-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Цілодобова охорона об’єктів код ДК 021:2015 - 79710000-4– «Охоронні послуги» (Пост охорони, КНП "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Приміщення за адресою, Одеська обл., 65049, м. Одеса, вул. Суднобудівна, будинок 1)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 1 059 робочих днів
170 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:
20.07.2021 11:44 - 01.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
13a5eeedc7d44e2691e70dbcc1fcbf07
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-001627-c.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
неправомірна дискваліфікація
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір оренди.PDF 19.08.2021 12:30
- Скарга.PDF.p7s 19.08.2021 12:30
- Акт відповідності 06-08_01.pdf 19.08.2021 12:30
- Рішення УО відхилення 09-08_01.pdf 19.08.2021 12:30
- Скарга.PDF 19.08.2021 12:30
- рішення від 25.08.2021№19140.pdf 26.08.2021 09:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2021№20020.pdf 03.09.2021 15:05
- рішення від 02.09.2021№20020.pdf 06.09.2021 10:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.08.2021 14:34
Дата розгляду скарги:
02.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2021 09:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.09.2021 10:13
Дата виконання рішення Замовником:
06.09.2021 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У відповідь на рішення №20020-р/пк-пз від 02.09.21, КНП"ООКМЦ"ООР" скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ"А1 ОХОРОНА" за процедурою закупівлі "Цілодобова охорона об’єктів код ДК 021:2015 - 79710000-4– «Охоронні послуги» (Пост охорони, КНП "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Приміщення за адресою, Одеська обл., 65049, м. Одеса, вул. Суднобудівна, будинок 1)" Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-20-001627-c.
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Пашинова О.С.
Номер:
cfc6f53731c64aca8d76e2ed021148ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-001627-c.a5
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Пашинова О.С.
Вимога:
06.08.2021р. протоколом №06-08/01 уповноваженою особою Погореловою О.Ю. було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів: UA-2021-07-20-001627-c ФОП Пашинова О.С., з наступних підстав:
I.Згідно пункту 1 Додатку 1 тендерної документації (Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно с. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відсутні наступні документи:
1.Свідоцтва з додатком про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче третього розряду на охоронників, яких планується залучити для надання послуг з охорони безпосередньо на постах охорони з наданням копій;
2.Документи, видані відповідними медичними закладами, про проходження наркологічного та психіатричного оглядів працівниками Учасника, яких планується залучити для надання послуг з охорони безпосередньо на постах охорони, дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій та довідки про проходження медичного огляду щодо кожного охоронника, якого планується залучити для надання послуг;
3.Довідки, видані відповідними підрозділами МВС, на кожного охоронника, якого планується залучити для надання послуг, про те, що вони до кримінальної відповідальності не притягуються, не знятої чи не погашеної судимості не мають та в розшуку не перебувають.
З вищевикладеного зазначаємо, що ФОП Пашинов О.С., може підтвердити вищезазначені вимоги тендерної документації право на яке надається учаснику відповідно до п.16, ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), яким вбачається, що: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону».
Відповідно до п.2, ч.2, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, одним із яких є - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
В супереч цьому, Замовник не надав можливість здійсненню Учасником своїх прав, шляхом усунення вищезазначених невідповідностей, чим порушив права Учасника.
II.Згідно Додатку №2 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА СТАТТІ 17 ТА ІНШИМ ВИМОГАМ) Не дотримана вимога у п.п.2.7 «Підписаний та заповнений Проект договору відповідно до Додатку №4 цієї Документації», а саме відсутня: Калькуляція вартості послуг На одну добу 24 години на 1 пост.
З приводу цього зазначаємо, що відповідно до п.1.1, ч.1, розділу 3 Тендерної документації, Замовником вимагалось - підписаний Проект договору (згідно Додатку № 4до цієї тендерної документації), звертаємо увагу, про відсутність вимоги «заповнений проект Договору».
Тому, ФОП Пашиновим О.С. було надано Тендерну пропозицію, виключно в межах вимог зазначених п.1.1, ч.1, розділу 3 Тендерної документації.
Відповідно до п.5, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що принципом здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.
Нагадуємо, що відповідно до абз.5, ст. 164 ¹⁴ Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій на підставах не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, це сума розмір якої становить від 1 720 500 до 3 441 000 гривень.
З урахуванням цього, вимагаємо, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Пашинова О.С. та застосувати до ФОП Пашинова О.С. норми передбачені п.16, ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом розмішення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. В іншому випадку, будемо вимушені за захистом своїх прав звернутись до Антимонопольного комітету України, до Державної аудиторської служби України, з приводу проведення перевірки дотримання Замовником Закону, Національного антикорупційного бюро України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.08.2021 22:51
Вирішення:
Шановний Учасник!
Щодо приймання рішення Замовником надання Учаснику 24 годин на уточнення кваліфікаційних вимог, чітко не прописано в Законі «Про публічні Закупівлі».
Також, Законом не передбачено право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались ТД, після проведення торгів та розкриття ТП, тобто надавати нові документи, які не було подано у складі пропозиції.
Замовник, на данний час, не має технічної можливості надати Учаснику ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" 24 години для виправлення кваліфікаційних вимог, які не були виконані в складі Тендерної пропозиції.
Учасником ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" не дотриман п.п 2.7, Згідно Додатку 2 Тендерної документації: «Підписаний та заповнений Проект договору відповідно до Додатку № 4 цієї Документації», а саме Калькуляція вартості послуг на одну добу 24 години на 1 пост, ця інформація показує формування ціни охоронних послуг.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Відхилення пропозиції ТОВ Агентство титан секюриті
Номер:
b58a89bc039a47b8964cbf010e5a6ff7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-001627-c.a4
Назва:
Відхилення пропозиції ТОВ Агентство титан секюриті
Вимога:
В складі тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» відсутні документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам, що встановлені Замовником в Тендерній документації.
Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» учасники в складі тендерної пропозиції надають на підтвердження позитивного досвіду виконання зазначених договорів ОРИГІНАЛИ ВІДГУКІВ, ВИДАНИХ В ПОТОЧНОМУ РОЦІ, з зазначенням дати та номеру договору, та копії актів виконаних робіт (не менш, ніж один по кожному договору).
Повідомляємо, що зміст листа-відгук від ТОВ «Південна фінансово-будівельна компанія» не відповідає вимогам тендерної документації та не містить вихідний номер та дату видачі, що в свою чергу може вказувати на недійсність даного документа.
Ненадання ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» документів, що підтверджують його відповідність вимогам Тендерної документації є однозначною підставою для відхилення тендерної пропозиції адже, ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» порушило вимоги Додатку № 1 до тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п. 5 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На підставі вищенаведеного, зважаючи на порушення учасником ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ (код ЄДРПОУ: 42423771) вимог тендерної документації Замовника та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» (код ЄДРПОУ: 42423771) з вищенаведених підстав.
2. Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 09-08/03 від 09.08.2021 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» (код ЄДРПОУ: 42423771).
Пов'язані документи:
Учасник
- 00 Вимога про відхилення (лист відгук).pdf 13.08.2021 15:01
- 00. Вимога про дискваліфікацію Титан Лист відгук.docx 13.08.2021 15:01
Дата подачі:
13.08.2021 15:01
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідь на вимогу учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97", про Відхилення пропозиції ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ»
З зазначеного зауваження: «Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» учасники в складі тендерної пропозиції надають на підтвердження позитивного досвіду виконання зазначених договорів ОРИГІНАЛИ ВІДГУКІВ, ВИДАНИХ В ПОТОЧНОМУ РОЦІ, з зазначенням дати та номеру договору, та копії актів виконаних робіт (не менш, ніж один по кожному договору).»
Учаснику ТОВ «АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ» буде надано 24 години для уточнення відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
7efd8ca9f55b466687b8cd0e493db43d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-001627-c.a3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник!
20.07.2021 року Замовником Комунальним некомерційним підприємством « Одеський обласний клінічний медичний центр» Одеської обласної ради» (надалі – Замовник) було оголошено про початок подачі пропозицій учасника на закупівлю Цілодобова охорона об’єктів код ДК 021:2015 – 79710000-4 – «Охоронні послуги»(Пост охорони, КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Приміщення за адресою, Одеська обл., 65049, м.Одеса, вул. Суднобудівна, будинок, 1) за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-07-20-001627-c. Відповідно за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА» Замовником була висунута вимога на усунення порушення від 06.08.2021 р.
ТОВ «А1 ОХОРОНА» надало роз’яснення стосовно сумнівів Замовника та надала інформацію та всі підтверджуючі документи у складі тендерної пропозиції, а також звертаємо увагу, що ТОВ «А1 ОХОРОНА» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам Замовника.
Однак Замовник все ж таки прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА» згідно Протоколу №09-08/01 від 09.08.2021 року. Але Учасник ТОВ «А1 Охорона» не погоджується з таким рішенням Замовника та обґрунтовує це наступним:
1.Згідно п.І Протоколу про відхилення Замовник стверджує, що не зміг підтвердити наявність орендованого офісу в м.Одеса. Повідомляємо, що у відповідь на вимогу на усунення порушення від 06.08.2021 року ТОВ «А1 ОХОРОНА» надало роз’яснення в повному обсязі з додатковими контактними даними працівників та представника Орендодавця (в т.ч. номер телефону орендодавця, який вказаний в Договорі оренди приміщення №04/01/21 від 04 січня 2021 року). Однак Замовник знехтував даним роз’ясненням.
2. Згідно п.ІІ Протоколу про відхилення Замовник стверджує, що Учасник ТОВ «А1 ОХОРОНА» у тендерній пропозиції надає інформацію про автомобілі та охоронців, які вже задіяні у охороні об’єктів на території м.Київ і що Замовник отримав відповідь про те, що ТОВ «А1 ОХОРОНА» надасть оновлений список охоронців та автомобілів. Однак Замовник невірно трактував та перекрутив відповідь ТОВ «А1 ОХОРОНА» на вимогу на усунення порушення від 06.08.2021 року, насправді там було роз’яснено щодо використання документів У ІНШИХ закупівлях, що перед підписанням договору про надання послуг з охорони може надаватися оновлений список охоронців, які будуть задіяні на об’єкті, а транспорт реагування наявний на підприємстві у кількості більше 3 (трьох) одиниць, тому послуги перелічених Замовником закупівлях надаються також в повному обсязі. ТОВ «А1 ОХОРОНА» у своєму роз’ясненні не обіцяла Замовнику, що надасть оновлений список охоронців та автомобілів. Ще раз звертаємо увагу Замовника, що Учасник ТОВ «А1 ОХОРОНА» повністю надав всі підтверджуючі документи на виконання кваліфікаційних критеріїв та вимог Замовника.
3. Замовник упереджено та суб’єктивно розглянув тендерну пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА», адже перевіряв інші закупівлі, учасником яких було ТОВ «А1 ОХОРОНА» та у вимозі вказав, що ТОВ «А1 ОХОРОНА» використовує тих самих охоронників та транспорт реагування, що і вданій закупівлі. Чому ж тоді Замовником не було претензій та вимог щодо Учасника ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ», адже він так само використав документи на охоронників, в саме: Тіторенко Д.В, Норець Д.В., Бабюк С.М., Пештерев О.В, які раніше використовував для участі у закупівлях, а саме: UA-2021-06-29-001984-b ЛОТ №1 та ЛОТ №2, UA-2021-04-23-005480-c, де так само строк надання послуг по охороні до 31.12.2021 року?
4. Згідно п.ІІІ Протоколу про відхилення Замовник стверджує, що Учасник ТОВ «А1 ОХОРОНА» не дотримало вимогу у п.п.2.7. «Підписаний та заповнений Проект договору відповідно до Додатку №4 цієї Документації. Учасником ТОВ «А1 ОХОРОНА» виявлено, що Документація Замовника торгів не містить інформації щодо додатків, які передбачено для заповнення учасником та відсутні будь-які вимоги до заповнення проекту договору. Відповідно, Учасник ТОВ «А1 ОХОРОНА», не володіючи інформацією стосовно необхідності заповнення конкретних додатків, пунктів в проекті договору, заповнив його як вимагалось Замовником торгів, вказавши: відомості про учасника (на першій сторінці) зі сторони «Виконавця», всі пропущенні пункті проекту договору, реквізити «Виконавця» як на проекті договору так і на додатках до нього. Більш того, кожна сторінка проекту договору з печаткою Товариства, та підписом керівника Товариства.
Тобто, з урахуванням наведеного, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА» відсутні, оскільки проект договору Учасником ТОВ «А1 ОХОРОНА» заповнений, а стосовно додатку, на який посягає Замовник торгів, який не заповнений, не є обов’язковим для заповнення, оскільки не конкретизований та не вказаний в Документації. Слід зазначити, що Додатки 1,2 є невід’ємною частиною саме договору, а не проекту договору.
Також у вимозі на усунення порушення від 06.08.2021 року не було надано можливості ТОВ «А1 ОХОРОНА» виправити Проект договору, а саме надати заповнений додаток №2 до Договору, а саме Калькуляцію вартості послуг на одна добу 24 години на 1 пост. Також Замовник упереджено та суб’єктивно розглянув тендерну пропозицію ТОВ «А1 ОХОРОНА» в цій частині, адже Замовник прийняв пропозицію ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ», де в проекті договору ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» не заповнило пункти 2.1, 4.2.,6.3.
Усі вищевикладені обставини свідчать про порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель та охоронюваних законом прав та інтересів Учасників, зокрема права на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також нехтування приписами, що передбачені п.1 ч.1 ст.31 (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону) та п.2 ч.1 ст.31 (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Отже, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А1 ОХОРОНА».
У випадку відмови Замовником у задоволенні вимоги ТОВ «А1 ОХОРОНА», повідомляємо про намір звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2021 16:29
Вирішення:
Шановний Учасник!
Замовником Комунальним некомерційним підприємством « Одеський обласний клінічний медичний центр» Одеської обласної ради» (надалі – Замовник) було оголошено про дискваліфікацію учасника ТОВ «А1 ОХОРОНА» (надалі - Учасник) процедури закупівлі код ДК 021:2015 – 79710000-4 – «Охоронні послуги» (Пост охорони, КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Приміщення за адресою, Одеська обл., 65049, м.Одеса, вул. Суднобудівна, будинок, 1) за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-07-20-001627-c, у зв’язку з тим що у Замовника були обґрунтовані підстави по невідповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, зазначених в Додатку 1, та п.п.2.7. Додатку 2 Тендерної документації
Для Замовника, на сам перед, було важливо щоб охороні послуги проводились учасником, який має групи швидкого реагування, які повинні прибути на об’єкт після отримання сигналу тревоги з об’єкту, що охороняються, дислокованих в м. Одесі. Що було прописано в умовах тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником була висунута вимога на усунення невідповідностей від 06.08.2021р. По договору оренди представники Замовника не виявили знаходження Учасника у м. Одеса, за вказаною адресою, про що був складений відповідний Акт від 06.08.21. Зателефонувавши за контактним номером тел. + 38(044)249-40-00, який зазначено офіційно у комерційній пропозиції Учасника, в довідці 135/07 від 30.07.21, Уповноважена особа Замовника отримала інформацію від представника Учасника, що останнє не має офісу в м. Одеса.
Учасник у відповідь на вимогу надали тей самий договор оренди, без додаткових завірених орендодавцем документів, щодо знаходження ТОВ"А1 ОХОРОНА" за адресою м. Одеса, вул. Транспортна 3. Також від представників Учасника були дзвінки на особистий телефонний номер Уповноваженої особи Замовника, в яких вони просили зв’язатись з їх контактною особою в м. Одеса, яка не зазначена в тендерній пропозиції Учасника як контактна особа. В наступній телефонній розмові Представник учасника наголосив, стосовно місцю знаходження охоронної діяльності Учасника, що це комерційна таємниця, і якщо Замовник хоче дізнатися про це треба робити офіційний запит.
Стосовно автомобілів і охоронців, які вказані в тендерній пропозиції Учасника, як виконавці охоронних послуг в закупівлі UA-2021-07-20-001627-c, одночасно використовуються в інших охоронних послугах учасника ТОВ «А1 ОХОРОНА», що було визначено Замовником під час кваліфікації учасника ТОВ «А1 ОХОРОНА», у наступних закупівлях: UA-2021-05-19-002374-c, UA-2021-03-17-009774-c, UA-2021-03-29-000691-c, UA-2021-02-05-011151-a, також у вказаних закупівлях укладено договори з ТОВ "А1 ОХОРОНА", СТРОКОМ ДІЇ до 31.12.2021 року. У зв’язку з цим, у Замовника виникли обґрунтовані сумніви щодо спроможності Учасником надати послуги з охорони КНП "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Приміщення за адресою, Одеська обл., 65049, м. Одеса, вул. Суднобудівна, будинок 1., вказаними автомобілями та охоронцями.
За цією невідповідністю також було зазначено Замовником в вимозі Учаснику, а саме підтвердження, яким чином представлені в тендерній пропозиції охоронці і автомобілі, будуть охороняти одночасно заклади в м. Київ і м. Одеса. По цьому зауваженню вимога не була забезпечена задовільною відповіддю, новий список автомобілів та охоронців, з відповідними згідно тендерній документації документами, які будуть виконувати охоронні послуги у КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Приміщення за адресою, Одеська обл., 65049, м.Одеса, вул. Суднобудівна, будинок, 1, не був надан Учасником.
Учасником не дотриман п.п.2.7. Додатку 2 Тендерної документації: «Підписаний та заповнений Проект договору відповідно до Додатку № 4 цієї Документації», а саме Калькуляція вартості послуг на одну добу 24 години на 1 пост, ця інформація показує формування ціни охоронних послуг, що для розгляду рішення про визначення переможця має значення.
Усі перелічені Замовником невідповідності, з офіційно опублікованих документів пропозиції Учасника ТОВ «А1 ОХОРОНА», та наданої відповіді на вимогу від 06.08.2021р. дають Замовнику, КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» певні основи відхилити пропозицію учасника ТОВ «А1 ОХОРОНА», відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" невідповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, Замовник має право виставити вимогу. Відповідно до п.15 ст 19 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога про дискваліфікацію
Номер:
a89889e227ad4284957577573388f4d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-001627-c.a2
Назва:
Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовник!
20.07.2021 року Замовником Комунальним некомерційним підприємством « Одеський обласний клінічний медичний центр» Одеської обласної ради» (надалі – Замовник) було оголошено про початок подачі пропозицій учасника на закупівлю Цілодобова охорона об’єктів код ДК 021:2015 – 79710000-4 – «Охоронні послуги»(Пост охорони, КНП «ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Приміщення за адресою, Одеська обл., 65049, м.Одеса, вул. Суднобудівна, будинок, 1) за ідентифікатором закупівлі: UA-2021-07-20-001627-c. Відповідно за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником на підставі Протоколу №09-08/03 від 09.08.2021 р. переможцем обрано ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» та оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.Учасник ТОВ «А1 Охорона» не погоджується з таким рішенням Замовника та обґрунтовує це наступним:
1. Відповідно до п.1 критерію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази Додатку №1 до ТД Замовник вимагає надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) з датою видачі в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про механізми і обладнання:- про наявність не менше 3-х одиниць автотранспортних засобів, які відповідають вимогам ч.5 ст.6 Закону України «Про охорону діяльність», для використання у випадку залучення групи швидкого реагування (з наданням у складі тендерної пропозиції технічних паспортів транспортного (них) засобу (ів)). Згідно ч.5 ст.6 Закону «Про охоронну діяльність»:Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» у складі тендерної пропозиції надав файл під назвою «Копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ.pdf», в якому надано завірені копії технічних паспортів транспортних засобів без зазначення в них даних про те, що данні транспортні засоби є спеціальними.
2. Відповідно до п.1 критерію про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку №1 до ТД Замовник вимагає надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) з датою видачі в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника яка містить інформацію: про наявність у учасника в достатній кількості працівників (не менш чотирьох охоронників на добовий пост охорони та не менш трьох охоронників на пост охорони у неробочі часи), які мають необхідні знання та досвід роботи, відповідають вимогам Закону про «Про охоронну діяльність», з переліком охоронників, яких планується залучити для надання послуг з охорони на об’єктах замовника. Тобто Учасник має надати не менше 7 (семи) охоронників для надання послуг з охорони на об’єкті Замовника. Всупереч цьому ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» у складі тендерної пропозиції надав файл під назвою «Довідка працівники.pdf» в якій надано інформацію лише про 4 (чотирьох) охоронників, яких даний учасник планує залучати для надання послуг з охорони об’єктах замовника.
3.Відповідно до п.2 п.п. 2.7 Додатку 2 до ТД Замовник вимагає: підписаний та заповнений Проект договору відповідно до Додатку № 4 цієї Документації. ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» у складі тендерної пропозиції надав файл під назвою «Проєкт договору.pdf» в якому незаповнені п.п. 1.1., п.п.2.1., п.п.4.2., п.п.6.3. ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» не виконало вимогу ТД, а Замовнику це не завадило прийняти пропозицію даного Учасника. Також звертаємо увагу, що Протоколом №06-08/1 від 06.08.2021 року Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію ФОП "ПАШИНОВ ОЛЕКСАНДР СТЕПАНОВИЧ" згідно Розділу ІІ аналогічної вимоги п.п.2.7., а також Протоколом №09-07/1 від 09.08.2021 року Замовником було прийнято аналогічне рішення про дискваліфікацію ТОВ «А1 ОХОРОНА» згідно Розду ІІІ аналогічної вимоги п.п.2.7.
4.Відповідно до п.4 критерію про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку №1 до ТД Замовником вимагається надати: свідоцтва з додатком про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче третього розряду на охоронників, яких планується залучити для надання послуг з охорони безпосередньо на постах охорони з наданням копій. ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію та документи на 4 (чотирьох) охоронників: Тіторенко Д.В., Пештерев О.В., Норець Д.В., Бабюк С.М., однак у 3 (трьох) із них відсутні свідоцтва з додатком про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче третього розряду, на даних охоронників надані свідоцтва з додатком про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» 1 (першого) розряду.
Усі вищевикладені обставини свідчать про порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель та охоронюваних законом прав та інтересів Учасників, зокрема права на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також нехтування приписами, що передбачені п.1 ч.1 ст.31 (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону) та п.2 ч.1 ст.31 (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Отже, вимагаємо скасувати рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ».
У випадку відмови Замовником у задоволенні вимоги ТОВ «А1 ОХОРОНА», повідомляємо про намір звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2021 14:25
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідь на вимогу
1.Стосовно п.1 критерія про наявність обладнання, матеріально-технічної бази Додатку №1 до ТД Замовник вимагає надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) з датою видачі в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, яка містить інформацію про механізми і обладнання:- про наявність не менше 3-х одиниць автотранспортних засобів, які відповідають вимогам ч.5 ст.6 Закону України «Про охорону діяльність», для використання у випадку залучення групи швидкого реагування (з наданням у складі тендерної пропозиції технічних паспортів транспортного (них) засобу (ів)). Згідно ч.5 ст.6 Закону «Про охоронну діяльність»:Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» у складі тендерної пропозиції надав файл під назвою «Копії свідоцтв про реєстрацію ТЗ.pdf», в якому надано завірені копії технічних паспортів транспортних засобів без зазначення в них даних про те, що данні транспортні засоби є спеціальними.
Учаснику ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» буде надано 24 години для підтвердження кваліфікаційних вимог.
2. Відповідно до п.1 критерію про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку №1 до ТД Замовник вимагає надати: довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) з датою видачі в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника яка містить інформацію: про наявність у учасника в достатній кількості працівників (не менш чотирьох охоронників на добовий пост охорони та не менш трьох охоронників на пост охорони у неробочі часи), які мають необхідні знання та досвід роботи, відповідають вимогам Закону про «Про охоронну діяльність», з переліком охоронників, яких планується залучити для надання послуг з охорони на об’єктах замовника. Тобто Учасник має надати не менше 7 (семи) охоронників для надання послуг з охорони на об’єкті Замовника. Всупереч цьому ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» у складі тендерної пропозиції надав файл під назвою «Довідка працівники.pdf» в якій надано інформацію лише про 4 (чотирьох) охоронників, яких даний учасник планує залучати для надання послуг з охорони об’єктах замовника. Учаснику ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ».
Учаснику ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» буде надано 24 години для підтвердження кваліфікаційних вимог.
3.Відповідно до п.2 п.п. 2.7 Додатку 2 до ТД Замовник вимагає: підписаний та заповнений Проект договору відповідно до Додатку № 4 цієї Документації. ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» у складі тендерної пропозиції надав файл під назвою «Проєкт договору.pdf» в якому незаповнені п.п. 1.1., п.п.2.1., п.п.4.2., п.п.6.3. ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» не виконало вимогу ТД, а Замовнику це не завадило прийняти пропозицію даного Учасника.
Перелічені пункти відносяться до неформальних помилок, інформація з адресою Замовника і назвою тендерної закупівлі дублюється не одноразово в наданій тендерній пропозиції учасника ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ», стосовно додатку №2 до договору, а саме Калькуляція вартості послуг на одну добу 24 години на 1 пост, ця інформація показує формування ціни охоронних послуг.
4.Відповідно до п.4 критерію про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку №1 до ТД Замовником вимагається надати: свідоцтва з додатком про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче третього розряду на охоронників, яких планується залучити для надання послуг з охорони безпосередньо на постах охорони з наданням копій. ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію та документи на 4 (чотирьох) охоронників: Тіторенко Д.В., Пештерев О.В., Норець Д.В., Бабюк С.М., однак у 3 (трьох) із них відсутні свідоцтва з додатком про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» не нижче третього розряду, на даних охоронників надані свідоцтва з додатком про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» 1 (першого) розряду.
Усі вищевикладені обставини свідчать про порушення Замовником основних принципів здійснення закупівель та охоронюваних законом прав та інтересів Учасників, зокрема права на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також нехтування приписами, що передбачені п.1 ч.1 ст.31 (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону) та п.2 ч.1 ст.31 (Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Учаснику ТОВ «АГЕНСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК’ЮРИТІ» буде надано 24 години для підтвердження кваліфікаційних вимог.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про дискваліфікацію
Номер:
7e210c1179274c3ba430b9ae015efeed
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-001627-c.b1
Назва:
Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (повний текс викладено в додатках)
Пов'язані документи:
Учасник
- 02 Вимога про дискваліфікацію (свідоцтва).pdf 10.08.2021 12:05
- 02. Вимога про дискваліфікацію Титан (Сввідоцтва).docx 10.08.2021 12:05
Дата подачі:
10.08.2021 12:05
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідь на вимогу учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97", Вих. № 1-Т від 10.08.2021р.
Переможцю процедури Відкритих торгів за номером UA-2021-07-20-001627-c Учаснику ТОВ "АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ ТИТАН СЕК'ЮРИТІ", буде надано 24 години для підтвердження кваліфікаційних вимог, які зазначені в Вих. № 1-Т від 10.08.2021р. учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-97", а саме підтвердження наявності необхідних знань у охоронників: учасники мають надати Свідоцтва з додатком про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник» НЕ НИЖЧЕ ТРЕТЬОГО РОЗРЯДУ НА ОХОРОННИКІВ, яких планується залучити для надання послуг з охорони безпосередньо на постах охорони, згідно вимог тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга
Номер:
960ee4bf720744a78b97c56355358f39
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-001627-c.b8
Назва:
Скарга
Скарга:
Неправомірна відміна торгів
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 20.10.2021 №23801.pdf 23.10.2021 15:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2021 №23801.pdf 21.10.2021 14:52
- рішення від 08.10..2021 № 22906.pdf 11.10.2021 12:53
- Відповідь на скаргу від 06.10 07.10.2021 15:22
- Протокол відміни 07.10.2021 15:22
- Рішення УО 07.10.2021 15:22
- Відповідь на скаргу 07.10.2021 15:22
- Протокол відміни від 01.10.21 11.10.2021 15:47
- Рішення УО 09-08 07.10.2021 15:22
- Вих 5984_01 45_3500 від 05.07.21. 07.10.2021 15:22
- Додаток 1 ЗАПИТ 07.10.2021 15:22
- Протокол ОДА 11 від 01.09.21 07.10.2021 15:22
- Протокол відміни ОХОРОНИ 01.10.21 07.10.2021 15:22
- Пояснення проведення закупівлі 07.10.2021 15:22
- Скарга.PDF 06.10.2021 11:03
- Протокол відміни ОХОРОНИ 01.10.21.pdf 06.10.2021 11:03
- Скарга.PDF.p7s 06.10.2021 11:03
- рішення від 27.09.2021 № 21904.pdf 06.10.2021 11:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2021 15:53
Дата розгляду скарги:
20.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.10.2021 12:53
Дата прийняття рішення по скарзі:
23.10.2021 15:46
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
0b6336de93fb4e008067654fa04499dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-20-001627-c.b7
Назва:
Скарга
Скарга:
Неправомірне скасування закупівлі
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 27.09.2021 № 21904.pdf 30.09.2021 15:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2021 № 21904.pdf 28.09.2021 15:27
- рішення від 20.09.2021 № 21285.pdf 21.09.2021 09:50
- Протокол 11 від 01.09.21 17.09.2021 12:25
- Вих 5984_01 45_3500 від 05.07.21 17.09.2021 12:25
- Пояснення до перебігу закупівлі 17.09.2021 12:25
- 06.09.21 Поясненя Нац.гвардія.pdf 16.09.2021 09:13
- Скарга.PDF 16.09.2021 09:13
- Скарга.PDF.p7s 16.09.2021 09:13
- Розпорядження одеса .pdf 16.09.2021 09:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2021 13:16
Дата розгляду скарги:
27.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.09.2021 09:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.09.2021 15:25
Дата виконання рішення Замовником:
01.10.2021 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Процедура закупівлі відновлено.