Надання послуг із розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади з метою продажу права власності на земельну ділянку на конкурентних засадах (земельних торгах) (5 Лотів)
ЛОТ 1 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,0950га за адресою м.Чернівці, вул.Сторожинецька,89-А, Чернівецької області, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (код 02.10)) код ДК 021:2015: 70320000-0 Послуги з надання в оренду чи продажу земельних ділянок, очікувана вартість 7000,00грн.;
ЛОТ 2 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1590га за адресою м.Чернівці, вул.Йозефа Шумпетера,1, Чернівецької області, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (код 02.10)) код ДК 021:2015: 70320000-0 Послуги з надання в оренду чи продажу земельних ділянок, очікувана вартість 10000,00грн.;
ЛОТ 3 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1400га за адресою м.Чернівці, вул.Галицький шлях,3-Г, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов'язаної з отриманням прибутку) (код 03.10)) код ДК 021:2015: 70320000-0 Послуги з надання в оренду чи продажу земельних ділянок, очікувана вартість 10000,00грн.;
ЛОТ 4 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1400га за адресою м.Чернівці, вул.Галицький шлях,3-В, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов’язаної з отриманням прибутку) (код 03.10)) код ДК 021:2015: 70320000-0 Послуги з надання в оренду чи продажу земельних ділянок, очікувана вартість 10000,00грн.;
ЛОТ 5 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,2200га за адресою м.Чернівці, вул.Південно-Кільцева,6-В, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код 03.07) код ДК 021:2015: 70320000-0 Послуги з надання в оренду чи продажу земельних ділянок, очікувана вартість 10000,00грн.
Період оскарження:20.07.2021 15:26 - 26.07.2021 13:01
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА
про скасування рішень про дискваліфікацію учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича та про визнання переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b ТОВ «Глобус КО» по лотах №№ 1, 3, 4 та 5
Номер:dd24b4edcffc4a549b2f55912457b100
Пов'язана кваліфікація:ФОП "МАНІЛІЧ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ", UA-EDR 2345704438
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-20-007726-b.a4
Назва:ВИМОГА
про скасування рішень про дискваліфікацію учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича та про визнання переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b ТОВ «Глобус КО» по лотах №№ 1, 3, 4 та 5
Вимога:
20 липня 2021 року Департаментом урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради було оприлюднено оголошено з ідентифікатором 2021-07-20-007726-b про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Надання послуг із розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади з метою продажу права власності на земельну ділянку на конкурентних засадах (земельних торгах) у складі 5 Лотів (надалі – оголошення 2021-07-20-007726-b).
Дана закупівля включала в себе 5 лотів, а саме:
ЛОТ 1 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,0950га за адресою м.Чернівці, вул.Сторожинецька,89-А, Чернівецької області, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (код 02.10) з очікуваною вартістю 7000,00 грн.;
ЛОТ 2 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1590га за адресою м.Чернівці, вул.Йозефа Шумпетера,1, Чернівецької області, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (код 02.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 3 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1400га за адресою м.Чернівці, вул.Галицький шлях,3-Г, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов'язаної з отриманням прибутку) (код 03.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 4 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1400га за адресою м.Чернівці, вул.Галицький шлях,3-В, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов’язаної з отриманням прибутку) (код 03.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 5 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,2200га за адресою м.Чернівці, вул.Південно-Кільцева,6-В, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код 03.07) з очікуваною вартістю 10000,00 грн..
Згідно з умовами проведення закупівлі критерієм визначення переможця є найбільш економічно вигідна ціна виконання робіт за складання передбачених у оголошенні про проведення закупівлі проектів землеустрою.
За результатами проведення електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b визначений ФОП Маніліч Валентин Михайлович, який запропонував виготовлення проектів землеустрою за нижчу ціну порівняно з пропозиціями іншого учасника електронного аукціону – ТВ «Глобал КО».
В подальшому, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
05.08.2021 року у результаті розгляду пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b, як учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами електронного аукціону уповноваженою особою з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галиною Василівною були прийняті рішення у формі протоколів про відхилення пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 даної закупівлі з тих підстав, що нібито: «довідка про відповідність учасниками технічним, якісним, кількісним характеристикам від 26.07.2021 року № 07/21-11 не відповідає вимогам до кваліфікації (Додаток № 3 до Оголошення) на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками технічним і технологічним забезпеченням.»
У зв’язку із відхиленням найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича з наведенням вище вказаних підстав переможцем процедури спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 став другий учасник ТОВ «Глобус КО», який запропонував найменш економічно вигідну пропозицію по виготовленню проектів землеустрою, що було предметом закупівлі.
Проте дане рішення від 05.08.2021 року про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b та, як наслідок рішення від 05.08.2021 року про визнання переможцем процедури закупівлі по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b та про намір укласти з ним відповідні договори є очевидно безпідставним, необґрунтованим та протиправним з огляду на таке:
І. Процедура проведення спрощених закупівель регламентована статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 2 статті 14 зазначеного закону визначено хронологічний порядко проведення спрощеної закупівлі, який складається з таких етапів: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; подання пропозицій учасниками; проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема шляхом встановлення одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Проте безпосередньо у змісті оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів не зазначено жодних вимог відносно кваліфікаційних критеріїв учасників даної процедури, не зроблено посилання або навіть згадування про необхідність дотримання будь-яких кваліфікаційних критеріїв учасниками процедури та не зроблено посилання на додаток № 3 до оголошення, що усуває можливість для прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника внаслідок ненадання документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
ІІ. В додатках № 3 до оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів Довідку (у довільній формі) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (в разів використання) – на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням.
Прошу врахувати, що у змісті оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів та у змісті додатків до цих оголошень відсутні вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі конкретних найменувань або видів обладнання, перелік необхідної матеріально-технічної бази та технологій, які б перебували у володіння (у власності або на підставі договору оренди). Крім того зміст оголошень про проведення спрощеної закупівлі і додатків до нього жодним чином не визначають терміни «необхідне технічне і технологічне забезпечення» . Водночас статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність «необхідного технічного і технологічного забезпечення» не передбачена у якості можливих кваліфікаційних вимог, що можуть бути висунуті до учасника закупівлі, натомість даною нормою спеціального законодавства у сфері публічних закупівель до складу можливих кваліфікаційних критеріїв учасників віднесено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
В даному контексті слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» передбачений обов’язок Замовника оприлюднити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством у випадку встановлення кваліфікаційних критеріїв, які передбачені, зокрема, статтею 16 цього закону.
В додатку № 3 до оголошень про проведення процедури спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b по лотах №№ 1,3,4 та 5 у якості документу в підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам визначено: «Довідку (у довільній формі) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (в разів використання) – на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням.» Як зазначено вище дані оголошення про спрощену закупівлю та додатки до нього не визначають видів, найменування та кількості обладнання чи технологій чи матеріально-технічної бази, або переліків і кількості необхідного технічного і технологічного забезпечення, яке має бути зазначено у передбаченій додатком № 3 до оголошення довідці. Також оголошення і додатки до нього не містять вимоги зазначення у довідці довільної форми на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням вимоги про наведення у будь-якій формі переліку та/або кількості наявного у учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій або технічного і технологічного забезпечення.
Відтак надаючи такі довідки в довільній формі, у змісті якої чітко зазначено, що: «Фізична особа-підприємець Маніліч Валентин Михайлович забезпечений досвідом, необхідним обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідних для виконання робіт у сфері землеустрою у визначені строки та у відповідності до законодавства» учасник процедури закупівлі ФОП Маніліч Валентин Михайлович в повному обсязі підтверджує № 3 до оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b у відповідності до вимог і форми, що визначені додатками № 3 до даних оголошень про відповідність наявного у нього технічного і технологічного забезпечення вимогам законодавства, а саме Вимогам до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою, які затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 11.04.2013 року № 255, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2013 р. за № 694/23226.
У зв’язку із цим рішення від 05.08.2021 року уповноваженої особи з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галини Василівни у формі протоколів про відхилення пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 даної закупівлі з тих підстав, що нібито: «довідка про відповідність учасниками технічним, якісним, кількісним характеристикам від 26.07.2021 року № 07/21-11 не відповідає вимогам до кваліфікації (Додаток № 3 до Оголошення) на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками технічним і технологічним забезпеченням.» є помилковими та такими, що суперечать змісту оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b з додатками до них та вимогам статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У результаті незаконної дискваліфікації ФОП Маніліча Валентина Михайловича, як учасника закупівлі, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 рішеннями від 05.08.2021 року уповноваженої особи з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галини Василівни переможцем процедури закупівлі за лотами №№ 1, 3, 4 та 5 безпідставно було визнано ТОВ «Глобус КО», яке надало найменш економічно вигідну пропозицію, що суперечить основному і єдиному критерію визначення переможця даної закупівлі та завдає майнових збитків місцевому бюджету і територіальній громаді міста Чернівці, незаконно надає перевагу одному із учасників даної конкурентної процедури та порушує права і законні інтереси іншого учасника, яким є ФОП Маніліч Валентин Михайлович.
Законним і справедливим усуненням даної помилки та порушення буде скасування рішень про відхилення пропозицій по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 цієї закупівлі учасника ФОП Маніліча В
Опис причини скасування:ФОП Маніліч Валентин Михайлович відкликає вимогу у зв'язку з новими обставинами.
Дата скасування:11.08.2021 16:07
ad4b2f20747242e289bad2766e6aa230
cancelled
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА
про скасування рішень про дискваліфікацію учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича та про визнання переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b ТОВ «Глобус КО» по лотах №№ 1, 3, 4 та 5
Номер:7aa1ecb5da7243f5aaff352fc734adac
Пов'язана кваліфікація:ФОП "МАНІЛІЧ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ", UA-EDR 2345704438
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-20-007726-b.a3
Назва:ВИМОГА
про скасування рішень про дискваліфікацію учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича та про визнання переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b ТОВ «Глобус КО» по лотах №№ 1, 3, 4 та 5
Вимога:
20 липня 2021 року Департаментом урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради було оприлюднено оголошено з ідентифікатором 2021-07-20-007726-b про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Надання послуг із розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади з метою продажу права власності на земельну ділянку на конкурентних засадах (земельних торгах) у складі 5 Лотів (надалі – оголошення 2021-07-20-007726-b).
Дана закупівля включала в себе 5 лотів, а саме:
ЛОТ 1 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,0950га за адресою м.Чернівці, вул.Сторожинецька,89-А, Чернівецької області, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (код 02.10) з очікуваною вартістю 7000,00 грн.;
ЛОТ 2 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1590га за адресою м.Чернівці, вул.Йозефа Шумпетера,1, Чернівецької області, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (код 02.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 3 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1400га за адресою м.Чернівці, вул.Галицький шлях,3-Г, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов'язаної з отриманням прибутку) (код 03.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 4 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1400га за адресою м.Чернівці, вул.Галицький шлях,3-В, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов’язаної з отриманням прибутку) (код 03.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 5 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,2200га за адресою м.Чернівці, вул.Південно-Кільцева,6-В, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код 03.07) з очікуваною вартістю 10000,00 грн..
Згідно з умовами проведення закупівлі критерієм визначення переможця є найбільш економічно вигідна ціна виконання робіт за складання передбачених у оголошенні про проведення закупівлі проектів землеустрою.
За результатами проведення електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b визначений ФОП Маніліч Валентин Михайлович, який запропонував виготовлення проектів землеустрою за нижчу ціну порівняно з пропозиціями іншого учасника електронного аукціону – ТВ «Глобал КО».
В подальшому, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
05.08.2021 року у результаті розгляду пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b, як учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами електронного аукціону уповноваженою особою з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галиною Василівною були прийняті рішення у формі протоколів про відхилення пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 даної закупівлі з тих підстав, що нібито: «довідка про відповідність учасниками технічним, якісним, кількісним характеристикам від 26.07.2021 року № 07/21-11 не відповідає вимогам до кваліфікації (Додаток № 3 до Оголошення) на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками технічним і технологічним забезпеченням.»
У зв’язку із відхиленням найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича з наведенням вище вказаних підстав переможцем процедури спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 став другий учасник ТОВ «Глобус КО», який запропонував найменш економічно вигідну пропозицію по виготовленню проектів землеустрою, що було предметом закупівлі.
Проте дане рішення від 05.08.2021 року про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b та, як наслідок рішення від 05.08.2021 року про визнання переможцем процедури закупівлі по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b та про намір укласти з ним відповідні договори є очевидно безпідставним, необґрунтованим та протиправним з огляду на таке:
І. Процедура проведення спрощених закупівель регламентована статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 2 статті 14 зазначеного закону визначено хронологічний порядко проведення спрощеної закупівлі, який складається з таких етапів: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; подання пропозицій учасниками; проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема шляхом встановлення одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Проте безпосередньо у змісті оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів не зазначено жодних вимог відносно кваліфікаційних критеріїв учасників даної процедури, не зроблено посилання або навіть згадування про необхідність дотримання будь-яких кваліфікаційних критеріїв учасниками процедури та не зроблено посилання на додаток № 3 до оголошення, що усуває можливість для прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника внаслідок ненадання документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
ІІ. В додатках № 3 до оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів Довідку (у довільній формі) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (в разів використання) – на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням.
Прошу врахувати, що у змісті оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів та у змісті додатків до цих оголошень відсутні вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі конкретних найменувань або видів обладнання, перелік необхідної матеріально-технічної бази та технологій, які б перебували у володіння (у власності або на підставі договору оренди). Крім того зміст оголошень про проведення спрощеної закупівлі і додатків до нього жодним чином не визначають терміни «необхідне технічне і технологічне забезпечення» . Водночас статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність «необхідного технічного і технологічного забезпечення» не передбачена у якості можливих кваліфікаційних вимог, що можуть бути висунуті до учасника закупівлі, натомість даною нормою спеціального законодавства у сфері публічних закупівель до складу можливих кваліфікаційних критеріїв учасників віднесено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
В даному контексті слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» передбачений обов’язок Замовника оприлюднити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством у випадку встановлення кваліфікаційних критеріїв, які передбачені, зокрема, статтею 16 цього закону.
В додатку № 3 до оголошень про проведення процедури спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b по лотах №№ 1,3,4 та 5 у якості документу в підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам визначено: «Довідку (у довільній формі) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (в разів використання) – на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням.» Як зазначено вище дані оголошення про спрощену закупівлю та додатки до нього не визначають видів, найменування та кількості обладнання чи технологій чи матеріально-технічної бази, або переліків і кількості необхідного технічного і технологічного забезпечення, яке має бути зазначено у передбаченій додатком № 3 до оголошення довідці. Також оголошення і додатки до нього не містять вимоги зазначення у довідці довільної форми на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням вимоги про наведення у будь-якій формі переліку та/або кількості наявного у учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій або технічного і технологічного забезпечення.
Відтак надаючи такі довідки в довільній формі, у змісті якої чітко зазначено, що: «Фізична особа-підприємець Маніліч Валентин Михайлович забезпечений досвідом, необхідним обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідних для виконання робіт у сфері землеустрою у визначені строки та у відповідності до законодавства» учасник процедури закупівлі ФОП Маніліч Валентин Михайлович в повному обсязі підтверджує № 3 до оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b у відповідності до вимог і форми, що визначені додатками № 3 до даних оголошень про відповідність наявного у нього технічного і технологічного забезпечення вимогам законодавства, а саме Вимогам до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою, які затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 11.04.2013 року № 255, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2013 р. за № 694/23226.
У зв’язку із цим рішення від 05.08.2021 року уповноваженої особи з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галини Василівни у формі протоколів про відхилення пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 даної закупівлі з тих підстав, що нібито: «довідка про відповідність учасниками технічним, якісним, кількісним характеристикам від 26.07.2021 року № 07/21-11 не відповідає вимогам до кваліфікації (Додаток № 3 до Оголошення) на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками технічним і технологічним забезпеченням.» є помилковими та такими, що суперечать змісту оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b з додатками до них та вимогам статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У результаті незаконної дискваліфікації ФОП Маніліча Валентина Михайловича, як учасника закупівлі, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 рішеннями від 05.08.2021 року уповноваженої особи з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галини Василівни переможцем процедури закупівлі за лотами №№ 1, 3, 4 та 5 безпідставно було визнано ТОВ «Глобус КО», яке надало найменш економічно вигідну пропозицію, що суперечить основному і єдиному критерію визначення переможця даної закупівлі та завдає майнових збитків місцевому бюджету і територіальній громаді міста Чернівці, незаконно надає перевагу одному із учасників даної конкурентної процедури та порушує права і законні інтереси іншого учасника, яким є ФОП Маніліч Валентин Михайлович.
Законним і справедливим усуненням даної помилки та порушення буде скасування рішень про відхилення пропозицій по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 цієї закупівлі учасника ФОП Маніліча В
Опис причини скасування:ФОП Маніліч Валентин Михайлович відкликає вимогу у зв'язку з новими обставинами.
Дата скасування:11.08.2021 16:07
0177b3e90fde4e41a5a88e5560567104
cancelled
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА
про скасування рішень про дискваліфікацію учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича та про визнання переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b ТОВ «Глобус КО» по лотах №№ 1, 3, 4 та 5
Номер:33dfff95ecea49e88b74f6ca7268d4d8
Пов'язана кваліфікація:ФОП "МАНІЛІЧ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ", UA-EDR 2345704438
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-20-007726-b.a2
Назва:ВИМОГА
про скасування рішень про дискваліфікацію учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича та про визнання переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b ТОВ «Глобус КО» по лотах №№ 1, 3, 4 та 5
Вимога:
20 липня 2021 року Департаментом урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради було оприлюднено оголошено з ідентифікатором 2021-07-20-007726-b про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Надання послуг із розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади з метою продажу права власності на земельну ділянку на конкурентних засадах (земельних торгах) у складі 5 Лотів (надалі – оголошення 2021-07-20-007726-b).
Дана закупівля включала в себе 5 лотів, а саме:
ЛОТ 1 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,0950га за адресою м.Чернівці, вул.Сторожинецька,89-А, Чернівецької області, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (код 02.10) з очікуваною вартістю 7000,00 грн.;
ЛОТ 2 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1590га за адресою м.Чернівці, вул.Йозефа Шумпетера,1, Чернівецької області, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (код 02.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 3 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1400га за адресою м.Чернівці, вул.Галицький шлях,3-Г, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов'язаної з отриманням прибутку) (код 03.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 4 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1400га за адресою м.Чернівці, вул.Галицький шлях,3-В, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов’язаної з отриманням прибутку) (код 03.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 5 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,2200га за адресою м.Чернівці, вул.Південно-Кільцева,6-В, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код 03.07) з очікуваною вартістю 10000,00 грн..
Згідно з умовами проведення закупівлі критерієм визначення переможця є найбільш економічно вигідна ціна виконання робіт за складання передбачених у оголошенні про проведення закупівлі проектів землеустрою.
За результатами проведення електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b визначений ФОП Маніліч Валентин Михайлович, який запропонував виготовлення проектів землеустрою за нижчу ціну порівняно з пропозиціями іншого учасника електронного аукціону – ТВ «Глобал КО».
В подальшому, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
05.08.2021 року у результаті розгляду пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b, як учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами електронного аукціону уповноваженою особою з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галиною Василівною були прийняті рішення у формі протоколів про відхилення пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 даної закупівлі з тих підстав, що нібито: «довідка про відповідність учасниками технічним, якісним, кількісним характеристикам від 26.07.2021 року № 07/21-11 не відповідає вимогам до кваліфікації (Додаток № 3 до Оголошення) на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками технічним і технологічним забезпеченням.»
У зв’язку із відхиленням найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича з наведенням вище вказаних підстав переможцем процедури спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 став другий учасник ТОВ «Глобус КО», який запропонував найменш економічно вигідну пропозицію по виготовленню проектів землеустрою, що було предметом закупівлі.
Проте дане рішення від 05.08.2021 року про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b та, як наслідок рішення від 05.08.2021 року про визнання переможцем процедури закупівлі по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b та про намір укласти з ним відповідні договори є очевидно безпідставним, необґрунтованим та протиправним з огляду на таке:
І. Процедура проведення спрощених закупівель регламентована статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 2 статті 14 зазначеного закону визначено хронологічний порядко проведення спрощеної закупівлі, який складається з таких етапів: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; подання пропозицій учасниками; проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема шляхом встановлення одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Проте безпосередньо у змісті оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів не зазначено жодних вимог відносно кваліфікаційних критеріїв учасників даної процедури, не зроблено посилання або навіть згадування про необхідність дотримання будь-яких кваліфікаційних критеріїв учасниками процедури та не зроблено посилання на додаток № 3 до оголошення, що усуває можливість для прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника внаслідок ненадання документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
ІІ. В додатках № 3 до оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів Довідку (у довільній формі) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (в разів використання) – на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням.
Прошу врахувати, що у змісті оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів та у змісті додатків до цих оголошень відсутні вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі конкретних найменувань або видів обладнання, перелік необхідної матеріально-технічної бази та технологій, які б перебували у володіння (у власності або на підставі договору оренди). Крім того зміст оголошень про проведення спрощеної закупівлі і додатків до нього жодним чином не визначають терміни «необхідне технічне і технологічне забезпечення» . Водночас статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність «необхідного технічного і технологічного забезпечення» не передбачена у якості можливих кваліфікаційних вимог, що можуть бути висунуті до учасника закупівлі, натомість даною нормою спеціального законодавства у сфері публічних закупівель до складу можливих кваліфікаційних критеріїв учасників віднесено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
В даному контексті слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» передбачений обов’язок Замовника оприлюднити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством у випадку встановлення кваліфікаційних критеріїв, які передбачені, зокрема, статтею 16 цього закону.
В додатку № 3 до оголошень про проведення процедури спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b по лотах №№ 1,3,4 та 5 у якості документу в підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам визначено: «Довідку (у довільній формі) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (в разів використання) – на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням.» Як зазначено вище дані оголошення про спрощену закупівлю та додатки до нього не визначають видів, найменування та кількості обладнання чи технологій чи матеріально-технічної бази, або переліків і кількості необхідного технічного і технологічного забезпечення, яке має бути зазначено у передбаченій додатком № 3 до оголошення довідці. Також оголошення і додатки до нього не містять вимоги зазначення у довідці довільної форми на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням вимоги про наведення у будь-якій формі переліку та/або кількості наявного у учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій або технічного і технологічного забезпечення.
Відтак надаючи такі довідки в довільній формі, у змісті якої чітко зазначено, що: «Фізична особа-підприємець Маніліч Валентин Михайлович забезпечений досвідом, необхідним обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідних для виконання робіт у сфері землеустрою у визначені строки та у відповідності до законодавства» учасник процедури закупівлі ФОП Маніліч Валентин Михайлович в повному обсязі підтверджує № 3 до оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b у відповідності до вимог і форми, що визначені додатками № 3 до даних оголошень про відповідність наявного у нього технічного і технологічного забезпечення вимогам законодавства, а саме Вимогам до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою, які затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 11.04.2013 року № 255, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2013 р. за № 694/23226.
У зв’язку із цим рішення від 05.08.2021 року уповноваженої особи з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галини Василівни у формі протоколів про відхилення пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 даної закупівлі з тих підстав, що нібито: «довідка про відповідність учасниками технічним, якісним, кількісним характеристикам від 26.07.2021 року № 07/21-11 не відповідає вимогам до кваліфікації (Додаток № 3 до Оголошення) на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками технічним і технологічним забезпеченням.» є помилковими та такими, що суперечать змісту оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b з додатками до них та вимогам статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У результаті незаконної дискваліфікації ФОП Маніліча Валентина Михайловича, як учасника закупівлі, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 рішеннями від 05.08.2021 року уповноваженої особи з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галини Василівни переможцем процедури закупівлі за лотами №№ 1, 3, 4 та 5 безпідставно було визнано ТОВ «Глобус КО», яке надало найменш економічно вигідну пропозицію, що суперечить основному і єдиному критерію визначення переможця даної закупівлі та завдає майнових збитків місцевому бюджету і територіальній громаді міста Чернівці, незаконно надає перевагу одному із учасників даної конкурентної процедури та порушує права і законні інтереси іншого учасника, яким є ФОП Маніліч Валентин Михайлович.
Законним і справедливим усуненням даної помилки та порушення буде скасування рішень про відхилення пропозицій по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 цієї закупівлі учасника ФОП Маніліча В
Опис причини скасування:ФОП Маніліч Валентин Михайлович відкликає вимогу у зв'язку з новими обставинами.
Дата скасування:11.08.2021 16:08
dceacca9c294425facab6f1d8de72fa9
cancelled
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога про скасування рішень про дискваліфікацію учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича та про визнання переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b ТОВ «Глобус КО» по лотах №№ 1, 3, 4 та 5
Номер:59afcb9078d845679cf8a6a5a6523ae6
Пов'язана кваліфікація:ФОП "МАНІЛІЧ ВАЛЕНТИН МИХАЙЛОВИЧ", UA-EDR 2345704438
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-20-007726-b.a1
Назва:Вимога про скасування рішень про дискваліфікацію учасника ФОП Маніліча Валентина Михайловича та про визнання переможцем спрощеної закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b ТОВ «Глобус КО» по лотах №№ 1, 3, 4 та 5
Вимога:
20 липня 2021 року Департаментом урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради було оприлюднено оголошено з ідентифікатором 2021-07-20-007726-b про проведення спрощеної закупівлі за предметом: Надання послуг із розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності Чернівецької міської територіальної громади з метою продажу права власності на земельну ділянку на конкурентних засадах (земельних торгах) у складі 5 Лотів (надалі – оголошення 2021-07-20-007726-b).
Дана закупівля включала в себе 5 лотів, а саме:
ЛОТ 1 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,0950га за адресою м.Чернівці, вул.Сторожинецька,89-А, Чернівецької області, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (код 02.10) з очікуваною вартістю 7000,00 грн.;
ЛОТ 2 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1590га за адресою м.Чернівці, вул.Йозефа Шумпетера,1, Чернівецької області, для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об’єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури (код 02.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 3 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1400га за адресою м.Чернівці, вул.Галицький шлях,3-Г, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов'язаної з отриманням прибутку) (код 03.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 4 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,1400га за адресою м.Чернівці, вул.Галицький шлях,3-В, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов’язаної з отриманням прибутку) (код 03.10) з очікуваною вартістю 10000,00 грн.;
ЛОТ 5 - Складання проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, орієнтовною площею 0,2200га за адресою м.Чернівці, вул.Південно-Кільцева,6-В, Чернівецької області, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (код 03.07) з очікуваною вартістю 10000,00 грн..
Згідно з умовами проведення закупівлі критерієм визначення переможця є найбільш економічно вигідна ціна виконання робіт за складання передбачених у оголошенні про проведення закупівлі проектів землеустрою.
За результатами проведення електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b визначений ФОП Маніліч Валентин Михайлович, який запропонував виготовлення проектів землеустрою за нижчу ціну порівняно з пропозиціями іншого учасника електронного аукціону – ТВ «Глобал КО».
В подальшому, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
05.08.2021 року у результаті розгляду пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b, як учасника, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами електронного аукціону уповноваженою особою з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галиною Василівною були прийняті рішення у формі протоколів про відхилення пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 даної закупівлі з тих підстав, що нібито: «довідка про відповідність учасниками технічним, якісним, кількісним характеристикам від 26.07.2021 року № 07/21-11 не відповідає вимогам до кваліфікації (Додаток № 3 до Оголошення) на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками технічним і технологічним забезпеченням.»
У зв’язку із відхиленням найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича з наведенням вище вказаних підстав переможцем процедури спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 став другий учасник ТОВ «Глобус КО», який запропонував найменш економічно вигідну пропозицію по виготовленню проектів землеустрою, що було предметом закупівлі.
Проте дане рішення від 05.08.2021 року про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b та, як наслідок рішення від 05.08.2021 року про визнання переможцем процедури закупівлі по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b та про намір укласти з ним відповідні договори є очевидно безпідставним, необґрунтованим та протиправним з огляду на таке:
І. Процедура проведення спрощених закупівель регламентована статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 2 статті 14 зазначеного закону визначено хронологічний порядко проведення спрощеної закупівлі, який складається з таких етапів: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; подання пропозицій учасниками; проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема шляхом встановлення одного або декількох з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Проте безпосередньо у змісті оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів не зазначено жодних вимог відносно кваліфікаційних критеріїв учасників даної процедури, не зроблено посилання або навіть згадування про необхідність дотримання будь-яких кваліфікаційних критеріїв учасниками процедури та не зроблено посилання на додаток № 3 до оголошення, що усуває можливість для прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника внаслідок ненадання документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.
ІІ. В додатках № 3 до оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів Довідку (у довільній формі) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (в разів використання) – на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням.
Прошу врахувати, що у змісті оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726-b по кожному з 5-ти лотів та у змісті додатків до цих оголошень відсутні вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі конкретних найменувань або видів обладнання, перелік необхідної матеріально-технічної бази та технологій, які б перебували у володіння (у власності або на підставі договору оренди). Крім того зміст оголошень про проведення спрощеної закупівлі і додатків до нього жодним чином не визначають терміни «необхідне технічне і технологічне забезпечення» . Водночас статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність «необхідного технічного і технологічного забезпечення» не передбачена у якості можливих кваліфікаційних вимог, що можуть бути висунуті до учасника закупівлі, натомість даною нормою спеціального законодавства у сфері публічних закупівель до складу можливих кваліфікаційних критеріїв учасників віднесено наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
В даному контексті слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» передбачений обов’язок Замовника оприлюднити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством у випадку встановлення кваліфікаційних критеріїв, які передбачені, зокрема, статтею 16 цього закону.
В додатку № 3 до оголошень про проведення процедури спрощеної закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b по лотах №№ 1,3,4 та 5 у якості документу в підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам визначено: «Довідку (у довільній формі) за підписом керівника/ уповноваженої особи учасника та завіреною печаткою (в разів використання) – на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням.» Як зазначено вище дані оголошення про спрощену закупівлю та додатки до нього не визначають видів, найменування та кількості обладнання чи технологій чи матеріально-технічної бази, або переліків і кількості необхідного технічного і технологічного забезпечення, яке має бути зазначено у передбаченій додатком № 3 до оголошення довідці. Також оголошення і додатки до нього не містять вимоги зазначення у довідці довільної форми на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками необхідними технічним і технологічним забезпеченням вимоги про наведення у будь-якій формі переліку та/або кількості наявного у учасника обладнання, матеріально-технічної бази, технологій або технічного і технологічного забезпечення.
Відтак надаючи такі довідки в довільній формі, у змісті якої чітко зазначено, що: «Фізична особа-підприємець Маніліч Валентин Михайлович забезпечений досвідом, необхідним обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідних для виконання робіт у сфері землеустрою у визначені строки та у відповідності до законодавства» учасник процедури закупівлі ФОП Маніліч Валентин Михайлович в повному обсязі підтверджує № 3 до оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b у відповідності до вимог і форми, що визначені додатками № 3 до даних оголошень про відповідність наявного у нього технічного і технологічного забезпечення вимогам законодавства, а саме Вимогам до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою, які затверджені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 11.04.2013 року № 255, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2013 р. за № 694/23226.
У зв’язку із цим рішення від 05.08.2021 року уповноваженої особи з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галини Василівни у формі протоколів про відхилення пропозицій ФОП Маніліча Валентина Михайловича по лотах №№ 1, 3, 4 та 5 даної закупівлі з тих підстав, що нібито: «довідка про відповідність учасниками технічним, якісним, кількісним характеристикам від 26.07.2021 року № 07/21-11 не відповідає вимогам до кваліфікації (Додаток № 3 до Оголошення) на підтвердження володіння (власність або на підставі договору оренди) учасниками технічним і технологічним забезпеченням.» є помилковими та такими, що суперечать змісту оголошень про проведення спрощеної процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2021-07-20-007726- b з додатками до них та вимогам статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У результаті незаконної дискваліфікації ФОП Маніліча Валентина Михайловича, як учасника закупівлі, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 рішеннями від 05.08.2021 року уповноваженої особи з питань публічних закупівель Департаменту урбаністики та архітектури Чернівецької міської ради Петрик Галини Василівни переможцем процедури закупівлі за лотами №№ 1, 3, 4 та 5 безпідставно було визнано ТОВ «Глобус КО», яке надало найменш економічно вигідну пропозицію, що суперечить основному і єдиному критерію визначення переможця даної закупівлі та завдає майнових збитків місцевому бюджету і територіальній громаді міста Чернівці, незаконно надає перевагу одному із учасників даної конкурентної процедури та порушує права і законні інтереси іншого учасника, яким є ФОП Маніліч Валентин Михайлович.
Законним і справедливим усуненням даної помилки та порушення буде скасування рішень про відхилення пропозицій по лотам №№ 1, 3, 4 та 5 цієї закупівлі учасника ФОП Маніліча В