• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника «3021000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)» ноутбуки

Завершена

63 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 630.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2021 15:40 - 23.07.2021 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про дискваліфікацію

Номер: e8467fd5b5824639a5ecb9a66c214a42
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-19-002347-c.b3
Назва: Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовник, ще раз звертаємося до Вас з вимогою про дискваліфікацію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" за не надання авторизаціного листа від виробника запропонованого ноутбука. 1)Ви обрали у ТЗ характеристики ноутбка, які належать до певної моделі ноутбука від виробника Lenovo, а також запросили наявність підтвердження гарантії поставки даного товару від виробника. Доводимо до вашого відома, що виробник Lenovo не надає авторизаціних листів на ноутбуки для домашного використання серії IdeaPad 3. Тендерна документація не передбачала надання іншого документу у разі коли неможливо надати авторизаціний лист від виробника. Тому наша компанія не мала можливості запропонувати саме цю модель та виконати вимогу оголошення про надання листа від виробника. 2)Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" у документі "ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ОФІЦІЙНОГО ПРЕДСТАВНИКА" ,надає лист сам собі з посиланням на ім'я постачальника ТОВ «Комел». Жодного посилання на чинний договір з постачальником ТОВ «Комел» у даному листі, так сам, як і самого договору співпраці у складі тендерної документіції учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" на надав. Яким чином можна пересвідчитись з документації, що це відповідає дійсності, що даний ноутбук буде закуплено у постачальника ТОВ «Комел», який є офіційним партнером Lenovo? 3)Наша компанія також є партнером постачальника ТОВ «Комел», маємо вам повідомити, що даний ноутбук постачальником ТОВ «Комел» не реалізовується. 4)Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" посилається на даного постачальника та надає інформацію про закупівлю даного ноутбука саме у постачальника ТОВ «Комел», проте ніяких документалих підтверджень цьому не надає. 5) У листі повинно бути зазначено, найменування Замовника та ідентифікатор закупівлі, до якої такий лист наданий. У листі наданому учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" дана інформація відсутня. Наголошуємо, що ми вимагаємо дотримуватись принципу чесної конкуренції та дискваліфікувати пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д", яка не відповідає загальним вимогам до товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради повідомляє: 1. Вашу пропозицію було відхиллено за невідповідність технічним вимогам, а саме невідповідність USB портів. 2. Учасником ТОВ «Тінос Д» надано пояснення з приводу авторизаційного листа, також вся інша документація та технічні характеристики відповідають вимогам. Враховуючи вище департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради не має приводу для дискваліфікації учасника ТОВ « Тінос Д».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.08.2021 12:55
Вимога
Вирішена

Вимога про дискваліфікацію

Номер: c6c6f1b6f7b24f93b0a12f4aa03ac7f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-19-002347-c.b2
Назва: Вимога про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо від Вас бути послідовними та приймати рішення стосовно переможця згідно Закону про державні закупівлі, а також не дискримінацію учасників. Ви відхилили пропозицію нашої компанії ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", за те, що нами на Ваш погляд було запропоновано поганий еквівалент. Добре, це ваш вибір. Хоча Виробник ACER є не гіршим за Lenovo і також всесвітньо відомим. Документ тендерної документації "Додаток 1 до тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Технічні, якісні та кількісні характеристики" вимагає від учасників надання документу "7. Запропонований товар повинен бути вироблений відомим світовим виробником, що підтверджується наданням Учасником оригінала авторизаційного листа або сертифіката (свідоцтва) уповноваженого продавця (дилера) від Виробника про право розповсюдження запропонованого Товару Учасником на території України. У листі повинно бути зазначено, найменування Замовника та ідентифікатор закупівлі, до якої такий лист наданий." Жодної альтернативи у вигляді евіваленту даному листу тендерна документація не передбачає. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д" не надано у складі тендерної документації "оригінала авторизаційного листа або сертифіката (свідоцтва) уповноваженого продавця (дилера) від Виробника про право розповсюдження запропонованого Товару Учасником на території України. У листі повинно бути зазначено, найменування Замовника та ідентифікатор закупівлі, до якої такий лист наданий". Надано лише лист від самого себе самому собі. Як може бути, що на відсутність такого важливого документу ви не звертаєте уваги? В нас виникають підозри про упередженне ставлення та дискримінації нашої компанії. Вимагаємо бути послідовними у прийнятті рішень та дискваліфікувати пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІНОС-Д".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради повідомляє: 1. Вашу пропозицію було відхиллено за невідповідність технічним вимогам, а саме невідповідність USB портів. 2. Учасником ТОВ «Тінос Д» надано пояснення з приводу авторизаційного листа, також вся інша документація та технічні характеристики відповідають вимогам. Враховуючи вище департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради не має приводу для дискваліфікації учасника ТОВ « Тінос Д».
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Тема 1

Номер: 4f14f29ab7b44b2aa8a6499b2b65b5dc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-19-002347-c.c1
Назва: Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Департамент громадського порядку і цивільного захисту Дніпровської міської ради відхиляє вимогу, як безпідставну, так як надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника не є дискримінаційною та не є неправомірною вимогою і не суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.07.2021 14:44