-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення системи протипожежного захисту об’єкту Вільненський ЗЗСО І-ІІІ ступенів за кодомДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
20.07.2021 13:47 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
дискримінація
Номер:
0fd32364139442c1a78638b6073c9f7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-005561-b.b3
Назва:
дискримінація
Вимога:
Копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупки. Чому саме власний? Законом не заборонено використовувати орендований транспорт. Вимагаємо внести зміни та не обежувати коло учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2021 16:49
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник! Дякуємо Вам за увагу до нашої закупівлі. По даному питанню пояснюємо наступне, що транспорт може бути як власний так і орендований. Якщо транспорт орендований, то треба надати відповідні документи , а саме: копію договору оренди транспортного засобу. Не зважаючи на те що транспорт власний чи орендований, ми будемо розглядати всіх учасників.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінація
Номер:
59594eed2fca431dbe80581e786a1032
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-005561-b.b2
Назва:
дискримінація
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо обстеження є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників.
Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з дефектного акту, що надається у складі оголошення . Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій/пропозицій.
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2021 16:46
Вирішення:
Шановний Учаснику, вимога щодо огляду встановлюється з метою ознайомлення Учасника з об’єктом та визначення більш точних об’ємів та ризиків надання послуг, а не ознайомлення з учасниками. Замовник, зацікавлені і сприяємо в тому, щоб учасники отримали повну інформацію щодо закупівлі (об’єкту, режиму роботи об’єкту, обсягів робіт і таке інше) і склали якісно свою тендерну пропозицію, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану надання послуг, з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Зауважимо, що ця вимога обумовлена особливістю конструкційних характеристик будівель та території об’єкту, що в свою чергу потребує залучення спеціальної техніки та обладнання для роботи на висотах, і додана з метою цільового використання бюджетних коштів та недопущення додаткових витрат. Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, задля якісної підготовки тендерної пропозиції та уникнення безпідставного заниження ціни тендерної пропозиції, через не включення до ціни необхідних робіт, необґрунтованого збільшення строків виконання робіт, ризиків відмови від виконання робіт, ми вважаємо за необхідне висунути вимогу, щодо попереднього обстеження об’єкту та ознайомлення з обсягами необхідних послуг представниками монтажних організацій. Наголошуємо, що Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього. Тому вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною та не порушує прав учасників.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискриминаційні вимоги
Номер:
30ab0a4f9e7b45278c8cbd852f401076
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-005561-b.b1
Назва:
Дискриминаційні вимоги
Вимога:
Вважаємо змінити п 13 додатку 2 до тендерної документації у такій редакції за 2020-2021рр. (не більше 2-х аналогічних договорів). Абзацом 4 частини другої статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо надання про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (протягом останніх трьох календарних років на поставку аналогічного за предметом закупівлі товару є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель, така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Отже вимога щодо надання завірених копії кількох (протягом останніх трьох календарних років) договорів на виконання робіт аналогічного за предметом закупівлі , є прямим порушенням Закону та дискримінує Скаржника, як учасника, який не має можливості надати копії договору що підтверджує його кваліфікацію так як новостворене підприємство не має можливість надати такі договори, однак має досвід роботи у 2021 році .
Таким чином, вимога щодо надання договорів протягом останніх трьох календарних років. на виконання робіт аналогічного за предметом закупівлі є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи закупівлі, визначені Законом та такою, що порушує право на участь у тендері, на добросовісну конкуренцію та на відкритість на всіх стадіях закупівель.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання аналогічних договорів протягом останніх трьох календарних років- є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, та була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: , подану на умови тендерної документації, якими встановлювалась вимога щодо подання учасниками, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, декількох (2–3 шт.) аналогічних договорів (щодо процедури закупівлі № UA-2017-03-10-000350-a), Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дійшла висновку щодо її дискримінаційності та невідповідності законодавству України. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Вважаємо змінити п 13 додатку 2 до тендерної документації у такій редакції за 2020-2021рр. (не більше 2-х аналогічних договорів) мати успішний досвід виконання аналогічних договорів у обсязі не менш 35% від очікуваної вартості закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2021 19:01
Вирішення:
Доброго дня, Шановний Учасник. Дякуємо Вам за інтерес до нашої закупівлі. Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, що почала діяти з 19.04.2020 року), замовник може вимагати від учасника наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних договорів) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначені вимоги тендерної документації не є такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечать чинному законодавству. Вимога що до досвіду роботи не менше 3 років викликана бажанням замовника залучити до участі фірми та організації, що позитивно зарекомендували себе протягом такого часу. Існує велика кількість організацій що відповідають цим критеріям. Тому ця вимога не є дискримінуючою.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні