• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги пов'язані з видачею дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки

Завершена

363 376.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 780.40 UAH
Період оскарження: 30.06.2017 17:34 - 28.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА (ВИМОГА) Державного підприємства "Миколаївський експертно-технічний центр Держпраці"

Номер: f1c2c152a44540279713b318d1d587f3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-30-001814-b.c1
Назва: СКАРГА (ВИМОГА) Державного підприємства "Миколаївський експертно-технічний центр Держпраці"
Вимога:
СКАРГА по процедурі закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 7163 – Послуги з технічного огляду та випробувань (Номер у ЦБД UA-2017-06-30-001814-b), Замовник (організатор) Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» (в особі регіональної філії «Одеська залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця») - Послуги пов'язані з видачею дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки – Лот № 2 Послуги, пов'язані з видачею дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки виробничих підрозділів Миколаївської області, код ЄДРПОУ 40081200 Юридична адреса: 65012, м. Одеса, вул. Пантелеймонівська, 19. СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Державне підприємство «Миколаївський експертно-технічний центр Держпраці» (код ЄДРПОУ 35786786, юр. адреса: 54034, м. Миколаїв, пр.. Миру, 34) ПІДСТАВА подання скарги: оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Замовником Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 191 від 07.08.2017 року про визначення переможця за лотом № 2 Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «УКРТЕХЕКСПЕРТ» (код ЄДРПОУ 32296072, юр.адреса: 01033, м. Київ, вул.. Саксаганського, 6. Детально вивчивши умови тендерної документації Замовника та викладені учасником – переможцем документи, ДП «Миколаївський ЕТЦ» вважає, що рішення про визначення переможцем ТОВ «НВП «Уктехексперт» було прийнято із порушенням норм діючого законодавства, а саме: ст.ст. 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації. Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації Учасник, окрім іншого , подає у складі тендерної пропозиції: - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників (наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів). 1. Згідно пункту 4 Розділу 5 Тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції повинен подати наступні довідки в довільній формі: -«4.3. про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі… не притягувалась до відповідальності за корупційні правопорушення у сфері державних закупівель»; - «4.6. про те, що службова (посадова особа учасника, яку уповноважено підписувати договір, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Тому, Учасник на виконання вимоги зазначених вимог тендерної документації та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» повинен надати зазначену інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її використання)про відсутність зазначених підстав. Згідно пропозиції учасника ТОВ «НВП «УКРТЕХЕКСПЕРТ», на підтвердження повноважень посадової особи щодо підпису тендерної документації надано витяг з протоколу Загальних зборів учасників ТОВ «НВП «УКРТЕХЕКСПЕРТ» від 31.05.2005 року № 8, згідно якого уповноваженою особою щодо підписання тендерної пропозиції є ТОЛМАЧОВ Віктор Васильович, якого прийнято на посаду директора товариства «з виконанням обов’язків головного бухгалтера та з наданням права підпису договорів загальною вартістю не більше 1 000 000,00 грн. Проте, зазначені довідки (по пункту 4.3. та п. 4.6.), надані учасником підписані не повноважною особою, повноваження якої щодо підписання тендерної пропозиції жодним чином не визначені в пропозиції учасника. А, отже, вважається, що зазначена інформація учасником не подана у складі тендерної пропозиції – тобто учасник не надав підтвердження відповідності вимогам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Таким же чином, надані учасником у складі тендерної пропозиції розрахунки, місять підпис невизначеної особи, при цьому не зазначено навіть посаду особи, що здійснила та підписала розрахунки вартості експертизи. 3. Згідно пункту 5.6. Тендерної документації, учасник у складі своє тендерної пропозиції повинен надати «розрахунок вартості послуг по кожному лоту окремо (без ПДВ, з ПДВ), виконаний відповідно Постанові Кабінету Міністрів України від 4 листопада 2009 року № 1251 «Про затвердження порядку визначення граничного розміру тарифу на проведення експертизи стану безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання». Додатком 1 визначено, що розрахунки повинно бути зроблено по кожному виробничому підрозділу окремо. ТОВ «НВП «УКРТЕХЕКСПЕРТ» надано розрахунки, в яких містяться помилки щодо визначення кількості заявлених видів робіт. Так, в розрахунках по позиціям №2 (ВП «Рейкозварювальний потяг «Первомайськ-на-Бузі»), №3 (ВП «Миколаївська дистанція колій»), №4 (ВП «Снігурівська колійна машинна станція»), №5 (ВП «Вознесенська колійна машинна станція») невірно (не у відповідності до нормативно-правових актів, а саме: постанов КМУ № 1251, № 1107) визначено кількість робіт по проведенню експертизи машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Так, відповідно до Додатку № 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію машин, механізмів, устаковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011 року пунктом 2 визначено вид робіт: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3 до Порядку…» Натомість Додатком 3 до Порядку машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки поділені за типами . Так, в зазначеному додатку обладнання, яке, згідно Тендерної документації Замовника, є предметом закупівлі, групується наступним чином: - Вантажопідіймальні крани і машини (п. 19); - Технологічні транспортні засоби, що підлягають реєстрації в територіальних органах Держпраці (п. 20); - Посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа (п. 17). Таким чином, проведення експертизи устаткування повинно відбуватись по трьом напрямкам, тобто заявлених робіт по експертизі устаткування – 3 (три) по кожній із перелічених позицій, натомість, ТОВ «НВП»УКРТЕХЕКСПЕРТ» розрахунок зроблено на 1(одну) роботу по кожній із зазначених позицій. 4. Згідно пункту 5.7. Тендерної документації Замовника у складі своєї пропозиції учасник повинен надати Копію документу, виданого Держгірпромнаглядом України, який надає право учаснику торгів проводити експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання та видавати висновки експертизи, або копії документів, що підтверджують можливість застосування принципу мовчазної згоди відповідно Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (копія заяви з описом прийнятих документів та відміткою про дату їх прийняття, копія листа дозвільного органу стосовно строків видачі дозвільних документів). Зазначена вимога учасником – ТОВ «НВП «УКРТЕХЕКСПЕРТ» не виконана, копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, що видаються Держпраці (Держгірпромнаглядом) України не надано. При цьому, звертаємо Вашу увагу, що наданий учасником лист Асоціації незалежних експертів України «УКРТЕХЕКСПЕРТ» про наявність інформації про підприємство в «Реєстрі дозволів» не може підміняти собою дозвільний документ, що видається центральним органом виконавчої влади у відповідній сфері – Держпраці (Держгірпромнаглядом) України. Таким чином, вимоги тендерної документації не виконані. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються , у тому числі за принципами: відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання зловживанням. Натомість, по факту розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця, Замовником зазначені принципи порушено. З огляду на вищезазначене, прийняття рішення про визначення переможцем торгів за лотом № 2 Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничого підприємства «УКТЕХЕКСПЕРТ» та при намір укласти договір з ним договір про закупівлю Послуг з технічного огляду та випробувань (ДК 021:2015 код 7163) є незаконним та таким, що порушує діюче законодавство. ВИМАГАЄМО: Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробничого підприємства «УКТЕХЕКСПЕРТ» як таку, що не відповідає умовам конкурсних торгів та діючому законодавству, та розглянути наступні тендерні пропозиції учасників закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Лист №Пдог07/1518 від 14.08.2017
Статус вимоги: Задоволено