• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція дорожнього покриття по вулиці Довженка в місті Гнівань, Вінницька обл.)

Торги не відбулися

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 000.00 UAH
Період оскарження: 20.07.2021 15:28 - 01.08.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 18a0039a63364efd8d043101b0e99ce8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-20-007771-b.b2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Вих. № ЕІ 24/09-04 Від «22» вересня 2021 року Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 телефон: (044) 251-62-62; факс: (044) 520-03-25 http://www.amc.gov.ua e-mail: slg@amcu.gov.ua Суб’єкт оскарження: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» Код ЄДРПОУ 35110957 Вулиця Пушкіна будинок 74, місто Хмільник Вінницька обл., 22000, e-mail: elitaindustry@gmail.com Замовник, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: Гніванська міська рада Код ЄДРПОУ 04326075 вул. Соборна 64, м. Гнівань, Вінницька обл., 23310 e-mail: miskrada64@ukr.net Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-20-007771-b «Реконструкція дорожнього покриття по вулиці Довженка в місті Гнівань, Вінницька обл.» за кодом 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг) СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції 20 липня 2021 року Гніванською міською радою (надалі за текстом – Замовник), оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-20-007771-b, «Реконструкція дорожнього покриття по вулиці Довженка в місті Гнівань, Вінницька обл.» за кодом 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг) (надалі за текстом – Закупівля), оголошена вартість Закупівлі 2 400 000.00 грн. У Закупівлі прийняли участь: ТОВ «Хмільницька будівельна Компанія» (34680933) ТОВ "ШЛЯХБУД" (03579443); ФОП Акопян Ара Ахтанакович (2798800910); Приватне підприємство «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ» (35110957); 05.08.2021 року відбувся аукціон по Закупівлі. Приватне підприємство «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ» приймає участь у даній закупівлі, шляхом подання тендерної пропозиції у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон) . Протокольним рішенням (протокол) №17/09-05 уповноваженої особи Гніваньської міської ради від 17 вересня 2021року, було відхиллено тендерну пропозицію ПП «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: відсутній атестат про те, що виробництво асфальтобетонної суміші відповідає саме фізико-математичним властивостям асфальтобетонних сумішей вимогам п.5.2, п. 5.3. ДСТУ Б В.2.7-119:20011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови». ПП «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ» (надалі за текстом – Скаржник) не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає його не правомірним та таким, що порушує загальні принципи здійснення публічних закупівель, а крім того, порушує права та законні інтереси ПП «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ». ОБГРУНТУВАННЯ: І. Відповідно вимог пункту 6 Додатку 1 тендерної документації, щодо надання атестату, про те, що виробництво асфальтобетонної суміші відповідає фізико-математичним властивостям асфальтобетонних сумішей вимогам п.5.2., п.5.3 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», подано відповідний Атестат виробництва. У складі тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» подано Атестат виробництва асфальтобетонної суміші, в якому зазначено, що даний атестат засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей згідно технологічного регламенту на приготування асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей на АБЗ ДС-158 забезпечує стабільність процесу виробництва на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови». Варто зазначити, що виробництво асфальтобетонних сумішей відповідає вимогам УСЬОГО ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», усім його пунктам, тобто в тому числі і пунктам 5.2. 5.3., в яких зазначено: п.5.2 Вимоги до складу суміші п. 5.3 Вимоги до властивостей асфальтобетонної суміші та асфальтобетону 5.3.1 Вимоги до фізико-механічних властивостей асфальтобетону встановлюють в залежності від районування території України за кліматичними умовами роботи асфальтобетонного покриття відповідно до класу суміші, виду, групи, типу, марки асфальтобетону і місця його застосування у конструкції дорожнього одягу. Районування території України за кліматичними умовами роботи асфальтобетонного покриття наведено у додатку А. Показники фізико-механічних властивостей гарячої щільної асфальтобетонної суміші і асфальтобетону відповідають вимогам таблиць 8 і 9, а холодних - вимогам таблиці 10. Показники фізико-механічних властивостей гарячої пористої і високопористої сумішей і асфальтобетону відповідають вимогам таблиці 11. Тобто поданий у складі тендерної пропозиції Атестат виробництва асфальтобетонної суміші в якому зазначено, відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови» - відповідає вимогам п.6. Додатку 1 тендерної документації. Варто зазначити, що подана для участі у відкритих торгах тендерна пропозиція учасника ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» повністю відповідає кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації Замовника. Підтверджує технічні та кваліфікаційні можливості належно і у повній мірі виконати роботи, що є предметом закупівлі. З урахування зазначеного вбачаються неправомірні дії Замовника шляхом прийняття ним рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ», порушення основних принципів публічних закупівель: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2021-07-20-007771-b, «Реконструкція дорожнього покриття по вулиці Довженка в місті Гнівань, Вінницька обл.» за кодом 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг) . 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення №17/09-05 від 17.09.2021, про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЕЛIТА-IНДУСТРIАЛ». Директор ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» ____________ГЕВОРГЯН АКОБ АНАНІКОВИЧ «24» вересня 2021 року
Дата розгляду скарги: 07.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.09.2021 10:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.10.2021 12:40
Автор: ПП"ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ", Геворгян Акоб Ананікович +380978254202 elitaindustry@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

скарга на неправомірне рішення Замовника

Номер: d78effa1acbb4421ba9174ccc49f9f1f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-20-007771-b.b1
Назва: скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АКОПЯН АРА АХТАНАКОВИЧ 23310, Вінницька область, Тиврівський район, м. Гнівань, вул. Сагайдачного, буд.20 кв.13 Реєстраційний номер облікової картки платника податків 2798800910 р/р 26007055352765 ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 302689 __________________________________________________________ _тел. 097-67-47-448 Вих.№ _________ від ___________________ 2019 р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа - підприємець Акопян Ара Ахтанакович 23310, Вінницька область, Тиврівський район, м. Гнівань, вул. Сагайдачного, буд.20 кв.13 Реєстраційний номер облікової картки платника податку 2798800910 тел. 097-67-47-448 Замовник: Гніванська міська рада Код ЄДРПОУ: 04326075 Місцезнаходження: 23310, Україна , Вінницька обл., Тиврівський район, місто Гнівань, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 64 Телефон: +380979364667 E-mail: miskrada64@ukr.net Процедура закупівлі, що оскаржується: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція дорожнього покриття по вулиці Довженка в місті Гнівань, Вінницька обл.) Закупівля: UA-2021-07-20-007771-b СКАРГА на рішення Замовника про визначення переможця Гніванська міська рада проводить процедуру закупівлі (відкриті торги) № UA-2021-07-20-007771-b . ФОП Акопян Ара Ахтанакович приймав участь у даній закупівлі, шляхом подання тендерної пропозиції у відповідності до вимог Тендерної документації. Рішенням уповноваженої особи Гніванської міської ради від 12 серпня 2021 р. (протокол №12/08-02) визначено переможцем закупівлі № UA-2021-07-20-007771-b по предмету –« Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція дорожнього покриття по вулиці Довженка в місті Гнівань, Вінницька обл.) - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ" (ЄДРПОУ 35110957). ФОП Акопян А.А. з таким рішенням Замовника не погоджується та вважає його таким що не відповідає вимогам Закону України «Про Публічні Закупівлі». Суб’єкт оскарження, ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця вважає, що рішення про визначення переможцем процедури закупівлі прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України, внаслідок чого порушені права Скаржника, як учасника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Відповідно, оскаржуване рішення Замовника, підлягає скасуванню ОБГРУНТУВАННЯ ПОРУШЕНЬ ДОПУЩЕНИХ ЗАМОВНИКОМ ПРИ ПРИЙНЯТТІ РІШЕННЯ Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначає, основні принципи здійснення закупівель, зокрема: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі Відповідно до п. 31-32 ст. 1 Закону передбачено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Так ч. 1 ст. 29 Закону передбачено, що оцінка тендерних пропозицій /пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації /оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Частиною 9 цієї статті визначено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно п.1 ч.1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо ) учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону та у випадку, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (ч. 2 ст. 31 Закону). Тендерна пропозиція ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» не відповідає вимогам Тендерної документації (далі-ТД) та повинна бути відхилена з огляду на наступне. Згідно вимог п. 7 частини 4 Додатку 1 до ТД, Учасник у складі пропозиції повинен надати завірену копію свідоцтва про повірку вагового дозатору. В складі пропозиції учасник надав pdf. файл під назвою «свідоцтва вагових дозаторів», в якому міститься незавірена копія такого свідоцтва, зображення якої свідчить про виправлення інформації. Більш того, дані свідоцтва про повірку вагових дозаторів не мають відношення до асфальтобетонного заводу, з якого учасник планує поставляти асфальтобетонну суміш, під час виконання робіт за даним предметом закупівлі. В складі пропозиції учасник надав договір поставки асфальтобетонної суміші №1 від 01.04.2021 р., укладений між учасником та ТОВ «КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС-АЛЬФА», та атестат виробництва асфальтобетонної суміші виданий ТОВ «КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС-АЛЬФА» яким засвідчено стан виробництва суміші на асфальтозмішувальній установці ДС-158, яка знаходиться за адресою Вінницька область, Калинівський район, м. Калинівка. Учасник надав в складі пропозиції незавірені сканкопії свідоцтв про повірку вагових дозаторів № 220/848, 220/849,220/850. Проте, дані вагові дозатори улаштовані на асфальтозмішувальній установці, яка належить ФОП Аветісян А.А. та знаходиться за адресою Вінницька область, Тульчинський район, с. Суворівка. До скарги додаю сканкопію Договору про надання послуг №7391 від 30.06.2021 р. разом із вказаними вище свідоцтвами про повірку вагових дозаторів. Даний договір був наданий ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» в складі тендерної пропозиції в процедурі закупівлі № UA-2021-07-20-005754-b. Відтак, учасник не надав в складі пропозиції свідоцтва про повірку вагових дозаторів, які влаштовані на асфальтозмішувальній установці що належить ТОВ «КОМПАНІЯ «АЛЬЯНС-АЛЬФА», який буде поставляти асфальтобетонну суміш для виконання робіт за даним предметом закупівлі. Згідно вимог пункту 6 частини 4 додатку 1 до ТД, Учасник у складі пропозиції необхідно надати завірену копію атестату, про те, що виробництво асфальтобетонної суміші відповідає фізико-математичним властивостям асфальтобетонних сумішей вимогам п. 5.2, п. 5.3 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови». Учасник не давав завірену копію атестату , про те, що виробництво асфальтобетонної суміші відповідає фізико-математичним властивостям асфальтобетонних сумішей вимогам п. 5.2, п. 5.3 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови». В складі пропозиції учасником надано копію Атестату, який засвідчує, що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей забезпечує стабільність процесу виробництва, а не відповідає фізико-математичним властивостям асфальтобетонних сумішей. Згідно вимог п.8 ч.4 додатку 1 до ТД, Замовник вимагав надати Довідку про наявність асфальтобетонного заводу, із зазначенням інформації про місцезнаходження АБЗ (адреса), тип/марку АБЗ, правові підстави використання (власний та/або орендований та/або договір постачання/купівлі-продажу асфальтобетону). В складі пропозиції учасником надано довідку №ЕІ-30/07/21-23 від 30.07.2021 р., яка не містить інформації про місцезнаходження АБЗ. Не відхиливши тендерну пропозицію ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» Уповноважена особа порушила основні принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» (далі-Закон) та упереджено визначила переможця, пропозиція якого підлягає до відхилення. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі UA-2021-07-20-007771-b на предмет закупівлі: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція дорожнього покриття по вулиці Довженка в місті Гнівань, Вінницька обл.) 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 12 серпня 2021 р. (протокол №12/08-02) про визначення переможцем закупівлі №UA-2021-07-20-007771-b ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» Фізична особа-підприємець ____________ Акопян А.А.
Дата розгляду скарги: 03.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2021 17:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.09.2021 13:43
Дата виконання рішення Замовником: 17.09.2021 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Гніванська міська рада повідомляє: на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20554-р/пк-пз від 09.09.2021, Замовник прийняв рішення (протокол додається) щодо скасування рішень про визначення приватного підприємства "ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ" переможцем процедури закупівлі — "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Реконструкція дорожнього покриття по вулиці Довженка в місті Гнівань, Вінницька обл.)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-20-007771-b. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20554-р/пк-пз від 09.09.2021 виконано Замовником.
Автор: Фізична особа - підприємець Акопян Ара Ахтанакович, Акопян Ара Ахтанакович 380976747448 innashatkovskaja33@gmail.com