• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (широкоформатний світлодіодний екран)

широкоформатний світлодіодний екран

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 24.05.2017 15:49 - 22.06.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця торгів

Номер: edb57abc239e4848984e5c86ceb97490
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001049-c.a7
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця торгів
Скарга:
Скарга на рішення Замовника щодо визначення переможця торгів та прийняття рішення про намір укласти договір по предмету закупівлі, затверджене протоколом № 308 від 02.08.2017 року.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.08.2017 20:27
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Ленда Іван Володимирович 380442910020 zdv@sea.com.ua http://www.sea.com.ua/
Скарга
Розгляд припинено

Не обгрунтоване допущення до аукціону

Номер: d9ff0451aeb74fd7b295324ff03128cf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001049-c.b4
Назва: Не обгрунтоване допущення до аукціону
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної Замовником 21 липня 2017 року на веб-порталі уповноваженого органу тендерним комітетом згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 276 винесено рішення, яким допущено до участі в аукціоні наступних Учасників: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю СЕА Електротехніка» 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Лайт Енд Відео Компані» 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" та 4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Комтел". Зазначаємо, що Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого відповідно ч.4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з абз. 2 ч. 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі - Закон України) , у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до абз. 2 ч.1. ст. 28 Закону України у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Відповідно до ч.5. ст. 28 Закону України у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Хочемо зауважити, що Учасником ТОВ "Комтел" в порушення ч. 1 статті 27, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розміщено тендерну пропозицію із зазначенням ціни до проведення аукціону, що суперечить ч.1., ч.5 ст. 28 Закону України Закону та є порушенням процедури закупівлі опублікованої відповідно до ч.4. ст. 10. Закону України. Враховуючи викладене Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Комтел" має бути дискваліфікований. Для запобігання порушення процедури закупівлі пропонуємо переглянути рішення щодо допущення тендерної пропозиції ТОВ "Комтел" до аукціону.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: не вірне оформлення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.07.2017 15:41
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.07.2017 20:04
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Ленда Іван Володимирович 380442910020 zdv@sea.com.ua http://www.sea.com.ua/
Скарга
Розгляд припинено

Не обгрунтоване допущення до аукціону

Номер: 158cfc18807e4944a07b4496598b09bf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001049-c.a2
Назва: Не обгрунтоване допущення до аукціону
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної Замовником 21 липня 2017 року на веб-порталі уповноваженого органу тендерним комітетом згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 276 винесено рішення, яким допущено до участі в аукціоні наступних Учасників: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю СЕА Електротехніка» 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Лайт Енд Відео Компані» 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" та 4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Комтел". Зазначаємо, що Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого відповідно ч.4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з абз. 2 ч. 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі - Закон України) , у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до абз. 2 ч.1. ст. 28 Закону України у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Відповідно до ч.5. ст. 28 Закону України у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Хочемо зауважити, що Учасником ТОВ "Комтел" в порушення ч. 1 статті 27, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розміщено тендерну пропозицію із зазначенням ціни до проведення аукціону, що суперечить ч.1., ч.5 ст. 28 Закону України Закону та є порушенням процедури закупівлі опублікованої відповідно до ч.4. ст. 10. Закону України. Враховуючи викладене Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Комтел" має бути дискваліфікований. Для запобігання порушення процедури закупівлі пропонуємо переглянути рішення щодо допущення тендерної пропозиції ТОВ "Комтел" до аукціону.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Опис причини скасування: не вірне оформлення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 24.07.2017 12:20
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.07.2017 20:02
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Ленда Іван Володимирович 380442910020 zdv@sea.com.ua http://www.sea.com.ua/
Вимога
Без відповіді

Розкриття тендерної пропозиції учасником

Номер: ea714028dddb400b91e3c108368b779e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001049-c.c6
Назва: Розкриття тендерної пропозиції учасником
Вимога:
Звертаємось до комітету з конкурсних торгів Київського національного торговельно-економічного університету з вимогою щодо усунення порушення проведення процедури даних торгів. А саме: пропозиція учасника ТОВ «Комтел» подана з оприлюдненням ціни. Розкриття тендерної пропозиції учасника в частині інформації про ціну на етапі «Прекваліфікація» є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Пропозиція учасника, в якій до проведення аукціону буде доступна до перегляду інформація стосовно ціни відхиляється як така, що не відповідає вимогам статті 27 Закону. Таким чином учасник ТОВ «Комтел» має бути дискваліфікований. --
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Необгрунтоване відхилення

Номер: 3af0bbd6736648ed8836a3ff333ccbb2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001049-c.b1
Назва: Необгрунтоване відхилення
Вимога:
1. В складі тендерної пропозиції було надано 2 листи-відгуки в вигляді сканованої копії, як це вимагалось замовником. Оригінал існує в паперовому форматі і не може бути завантажений через систему "прозоро". Цей пункт було виканоно в повному обсязі і дискваліфікацію за цим пунктом вважаю неправомірною. 2. Згідно додатку№3 замовником вимагалось подати один з документів, а саме сертифікат відповідності або сертифікат (паспорт) якості або декларація про відповідність. -Сертифікат відповідності видається УКРСЕПРО. Данна категорія товару не є обовязковою до сертифікаціі в Україні. -Декларація про відповідність видається на товар, який перетинає кордон України на відповідність Європейським нормам. Так як товар буде вироблено в Україні, то ми не можемо подати таку декларацію. - Сертифіка́т я́кості — в Україні як правило цей термін використовують замість сертифікату відповідності, однак згідно з українським законодавством існує також і власне сертифікат якості, хоч чіткого визначення йому в нормативних документах не дається. Виходячи з випадків використання цього терміну в українському законодавстві можна стверджувати, що сертифікат якості — це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції). Такий сертифікат було надано. Дискваліфікацію за цим пунктом вважаю необгрунтованою
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відмовити в задоволені вимоги ФОП Трофимова Юрія Миколайовича.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Необгрунтоване допущення до аукціону

Номер: cff57433d1384825a6e2546d9b02902b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001049-c.b5
Назва: Необгрунтоване допущення до аукціону
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної Замовником 21 липня 2017 року на веб-порталі уповноваженого органу тендерним комітетом згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 276 винесено рішення, яким допущено до участі в аукціоні наступних Учасників: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю СЕА Електротехніка» 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Лайт Енд Відео Компані» 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" та 4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Комтел". Зазначаємо, що Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого відповідно ч.4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з абз. 2 ч. 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі - Закон України) , у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до абз. 2 ч.1. ст. 28 Закону України у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Відповідно до ч.5. ст. 28 Закону України у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Хочемо зауважити, що Учасником ТОВ "Комтел" в порушення ч. 1 статті 27, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розміщено тендерну пропозицію із зазначенням ціни до проведення аукціону, що суперечить ч.1., ч.5 ст. 28 Закону України Закону та є порушенням процедури закупівлі опублікованої відповідно до ч.4. ст. 10. Закону України. Враховуючи викладене Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Комтел" має бути дискваліфікований. Для запобігання порушення процедури закупівлі пропонуємо переглянути рішення щодо допущення тендерної пропозиції ТОВ "Комтел" до аукціону.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилково
Дата скасування: 24.07.2017 14:58
Вимога
Відкликано скаржником

Не обгрунтоване допущення до аукціону

Номер: 8ecb670a922f4d2290953d8c30d6ffa5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-24-001049-c.a3
Назва: Не обгрунтоване допущення до аукціону
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної Замовником 21 липня 2017 року на веб-порталі уповноваженого органу тендерним комітетом згідно з Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 276 винесено рішення, яким допущено до участі в аукціоні наступних Учасників: 1. Товариство з обмеженою відповідальністю СЕА Електротехніка» 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Лайт Енд Відео Компані» 3. Товариство з обмеженою відповідальністю "Візуальні Технології" та 4. Товариство з обмеженою відповідальністю "Комтел". Зазначаємо, що Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого відповідно ч.4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з абз. 2 ч. 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі - Закон України) , у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Відповідно до абз. 2 ч.1. ст. 28 Закону України у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Відповідно до ч.5. ст. 28 Закону України у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Хочемо зауважити, що Учасником ТОВ "Комтел" в порушення ч. 1 статті 27, ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» розміщено тендерну пропозицію із зазначенням ціни до проведення аукціону, що суперечить ч.1., ч.5 ст. 28 Закону України Закону та є порушенням процедури закупівлі опублікованої відповідно до ч.4. ст. 10. Закону України. Враховуючи викладене Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "Комтел" має бути дискваліфікований. Для запобігання порушення процедури закупівлі пропонуємо переглянути рішення щодо допущення тендерної пропозиції ТОВ "Комтел" до аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не вірне оформлення
Дата скасування: 24.07.2017 14:35