ДК 021:2015 - 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів ("Реконструкція лівобережної водозахисної дамби р.Теребля в с.Руське Поле, Тячівського району, Закарпатської області")
Закупівля відбувається для задоволення потреби Замовника. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідно до позитивного експертного звіту. Клас наслідків (відповідальності СС2). Відомість обсягів основних ремонтно-будівельних робіт викладено в Додатку 3 до Тендерної документації.
Торги не відбулися
152 919 932.55UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 765 000.00 UAH
Період оскарження:19.07.2021 18:36 - 03.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:abe16e0450e546d9904c09731b149b8a
Пов'язана кваліфікація:ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД, UA-EDR 43084157
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-19-009704-b.b4
Назва:скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Вих. №90
Від 24.09.2021
Орган оскарження
Комісія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Суб'єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма Грандтавербуд»
Код ЄДРПОУ: 43084157
76014, Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Ак. Сахарова, буд. 34
Телефон: +380674071717
E-mail: b1tb@ukr.net
Замовник торгів:
Тячівська міська рада Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 04053766
90500, Україна, Закарпатська область, Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2
Телефон: +380979996037
Електронна пошта: gaykuk@ua.fm
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-07-19-009704-b
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тячівською міською радою Закарпатської області (далі - Замовник) оголошено відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015 - 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів ("Реконструкція лівобережної водозахисної дамби р. Теребля в с. Руське Поле, Тячівського району, Закарпатської області"). Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-19-009704-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна фірма Грандтавербуд» (далі – Скаржник) подано тендерну пропозицію до закупівлі.
17.09.2021 року тендерну пропозицію Скаржника відхилено рішенням Замовника, оформленим Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 105.
Скаржник з рішенням Замовника не погоджується та вважає його незаконним з огляду на наступне.
Підстави відхилення та аргументація їх незаконності
1. «Скаржником не надано інвентарної картки на основні засоби, а саме коток, молоток відбійний, вібратори глибинні та інше.»
Відповідно до пп. 1 п. 5.1 ч. 5 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (згідно Додатку 1).
Згідно з п. 1 Додатку 1 до тендерної документації наявність обладнання, технічних засобів та матеріальної бази, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі зазначається учасниками в таблиці 1.
Відповідно до пп. 1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та технічних засобів, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі та надають заповнену Таблицю 1 з наступними інформацією та документами.
Згідно пп. 2 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження наявності власного обладнання (машин, механізмів, тощо) Учасник у складі пропозиції надає:
- на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію (технічні паспорти);
- на інше обладнання (машини, механізми, тощо), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
Скаржником, на виконання зазначених вимог тендерної документації, в складі тендерної пропозиції надано Довідку про обладнання і механізми вих. № 18 від 04.08.2021 року, яка не містить відомостей про коток, молоток відбійний, вібратори глибинні та інше.
Відповідно, в обов’язок Скаржника не входило і надання інвентарних карток на основні засоби, про які зазначено Замовником в протоколі відхилення.
Отже, відхилення за цією підставою є незаконним.
2. «У складі тендерної пропозиції не надано листа-підтвердження ТзОВ «Катерпіллар Фейненшл Україна» щодо не заперечення використання його транспортних засобів…»
Не заперечуючи відсутність зазначеного листа, Скаржник звертає увагу не безпідставність відхилення та на порушення Замовником ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ненадання Скаржнику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки зазначений лист-підтвердження є документом, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям.
3. Відсутність «… пояснення щодо відсутності реєстрації по тих (транспортних засобах), що не передбачені діючим законодавством України…»
Замовником порушено вимоги ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутнє посилання на умови тендерної документації, яким не відповідає тендерна пропозиція.
Додатково звертаємо увагу, що дана підстава для відхилення взагалі є незрозумілою.
4. «Відсутність у переліку інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 2/5 від 06.08.2021 року працівників, залучених по договорам оренди техніки та працівника транспортного відділу Гринціва Михайла Івановича)».
Не заперечуючи наявність вказаних невідповідностей, Скаржник завертає увагу на безпідставність відхилення та на порушення Замовником ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ненадання Скаржнику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки зазначена інформація відноситься до підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям.
5. «Відсутність у складі тендерної пропозиції Скаржника скан-копії кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста».
Не заперечуючи відсутність зазначеного документу, Скаржник звертає увагу не безпідставність відхилення та на порушення Замовником ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ненадання Скаржнику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, оскільки кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста є документом, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Запросити представника Скаржника на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень в діях Замовника при проведенні процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Директор ТОВ «Будівельна фірма
Грандтавербуд» Гавриляк М.Ю.
Дата прийняття скарги до розгляду:27.09.2021 12:21
Дата розгляду скарги:08.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:29.09.2021 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:13.10.2021 12:44
Дата виконання рішення Замовником:05.11.2021 13:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:Відмінити рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД" за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015 -45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об'єктів ("Реконструкція лівобережної водозахисної дамби р.Теребля в с.Руське Поле, Тячівського району, Закарпатської області")", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та забезпечити її повторний розгляд.
2. Забезпечити оприлюднення даного рішення про відміну рішення №105 від 17.09.2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, встановленому діючим законодавством та обов’язково повідомити про виконання орган оскарження.
Автор:ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД, Гавриляк Михайло Юрійович +380674071717 b1tb@ukr.net
Дата прийняття скарги до розгляду:29.07.2021 18:24
Дата розгляду скарги:11.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:03.08.2021 11:31
Причина:Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:16.08.2021 14:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:16.08.2021 14:15
Автор:ТОВ БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ГРАНДТАВЕРБУД, Гавриляк Михайло Юрійович +380674071717 b1tb@ukr.net
stopped
Вимога
Відхилено
Вимога щодо умов ТД
Номер:8513ebc13a5c4f3d9fcd370371bebf30
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-19-009704-b.b2
Назва:Вимога щодо умов ТД
Вимога:
Шановний Замовник!
Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі.
Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В Додатку 1 до Тендерної документації міститься умова наступного змісту:
«Учасник вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме:…
…Сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» дорівнює або є не меншою ніж очікувана вартість цієї закупівлі.»
Вищезазначена вимога Замовника є невиправданою, недоцільною, неправомірною, такою, що не відповідає нормам чинного законодавства України.
Замовник жодним чином не довів та не обґрунтував необхідність надання учасниками процедури закупівлі підтвердження наявності чистого доходу за останній звітний період в розмірі не меншому, ніж очікувана вартість закупівлі.
Вищевказана умова обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, так як позбавляє можливості участі в закупівлі тих учасників, у яких чистий дохід за останній звітний період є меншим, ніж очікувана вартість закупівлі.
Обмеження конкуренції фактично порушує такий принцип здійснення закупівель, як принцип максимальної економії та ефективності. Адже суттєве обмеження кола учасників, які можуть документально підтвердити відповідність вищевказаній вимозі Замовника, в свою чергу суттєво обмежує можливість отримання Замовником пропозиції з найвигіднішою ціною.
Наявність в учасника чистого доходу за останній звітний період в розмірі не меншому, ніж очікувана вартість закупівлі жодним чином не підтверджує здатність виконання таким учасником передбачених предметом закупівлі робіт більш якісно в порівнянні з учасником, у якого чистий дохід за останній звітний період є меншим, ніж очікувана вартість закупівлі.
А отже, така умова є необґрунтованим обтяженням для учасників, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведені пояснення, така вимога Замовника є необгрунтованою, неправомірною, дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію, а отже суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Дана умова порушує права та законні інтереси Скаржника та інших учасників процедури закупівлі.
Зазначена в даній Вимозі умова Тендерної документації суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як такою умовою обмежується конкуренція серед учасників, порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Видалити з умов Додатку 1 до Тендерної документації текст наступного змісту:
«Сума чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) Учасника, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника (форма №2) станом на кінець звітного періоду за останній передбачений цією документацією для такого Учасника звітний період, в рядку з кодом 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» дорівнює або є не меншою ніж очікувана вартість цієї закупівлі.».
Вирішення:Шановний Учасник, уважно вивчивши доводи обгрунтування, Замовник бере до уваги Ваше прохання, однак не вбачає необхідності у повному обсязі задоволення Вашої вимоги. На виконання частини третьої статті 16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета, відтак Замовник зобов'язаний привести у відповідність до норм чинного законодавства України формулювання даного кваліфікаційного критерію шляхом внесення змін до Додатку 1 до Тендерної документації в частині Розділу 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
Вимога на умови ТД
Номер:de210b02c3d346c6aab5f09a2431c960
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-19-009704-b.a1
Назва:Вимога на умови ТД
Вимога:
Шановний Замовник!
Прошу звернути Вашу увагу на факт наявності в Тендерній документації дискримінаційних вимог до учасників, якими порушуються норми чинного законодавства України, а також права та інтереси потенційних учасників закупівлі.
Так, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Згідно ч. 4 ст. 5 Закону, замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В Тендерній документації міститься низка умов до учасників закупівлі, які не відповідають предмету закупівлі.
Так, предметом даної закупівлі є «ДК 021:2015 - 45240000-1 — Будівництво гідротехнічних об’єктів ("Реконструкція лівобережної водозахисної дамби р.Теребля в с.Руське Поле, Тячівського району, Закарпатської області")».
При цьому, в Додатку 1 до Тендерної документації містяться умови про надання інформації/ документів, які підтверджують спроможності учасника для виконання ДОРОЖНІХ РОБІТ (відповідні умови в тексті виділено жовтим кольором):
«оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт.»
2. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та встановленою мінімальною кількістю працівників. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно форми наведеної Таблиці 4.
Таблиця 4
№ п/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування навчального закладу/спеціальність* Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки)* Досвід роботи на цій посаді в підприємстві(роки)* Штатний/
цивільно-правова угода, залучений по договору оренди техніки
1 2 3 4 5 6 7
Всього працівників
Мінімально необхідна кількість працівників, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для виконання робіт згідно предмету закупівлі
№ п/п
Посада
Кількість
1 2 3
1 Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації
мінімум 1 особа
2 Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт
мінімум 1 особа
3 Майстер мінімум 1 особи
4 Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії) у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)
5 Дорожній робітник мінімум 14 осіб
3. Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів):
Таблиця 5
№ п/п Замовник,
місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону,
код ЄДРПОУ 1. № договору
2.дата укладання договору
3.предмет договору
4. найменування та місцезнаходження об’єкта
5. категорія а/д
1. Ціна договору, грн
2.Сума виконання договору, грн
3. Відсоток виконання договору
Найменування робіт/одиниця виміру Обсяг робіт Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт
1 2 3 4 5 6 7
3.1. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці вище.
В Додатку 7 до Тендерної документації також містяться умови про надання інформації/ документів, які підтверджують спроможності учасника для виконання ДОРОЖНІХ РОБІТ (відповідні умови в тексті виділено жовтим кольором):
«- Копія чинного на дату розкриття сертифікату Учасника на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010).
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту), або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше ніж один рік від дати складання звіту).
- Копію чинного на дату розкриття сертифікату Учасника на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010).
- Копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше ніж один рік від дати складання звіту).»
Вищезазначені вимоги Замовника про надання інформації/ документів, які підтверджують спроможності учасника для виконання ДОРОЖНІХ РОБІТ, є невиправданими, недоцільними, неправомірними, такими, що не відповідають нормам чинного законодавства України.
Замовник жодним чином не довів та не обґрунтував необхідність надання учасниками процедури закупівлі інформації/документів, які підтверджують спроможність виконання дорожніх робіт.
Вищевказані умови обмежують конкуренцію та порушують принципи здійснення закупівель, зокрема принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, так як позбавляють можливості участі в закупівлі тих учасників, які не мають спроможностей для виконання ДОРОЖНІХ РОБІТ.
Обмеження конкуренції фактично порушує такий принцип здійснення закупівель, як принцип максимальної економії та ефективності. Адже суттєве обмеження кола учасників, які можуть виконати вищевказану вимогу Замовника, в свою чергу суттєво обмежує можливість отримання Замовником пропозиції з найвигіднішою ціною.
Наявність в учасника документально підтверджених спроможностей для виконання ДОРОЖНІХ РОБІТ жодним чином не підтверджує здатність виконання таким учасником передбачених предметом закупівлі робіт більш якісно в порівнянні з учасником, який не має спроможностей для виконання ДОРОЖНІХ РОБІТ. А отже, така умова є необґрунтованим обтяженням для учасників, яке обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведені пояснення, вимоги Замовника про надання інформації/ документів, які підтверджують спроможності учасника для виконання ДОРОЖНІХ РОБІТ, є необгрунтованими, неправомірними, дискримінаційними, такими, що обмежують конкуренцію, а отже суперечать законодавству у сфері публічних закупівель. Дані умови порушують права та законні інтереси Скаржника та інших учасників процедури закупівлі.
Зазначені в даній Вимозі умови Тендерної документації суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, так як такими умовами обмежується конкуренція серед учасників, порушуються права та охоронювані законом інтереси Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Видалити з умов Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації умови про надання інформації/ документів, які підтверджують спроможності учасника для виконання дорожніх робіт.
Вирішення:Замовником буде в повному обсязі Видалено з умов Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації умови про надання інформації/документів, які підтверджують спроможності учасника для виконання "дорожніх робіт", та як результат викладено інформацію в новій редакції з послідуючим описом внесених змін.