• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

Місце поставки товарів: об’єкти замовника в м. Харкові та у Харківській області згідно з додатком 1 до тендерної документації

Завершена

741 939.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 709.70 UAH
Період оскарження: 14.07.2017 12:32 - 29.07.2017 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо проекту договору

Номер: 642c1da983304fa0aabf01ff01d0734f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-14-000726-b.c1
Назва: Щодо проекту договору
Вимога:
У оприлюдненому замовником Проекті договору на постачання природного газу ряд положень не відповідає чинному законодавству, тому просимо внести зміни до проекту Договору. 1) За змістом частини другої статті 617 ЦК України, частини другої статті 218 ГК України та рішення Європейського суду з прав людини від 18.10.2005 року у справі "Терем ЛТД, Чечеткін та Оліус проти України" відсутність бюджетних коштів, передбачених у видатках Державного бюджету України, не виправдовує бездіяльність боржника і не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов'язання (аналогічна правова позиція викладена в постанові ВСУ від 15.05.2012 у справі №11/446). Зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог ЦК України, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. Тому пропонуємо пункти 4.9, 4.10 з Проекту договору виключити. 2) Правилами постачання природного газу затвердженими Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 р. у п. 10 розділу ІІ визначено, що обсяг споживання природного газу споживачем у розрахунковому періоді не повинен перевищувати підтверджений обсяг природного газу. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу протягом розрахункового періоду в розмірі ± 5 % від підтвердженого обсягу природного газу. Тому, пропонуємо викласти цей пункт 5.4.9. договору наступній редакції: «У разі необхідності різкої зміни обсягів споживання газу (більше ніж на 5 % від середньодобового обсягу) Споживач зобов’язаний повідомити про це Постачальника та Оператора ГРМ не пізніше ніж за три доби до такої зміни». 3) У відповідності до п. 1 розділу VІ Правил постачання, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 р., коефіцієнт при перевищенні підтвердженого обсягу газу визначається постачальником та не може перевищувати 0,5. Тому пропонуємо викласти пункт 6.2.2. у наступній редакції: «Якщо за підсумками розрахункового періоду фактичний обсяг поставленого Споживачеві газу буде перевищувати підтверджений обсяг газу на цей період (за умови, що підтверджений обсяг відповідав замовленому Споживачем), Споживач сплачує Постачальнику штраф за перевищення обсягу постачання газу, що розраховується за формулою: В = (Vф - Vп) х Ц х K, де: Vф - обсяг фактично поставленого газу Споживачу протягом розрахункового періоду за Договором; V п - підтверджений обсяг газу на розрахунковий період; Ц - вартість газу за Договором; K - коефіцієнт, який дорівнює 0,5 (при цьому, якщо перевищення обсягу газу стало наслідком відмови в доступі до об'єкта Споживача, у результаті чого Постачальник не здійснив пломбування запірних пристроїв на газових приладах Споживача, або Оператор ГРМ/ГТС не здійснив обмеження (припинення) розподілу/транспортування природного газу Споживачу, або коли Споживач не обмежив (припинив) споживання газу на письмову вимогу Постачальника, коефіцієнт дорівнює 1);». 4) У відповідності до пункту 2 глави 2 розділу XI Кодексу газотранспортної системи, , затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493, Оператор газотранспортної системи повинен повідомити замовника послуг транспортування про підтвердження або відхилення місячної номінації у строк до 25 числа (включно) місяця, що йде перед газовим місяцем транспортування. Оператор газотранспортної системи у разі відсутності причин відхилення, передбачених пунктом 16 глави 1 цього розділу, до 23 числа місяця, що йде перед газовим місяцем транспортування, направляє суміжному оператору, прямому споживачу, суміжному газовидобувному підприємству відповідні місячні номінації, подані замовником послуг транспортування, з метою проведення перевірки до 24 числа (включно) місяця, що йде перед газовим місяцем транспортування». Тому, оскільки непідтвердження номінації у відповідності до Кодексу ГТС не обов’язково спричиняється діями Постачальника, пропонуємо виключити пункт 6.3.3. з Проекту договору. 5) Оскільки договір набуває чинності з моменту його підписання, пропонуємо пункт 11.1 викласти в наступній редакції: «Цей Договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє в частині постачання газу до 31 грудня 2017 року (включно), а в частині проведення розрахунків – до їх повного здійснення».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! На Ваше звернення (вимогу) надаємо роз’яснення та цим звертаємо Вашу увагу на те, що повний зміст роз’яснення міститься в окремому прикріпленому файлі. Стосовно Вашого звернення (вимоги) щодо усунення порушення, вважаємо за необхідне, зазначити про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (зі змінами), (далі - Закон), установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади (відповідно до його преамбули). Виходячи зі змісту пункту 9 частини першої статті 1 Закону, прокуратура Харківської області є замовником відповідно до Закону, у тому числі є розпорядником бюджетних коштів (пункт 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України: «розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом та здійснення витрат бюджету;»). Замовником запланована та проводиться процедура закупівлі: «Код за ДК 021:2015 - 09120000-6 — Газове паливо (природний газ)» для забезпечення його потреб та безперебійного функціонування Замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі: 741 939 грн, що визначена в річному плані закупівель та в оголошенні про проведенні цих відкритих торгів, оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Так, на виконання пункту 7 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація містить, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (додаток 4 до тендерної документації). Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Статус вимоги: Задоволено