• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, системи передавання тривожних сповіщень на об’єкті – Відділення стаціонарного догляду для постійного проживання осіб похилого віку «Центр надання соціальних послуг населенню» виконавчого комітету Добровеличківської селищної ради. Адреса: Кіровоградська область, смт. Добровеличківка, пров. Аркадія Артюха, 10 (орендоване приміщення поліклінічного відділення) (код ДК 021-2015:45310000-3 Електромонтажні роботи )

Торги не відбулися

254 053.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 270.27 UAH
Період оскарження: 20.07.2021 11:00 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

огляд

Номер: 94cc21899f69408483d78145ffb02bd1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-20-002669-b.b1
Назва: огляд
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що вимога щодо обстеження є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з дефектного акту, що надається у складі оголошення . Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу, повідомляє про наступне. Відповідно до п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється Замовником відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію. Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Отже, учасник повинен надати діючі документи, що відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що жоден з перелічених документів не може вважатися дискримінаційною вимогою, оскільки отримання перелічених документів не обмежено/заборонено Законодавством України. Ця вимога передусім зумовлена тим, що нам як Замовнику доцільно та необхідно отримати достовірну інформацію про можливість виконання робіт належної якості. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість виконання робіт. Наявність обстеження сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною та/або недоцільною, або такою що не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Закон «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Якщо ви уважно ознайомились з повним текстом закону, то текст закону не визначає ні перелік документів ні їх формулювання, які підтверджують якість виконання робіт та які замовник має вимагати від учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовник самостійно на власний розсуд визначає вимоги щодо якості виконання робіт. Тобто, кожний документ щодо підтвердження якості виконання робіт є складовою відповідних норм чинного законодавства та не є/не може бути дискримінаційним щодо обмеження участі. У зв’язку з цим, Замовник жодних дискримінаційних вимог при визначенні документів підтверджуючих якість та/або відповідність технічним вимогам не вбачає та не вважає за необхідне вносити зміни в Оголошення про проведення закупівлі у цій частині.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.07.2021 09:32