• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт будівлі КНС «Лівобережна» (Інв. № 1228/1 К), за адресою: 02125, м. Київ, просп. Визволителів, 2)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Торги не відбулися

4 041 912.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 419.12 UAH
Період оскарження: 20.07.2021 17:10 - 02.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

внесення змін до тексту тендерної документації

Номер: fbcc5226f538484db29ee3f406c52cac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-20-004575-c.c1
Назва: внесення змін до тексту тендерної документації
Вимога:
Необхідність внесення змін до тексту тендерної документації через невідповідність вимогам, а також надання роз'яснень.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Порядок визначення предмету закупівлі (далі – Порядок) затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708. Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. (пункт 3 розділу ІІ Порядку). Отже, до поточного ремонту застосовуються правила і норми визначені для будівництва, при цьому поточний ремонт у розумінні Закону віднесений до поняття «послуги» виключно для визначення вартісних меж при проведенні відповідної процедури закупівлі, у зв’язку з чим вважаємо внесення відповідних змін у тендерну документацію у цій частині недоцільним. З метою уникнення дестабілізації роботи ПрАТ «АК «Київводоканал, яка може призвести до непоправних наслідків, під час формування тендерної документації Товариством було передбачено всі ризики невиконання або недовиконання у повному обсязі робіт з поточного ремонту. Так, відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з наведених кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому перелік документів, які надаються учасниками на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям Законом та іншими нормативно-правовими актами, розробленими на його виконання, не визначений. Таким чином, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та способу його використання у відповідній галузі виробництва, замовник самостійно визначає документальне підтвердження відповідності учасників установленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям. Ураховуючи викладене, тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням порядку, установленого Законом, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас у Додаток 4 «Технічна специфікація» тендерної документації будуть внесені зміни в частині деталізації матеріалів та обладнання, що містяться в дефектних актах.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.08.2021 16:04