Протокол, щодо визначення переможця.docx.p7s 30.08.2021 16:14
- 10_Протокол, щодо надання відповіді на вимога.docx 30.08.2021 16:14
- 04_Протокол, щодо планування закупівлі.pdf.p7s 30.08.2021 16:14
- 01_Супровідний лист.doc 30.08.2021 16:14
- 07_Технічне завдання.docx 30.08.2021 16:14
- 05_Протокол, щодо оголошення закупівлі.pdf.p7s 30.08.2021 16:14
- 01_Супровідний лист.pdf.p7s 30.08.2021 16:14
- 10_Протокол, щодо надання відповіді на вимога.pdf.p7s 30.08.2021 16:14
- 05_Протокол, щодо оголошення закупівлі.pdf 30.08.2021 16:14
- 05_Протокол, щодо оголошення закупівлі.docx.p7s 30.08.2021 16:14
- 04_Протокол, щодо планування закупівлі.pdf 30.08.2021 16:14
- 09_Протокол, щодо визначення переможця.pdf.p7s 30.08.2021 16:14
- 01_Супровідний лист.doc.p7s 30.08.2021 16:14
- 04_Протокол, щодо планування закупівлі.doc.p7s 30.08.2021 16:14
- 08_Протокол, щодо усунення невідповідності.pdf.p7s 30.08.2021 16:14
- 09_Протокол, щодо визначення переможця.docx 30.08.2021 16:14
- 02_Службове подання, щодо надання дозволу.pdf 30.08.2021 16:14
- 06_ТД Капітальний ремонт з додатками.docx.p7s 30.08.2021 16:14
- 09_Протокол, щодо визначення переможця.pdf 30.08.2021 16:14
- 02_Службове подання, щодо надання дозволу.pdf.p7s 30.08.2021 16:14
- 08_Протокол, щодо усунення невідповідності.docx.p7s 30.08.2021 16:14
- 10_Протокол, щодо надання відповіді на вимога.docx (1).p7s 30.08.2021 16:15
- 10_Протокол, щодо надання відповіді на вимога.pdf 30.08.2021 16:15
- 07_Технічне завдання.docx.p7s 30.08.2021 16:15
- 01_Супровідний лист.pdf 30.08.2021 16:15
- 05_Протокол, щодо оголошення закупівлі.docx 30.08.2021 16:15
- 04_Протокол, щодо планування закупівлі.doc 30.08.2021 16:15
- Протокол..pdf 27.09.2021 09:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2021 17:55
Дата розгляду скарги:
31.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2021 17:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.09.2021 14:10
Дата виконання рішення Замовником:
27.09.2021 09:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Звіт про виконання тендерним комітетом рішення АМКУ.
Скарга
Скасована
скарга про дискримінацію
Номер:
989da7f6c44f415ab0e9129467e446a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-009940-b.a2
Назва:
скарга про дискримінацію
Скарга:
НЕ реагування замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога басейн.pdf 20.08.2021 16:16
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
20.08.2021 17:44
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційний підхід до розгляду тендерної пропозиції учасника, порушення принципів здійснення державних закупівель
Номер:
621ecd118c58420eacf25209e5fa626d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-009940-b.a1
Назва:
Дискримінаційний підхід до розгляду тендерної пропозиції учасника, порушення принципів здійснення державних закупівель
Вимога:
Ми, ПП «ТЕГЕРАН» як учасник процедури закупівлі UA-2021-07-20-009940-b «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт басейну спорткомплексу ім. Гемби А.П. по вул. Карпатській, 15 у м. Івано-Франківськ)» категорично не погоджуємся з рішення Замовника про намір укласти договір з ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ
Код 35661419 Протокол засідання тендерного комітету 12 серпня 2021 року та вважаємо його незаконним, таким що порушує принципи здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, адже пропозиція ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Розділом І Загальні положення тендерної документації в п. 4.4 визначено строк поставки товарів (виконання робіт, надання послуг): «Початок робіт - З дати укладення договору. Завершення робіт - до 31.12.2021 року, або до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.».
Додатком 3 до Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ в п. 1.4. зазначено, що початок та закінчення будівельно-монтажних робіт визначається календарним графіком виконання робіт, який є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1 до Договору) та умовами Договору.
Додаток 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» визначено, що «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- розрахунок договірної ціни та кошторис* відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013.
*До складу цієї ціни Учасник включає прямі, загально-виробничі та інші витрати на будівництво об’єкту (відрядження, перевезення працівників, тощо), прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розрахованих на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, ризиків, що схвалюються Кабінетом Міністрів України, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
- пояснювальну записку;
- локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкову відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проектом календарного графіку виконання робіт*»
Учасник ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ в складі тендерної пропозиції надав файл «проект плану-графіку вик робіт.pdf», проект календарного плану-графіку виконання робіт, який не відповідає умовам тендерної документації (вищезгаданому Розділу І, Додатку 3 та додатку 2) тендерної документації, оскільки даний документ стосується робіт серпня-жовтня 2019 року. Тендерною документацією та додатками до неї чітко визначено, що строк виконання робіт повинен бути до 31.12.2021 року.
2. Додатком 3 до Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ в пункті 2.1 зазначено, що «Ціна цього договору є приблизна приблизна (динамічна) та становить __________. Оплата робіт «Замовником» здійснюється за рахунок коштів державного, власного бюджету та шляхом перерахування грошей на розрахунковий рахунок «Генпідрядника» протягом 7 робочих днів з моменту підписання акту;».
Учасник ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ в складі тендерної пропозиції надав файл «Договірна ціна.pdf» в якому зазначено, що вид договірної ціни: тверда, що суперечить вищезгаданому Додатком 3 до Тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.
3. Додатком до тендерної документації Технічне завдання визначено наступне: «Розділ 2. Трубопроводи та арматура,
58 Прокладання трубопроводiв водопостачання з напiрних вініпластових труб зовнiшнiм дiаметром 32 мм зі з'єднанням на клеї м 44
Учасник ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ в складі тендерної пропозиції надав файл «Договірна ціна.pdf» в якому Локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-4 на обладнання басейну Капітальний ремонт басейну Розділ 2 Трубопроводи та арматура в пункті 55 зазначено кількість труб PN-16 PVС-Г діаметром 32 мм в кількості 4 метри. Тобто фактично учасником не враховано 40 м труб відповідного діаметру чим порушено умови тендерної документації, що визначені Технічним завданням.
Враховуючи Статтю 5 Закон України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, вимагаємо у відповідності до п. 2 Статті 31 оприлюднити відповідну інформацію про невідповідність тендерної пропозиції ПП ІНТЕР-БУД-ІНВЕСТ, незалежно та обґрунтовано підійти до оцінки документації, яка надається учасником.
Підсумовуючи наведене, вважаємо, що замовник застосував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій та порушив принципи здійснення публічних закупівель передбачених Статтею 5 Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі чим було порушено наші законні інтереси, як Учасника процедури закупівлі.
Можливо дані порушення були неумисними, і тендерний комітет не помітив даних зауважень, тому ми змушені їх висвітлити для того, щоб замовник прийняв об’єктивне і, головне, законне рішення.
У будь-якому випадку, якщо замовник не надасть відповіді на нашу вимогу ми будем змушені звернутися до Антимонопольного комітету зі скаргою стосовно порушених питань.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога басейн.pdf 18.08.2021 23:41
- Протокол.pdf 20.08.2021 14:14
Дата подачі:
18.08.2021 23:41
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення відхилити вимогу, подану від учасника закупівлі ПП «ТЕГЕРАН», як таку, що не відповідає нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено